Niemand?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk vermoed dat een goede advocaat brandhout maakt van die pv, als ze geen meetapparatuur aanboord hebben kunnen ze je volgens mij enkel roekeloos rijgedrag aansmeren.
Mijn pa is een paar maanden terug eens gevolgd geweest door een anonieme flikken wagen, en die mannen hebben geen PV opgesteld en zeiden enkel dat hij wreed veel chance gehad heeft dat ze geen meetapparatuur bij hun hadden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenMaar anderzijds heeft STA911 een pv ondertekend waarmee hij toegeeft de vermelde snelheden gehaald te hebben?
Mijn pa is een paar maanden terug eens gevolgd geweest door een anonieme flikken wagen, en die mannen hebben geen PV opgesteld en zeiden enkel dat hij wreed veel chance gehad heeft dat ze geen meetapparatuur bij hun hadden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenAls je getekend hebt, ben je genegerd denk ik...
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenIk vermoed dat een goede advocaat brandhout maakt van die pv, als ze geen meetapparatuur aanboord hebben kunnen ze je volgens mij enkel roekeloos rijgedrag aansmeren.
Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk BerichtenMaar anderzijds heeft STA911 een pv ondertekend waarmee hij toegeeft de vermelde snelheden gehaald te hebben?
Comment
-
In september 2010 geflitst > 40 km/h teveel gereden en geflitst: resultaat uitgesproken dit jaar m.n. 10 dagen rijbewijs kwijt (enkel in de weekend) en +/- 500 euro boete (alles samen)
Onlangs terug hetzelfde > 40 km/h teveel gereden en geflitst: prijs ??? ik weet het niet ... iemand ervaring ?AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuut Bekijk BerichtenIn bebouwde kom is dat sowieso rijbewijs kwijt, er buiten hangt dat ervan af of dat gecorrigeerd is of niet denk ik.AUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
mijn enigste, en dus ergste overtreding was 58km/u waar ik 50 mocht (naar beneden rijden van een brug in bebouwde kom...) toen ik de E280 net een week had.
Voorlopig rijd ik dus zonder Coyote of andere melders aangezien 50 euro op 14 jaar rijden nog wel meevalt.IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Mijn ergste was +140 waar ik 70 mocht. Staande gehouden door anonieme wagen. Ze waren eigenlijk een Range Rover Sport aan het volgen die redelijk aan het doorrijden was. Op een bepaalt moment sta ik langs die RR aan de lichten en wilde hem een poepje laten ruiken . Plots vonden ze mij interessanter dan die Range... Lichten aan en aan de kant. Ze hadden toen geen snelheid kunnen meten dus echt heel veel geluk gehad. Boete gekregen van 100€ voor de snelheid + 100€ voor rechts voorbijsteken + fikse uitbrander.
Als je dat zo leest klinkt het echt alsof ik als een hooligan reed maar eigenlijk trok ik gewoon eens door tot 140 en liet me vervolgens uitbollen op de rechter rijstrook tot aan de volgende rode lichte waarbij ik dus ook een linksrijder voorbij stak...
Lesje geleerd en voor de rest eigenlijk nooit zware boetes. Laatst nog eens 50€ omdat ik 58 reed waar 50 is toegestaan. Zelfs mijn pa was door geflitst tegen 60km/h! De hooligan2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
2 flitsboetes:
1. 57 rijden waar ik 50 mocht. 51 dus met correctie en 50 euro weggesmeten.
De tweede was iets zwaarder:
133 waar ik 70 mocht (Scheldedijk, Zwijndrecht). 122 met correctie.
Als je daar 70 rijdt dan rijden de vrachtwagens je zelfs voorbij over de parkeerstrook..
Hoe dan ook, wie zijn gat verbrandt... 3 weken rijverbod; 187,5 euro boete en 60u werkstraf.De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten2 flitsboetes:
1. 57 rijden waar ik 50 mocht. 51 dus met correctie en 50 euro weggesmeten.
De tweede was iets zwaarder:
133 waar ik 70 mocht (Scheldedijk, Zwijndrecht). 122 met correctie.
