Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik ben al zoveel geflits dat ik dat hier niet allemaal ga neerpennen

De toppers waren 166km/h waar je 120km/h mocht....15 dagen rijverbod en boet voorwaardelijk.
    En dan nog eens tegen 214 km/h waar 120 km/h toegelaten is...... 8 dagen rijverbod en 1000 euro voorwaardelijk 3jaar

Altijd al een advocaat genomen en nog nooit moeten betalen met de zware overtredingen!
    2014 Bmw 118d Estorill //M
    2000 Bmw 320d
    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
      Ik ben al zoveel geflits dat ik dat hier niet allemaal ga neerpennen

De toppers waren 166km/h waar je 120km/h mocht....15 dagen rijverbod en boet voorwaardelijk.
      En dan nog eens tegen 214 km/h waar 120 km/h toegelaten is...... 8 dagen rijverbod en 1000 euro voorwaardelijk 3jaar

Altijd al een advocaat genomen en nog nooit moeten betalen met de zware overtredingen!
      Dat laatste is echt wel weinig.

Ik heb voor 120 waar je 70 mocht eens 6 weken rijverbod gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
        Hier is het.

Wannes Op TV
        Fokking hell man

Eerste keer dat ik da filmpke zie, maar ben blij da gij zelf beseft da ge over de schreef gegaan zijt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gene Hackman Bekijk Berichten
          Hou je gewoon aan de regels,het zal dan niet erg zijn.
          't is al goed dat er nog mensen zijn die zich niet aan de regels houden, want anders zou het gat in de schatskist nog dieper zijn
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
            Fokking hell man

Eerste keer dat ik da filmpke zie, maar ben blij da gij zelf beseft da ge over de schreef gegaan zijt
            Oh ja.

Das toch gewoon een vlotte rijstijl.

Comment

Hier is het.

Wannes Op TV
              Die linksrijder toch hé...

Je zou ze voor minder voorbij steken!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                Fokking hell man

Als jij daarvan al verschiet... Hij schudt vantijd nog veel meer uit z'n mouw!

Comment

• In bijna 4 jaar tijd nog geen enkele boete gehad! Hopelijk kan ik nog lang boetevrij rondrijden. Ik probeer me wel zo veel mogelijk aan de snelheidslimieten te houden.
                  Trouwens, als ik een ritje gemaakt heb waarbij ik een tijdje pakweg 140 gereden heb dan voel ik me achteraf schuldig en heb ik schrik dat ik geflitst ben .

Heb wel al 2 keer op de foto gestaan .
                  Een keer reed ik 125 op de teller en werd voorbijgestoken op de E313 toen ik de flits zag.
                  Tweede keer was gisteren. Zat als passagier in de wagen van men toekomstige schoonvader en ik was al aan het wijzen: "Die Peugeot heeft rare lichten" en toen ging de flits .
                  Vond het wel grappig hoe de flik in de wagen zijn hoofd draaide na de flits

@ dat filmpje: Vind wel dat dat erover ging, maarja, de boete was hoog genoeg.

Comment

• Ik zou klacht indienen wegens schending van de privacy en stalking.

(Hebben ze trouwens Uw toestemming om da boeltje op TV te laten zien ?
                    Hier in Belgie moeten ze dat vragen, hoe zit dat in schnitzelland ?)

Oh ja, en na 6 jaar Subarurijden 1 boete, omdat ik te snel reed op de A12 en vergat dat er een camera stond aan het licht..., 3 jaar geleden.
                    Snel als het gerecht gaat, na 3 jaar nog niks van gehoord...
                    www.perfectshine.be

Comment

Als jij daarvan al verschiet... Hij schudt vantijd nog veel meer uit z'n mouw!
                      Ik ben eenmaal met hem meegeweest me de poeper, oh boy

Jupke kan getuigen

Comment

• Na correctie 123km/h waar 70km/h toegestaan is. 380 euro (ofzo) in totaal moeten betalen + 15 dagen rijverbod. 1250 euro en 3maanden voorwaardelijk (drie jaar).

Comment

• Na correctie 71 waar ik 70 mocht: 50 euro.

Comment

• Das ne pijnlijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
                              Das ne pijnlijke.
                              Idd. Op de ring van Turnhout tss de vaste flitspalen stonden ze aan een kruispunt.

Comment

• 143 op de autostrade en 72 in de bebouwde kom. Wel al 3 of 4 jaar geleden dus toen was dat nog 175 Euro

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door t-light Bekijk Berichten
                                  Ik zie regelmatig vorige model VW Passat Break rondrijden met twee flikken in, in het gentse. Geen idee of ze ook verkeer doen, ik zie ze meestal in het centrum. Zijn vrij gemakkelijk te herkennen, is het facelift model, altijd highlines (die waren indertijd redelijk zeldzaam, zeker met verduisterde ruiten en xenons) in donkerbeige-bruin. Motor weet ik niet, kentekens zijn eraf gehaald.
                                  Ah, ik heb vorige week aan de Watersportbaan een Passat gezien. Vorig model, highline + verdonkerde ruiten, lichtgroen kleurtje. Had ze herkend door de blauwe lampen die binnenin op het dashboard stonden. Er rijden er inderdaad niet zoveel rond in die uitvoering, een beetje autokenner/ liefhebber ziet onmiddellijk dat het geen basis-Passat is.
                                  Zou het geen V6 kunnen zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                    ja , maar ik weet niet meer wie...geen probleem , ik heb het doorgemaild naar de fastastic , en die is het op youtube aan het plaatsen , zal dus voor alle minuten gaan zijn
                                    Ik had dat toen op mijn webspace gezet, maar door 'n paar moraalridders op uw vraag terug offline gehaald.

Comment

• Paar jaar geleden net voor de grensovergang van Joegoslavië
                                      160km ipv 30km
                                      Die cops rekende uit dat het me 1000 € ging kosten en ikke alé maat die borden zijn hier echt niet goed aangegeven enzo en ik heb echt nie zoveel geld heb ze uiteindelijk 20 € gegeven en ze gingen het door de vingers zien en ééntje drinken op mijn gezondheid en ze seinde daar aan de volgende flikken dat ze me nie meer moesten tegenhouden
                                      I corrupte oostblok flikke

Comment

Hier is het.

Wannes Op TV
                                        ik dacht dat het erger was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                          Ik had dat toen op mijn webspace gezet, maar door 'n paar moraalridders op uw vraag terug offline gehaald.
                                          Maar die rode ridders zijn ondertussen zelf al gebaned.

( Shit2050 was er toen één van, weet ik zeker )

Comment

Working...
                                          X