Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Tja,
Ik heb al 2 boetes mogen betalen in 27 jaar ,
Nu moet ik wel zeggen, ik heb ook al veel geluk gehad dat er niet meer zijn.
Maar deze twee waren telkens een week nadat ze de limieten veranderde.
één was waar dat je vroeger in de stad 60 mocht rijden
(Jaja das al lang geleden) veranderde dat naar 50
resultaat 61 Km/p dus 11km erover, met speedgun en ik ben er nog niet zeker van dat juist was, ma swat
zware overtreding, prijs weet ik niet meer maar denk toen zo rond de 4000 Bfr
tweede op een baan 90 km veranderd naar 70 km
resultaat 86 km/p dus 16km erover – prijs ook zoiets van 4000 ballekes
en voor de rest hout vasthouden.
Comment
-
Mijn zwaarste was 2 weken nadat de superboetes waren ingevoerd: 97 waar ik 70 mocht --> 175€
Ze hebben mij toen nog aan de kant gezet ook, toen ze me vroegen hoe hard ik daar mocht zei ik 90. Dat bleek dus niet juist te zijn
Heb er dan nog 2 van 50 € gehad voor telkens enkele km/u te snel.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaggieBe Bekijk BerichtenDe meest recente met de BMW:
- 131 op de R4 in Gent (toegelaten 90)
Gevolgd met camera, nadien naar mijzelf mogen kijken ... In zelfde kwartier had de agent ook vastgesteld: gebruik GSM (sms), over witte lijn (ik stond verkeerd voorgesorteerd) en onaangepast rijgedrag tov rijomstandigheden (die 131 waar 90 mocht, het regende beetje ...)
Maar aangezien die camera niet rechtsgeldig is, mochten ze dat niet naar de politierechtbank brengen (ik heb ze zo hard uitgelachen .. nadien) ben ik enkel moeten voorkomen voor de 3 andere overtredingen, met als gevolg een monsterboete van ... 30 Eur Was meer geld kwijt omdat ik een halve dag verlof heb moeten nemen
De meest recente met de Cayman:
- 159 waar ik 120 mocht, gecorrigeerd naar 149. Boete = 150 Eur.
Comment
-
Met mijn BMW 320 1977 wazs ik rustig aan het cruisen maar mijn snelheidsmeter is niet écht heel nauwkeurig. Ik reed 67km/u denk ik en moest 150 euro betalen waar ik 50/km/u mocht.
Met de corsamobiel heb ik één boete gehad. Ik reed 159km/u op de autosnelweg. Ik had de flitser zien staan op de middenberm. Ik rem op tijd af (dacht ik), verwittig mijn vader die net na mij thuis vertrokken was nog dat hij moet uitkijken voor een flitser en even later komt er toch een boete thuis aan. Ik was al 100Den keren op tijd afgeremd en deze keer had ik prijs. 145 euro boete. Dit viel al bij al nog mee vond ik.
Ik rijd nu wel vele rustiger moet ik toegeven. Met de corsa rijd ik het laatste jaar eerder 100 en 110km/u op de autosnelweg dan nog te snel.The shark is BACK! BMW 635csi
BMW E24 635csi 1985
BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMet welke wagen reden ze dan op de R4? Kwestie van een beetje op te letten... is soms moeilijk om daar 90 te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenWannes, iemand anders had dat filmpje toch al eens upgeload??
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
Geländewagen?Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenGeländewagen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenwat is daar eigenlijk de vertaling van1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Denniske Bekijk BerichtenTerreinwagen, 4x4
Sjanse dat Wannes die boete betaald heeft, dan hadden ze toch nog iets van inkomen, want van hun snuggerdheid moeten ze het niet halen hoor!
Comment
Comment