Als je daar 70 rijdt dan rijden de vrachtwagens je zelfs voorbij over de parkeerstrook..
Hoe dan ook, wie zijn gat verbrandt... 3 weken rijverbod; 187,5 euro boete en 60u werkstraf.
Comment
-
Tot op heden nog geen enkele boete, en ik hoop dat ook zo te houden.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Ik denk dat als ze mijn rijbewijs zouden intrekken voor een periode (nog niet gebeurd, voor de duidelijkheid) ik gewoon zou verder rondrijden. De kans dat ze u juist dan nog eens zouden controleren, is wel heel klein. Ze doen dat trouwens altijd op dezelfde plaatsen. En uiteraard, tijdens die periode rij je volgens ALLE verkeersregels, hoe onmogelijk dat ook lijkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djenne00 Bekijk BerichtenEikes, werkstraf, wat moet je dan doen?
Uiteindelijk bij "den Antwerp" de tribunes mogen kuisen enzo.
Enzo houdt in: kleedkamers kuisen, 860 stoelen van de ene kamer in de andere kamer zetten waarna ze na een week terug gezet moeten worden (in een gebouw dat nooit gebruikt wordt wegens bouwvallig) en dat soort zaken.
Opzich vond ik het niet erg om te doen. Uiteraard kon ik wel betere dingen doen op die momenten maar 't hoort bij de straf en ik aanvaard het dan ook.
Wat ik wel spijtig vind is dat het aantal uur dat opgelegd wordt serieus met de natte vinger gebeurd.
Zo heb ik bijvoorbeeld weet van een kerel die met een pistool heeft staan zwaaien en schieten en ook 60u heeft gekregen..De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Verkocht
1990 Mercedes W124 230CE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk BerichtenIk mocht zelf een voorstel doen en heb dat ook gedaan. Helaas was het hoofdkantoor van dat bedrijf in Oostende (zou straf wel moeten uitvoeren in Antwerpen) waardoor het niet mocht. Werkstraf dient gedaan te worden in de provincie ofzo...
Uiteindelijk bij "den Antwerp" de tribunes mogen kuisen enzo.
Enzo houdt in: kleedkamers kuisen, 860 stoelen van de ene kamer in de andere kamer zetten waarna ze na een week terug gezet moeten worden (in een gebouw dat nooit gebruikt wordt wegens bouwvallig) en dat soort zaken.
Opzich vond ik het niet erg om te doen. Uiteraard kon ik wel betere dingen doen op die momenten maar 't hoort bij de straf en ik aanvaard het dan ook.
Wat ik wel spijtig vind is dat het aantal uur dat opgelegd wordt serieus met de natte vinger gebeurd.
Zo heb ik bijvoorbeeld weet van een kerel die met een pistool heeft staan zwaaien en schieten en ook 60u heeft gekregen..
En nu Walter Capiau ook ... kindermisbruik, en gewoon vogelvrij (letterlijk : vogel vrij). Allez, nu moet em dat niet meer proberen.
Ach, ooit zal het beter gaan ... als we van linkse wereldverbeteraars verlost zijn. De ironie is dat die mannen de wereld slechter maken ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Earthwalker Bekijk BerichtenBwa, dat kan nogveel erger, in dit land zijn er letterlijk tientallen kindermisbruikers die ze kennen, of onder zware verdenking staan, maar omwille van diverse redenen, gewoon verder kunnen doen. Tot de dag dat ze zo een kind om zeep helpen, en dat valt iedereen uit de lucht : hoe is dat nu kunnen gebeuren ? Hij was nog maar 35 jaar gekend als kindermisbruiker. Tiens.
En nu Walter Capiau ook ... kindermisbruik, en gewoon vogelvrij (letterlijk : vogel vrij). Allez, nu moet em dat niet meer proberen.
Ach, ooit zal het beter gaan ... als we van linkse wereldverbeteraars verlost zijn. De ironie is dat die mannen de wereld slechter maken ...De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
Verkocht
1990 Mercedes W124 230CE
Comment
Comment