Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Paar jaar geleden net voor de grensovergang van Joegoslavië
160km ipv 30km
Die cops rekende uit dat het me 1000 € ging kosten en ikke alé maat die borden zijn hier echt niet goed aangegeven enzo en ik heb echt nie zoveel geld heb ze uiteindelijk 20 € gegeven en ze gingen het door de vingers zien en ééntje drinken op mijn gezondheid en ze seinde daar aan de volgende flikken dat ze me nie meer moesten tegenhouden
I corrupte oostblok flikke
Ergste snelheidsovertreding? Awel voor de 2e maal 50 € boete omdat ik, de eerste maal 5km/h te snel reed en de 2de maal 6km/h . Spijtig geld toch wel...
Ergste in de omgekeerde zin, schandalig feitelijk . Al die wegpiraten en juist ik die ietsje sneller rijd flitsen ze... Was trouwens de 2de maal tijdens een inhaalmaneuver.
Eigenlijk vind ik het ook wel meevallen...
Die x-trail moest maar aan de kant gaan
Als nu al die rechtsrijders niet links blijven hangen,is er geen probleem.
Ze brengen meer gevaar in het verkeer dan met een vlotte wagen hernemen naar pakweg 180.
Enkel de "hardrijders" worden beboet
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Als nu al die rechtsrijders niet links blijven hangen,is er geen probleem.
Ze brengen meer gevaar in het verkeer dan met een vlotte wagen hernemen naar pakweg 180.
Enkel de "hardrijders" worden beboet
Net zoals zovelen hier zeg je idiote dingen.
Het was gevaarlijk wat hij deed en is niet goed te praten, hij zelf weet dat blijkbaar beter dan velen hier. De schuld afschuiven op iemand die de regels respecteert is belachelijk.
En ja noem mij maar een moraalridder, maar het is wel zo dat buiten dit forum de normen iets anders liggen dan hier op het forum blijkbaar.
Het was gevaarlijk wat hij deed en is niet goed te praten, hij zelf weet dat blijkbaar beter dan velen hier. De schuld afschuiven op iemand die de regels respecteert is belachelijk.
En ja noem mij maar een moraalridder, maar het is wel zo dat buiten dit forum de normen iets anders liggen dan hier op het forum blijkbaar.
De schuld afschuiven op iemand die de regels respecteert is belachelijk.
Die Nissan respecteerde de regels niet, anders was ie wel naar rechts gegaan. Dat geeft natuurlijk nog altijd geen vrijgeleide om zelf illegale dingen te doen. Maar over die discussie ga ik niet beginnen, dat zijn oude koeien.
Die Nissan respecteerde de regels niet, anders was ie wel naar rechts gegaan. Dat geeft natuurlijk nog altijd geen vrijgeleide om zelf illegale dingen te doen. Maar over die discussie ga ik niet beginnen, dat zijn oude koeien.
Dat die Nissan al dan niet de regels respecteerde is perceptie, dat wannes dat niet deed is denk ik voor iedereen duidelijk. Het is een excuus geen reden om zo te rijden.
ik kan het nu eenmaal niet laten...ik zal niet makkelijk met mijn lichten flachen of met mijn pinkers knipperen...ik laat ze eerst de kans van opzij te gaan...blijf er een beetje achter hangen...ga dan een beetje in de helft van de 2 vakken rijden ( zodanig dat ze me in hun rechterspiegel goed kunnen zien ... dat werkt eerder op de zenuwen dan in de linker) en zodanig heb ik ook een beter overzicht op een eventueel vrij plaastke...
en dan van zodra er niemand wakker wordt..dan zorg ik dat ik ze zo snel mogelijk voorbij ben...ik ga dan ook niet liggen remmen of mijn vinger opsteken...gewoon gas en weg.
ik ben voor vlot verkeer, en al die zeikers die denken van " ik rij 120 en de rest 'moet' dat ook maar doen , ik blijf lekker links..." die veroorzaken alleen maar fille...
het is toch duidelijk genoeg; soms ben je in een kilometerslange fille aan het rijden ....en dan kom je eindelijk vooraan ( alles langs rechts) en wat zie je dan? 1 klote hommel die daar dan aan het blokrijden is...
in het geval van het filmpje heb ik al dat voorgaande wel efkes in de microgolf gestoken...want ik wou persé dienen skoda van mijn bumper...een misrekening van formaat blijkbaar...
64 per uur waar je 50 moogt op de noorderbrug in 't stad, ik denk zo'n 5 jaar geleden
nu mag je er 70, een van de weinige plekken waar de snelheid is opgetrokken
Comment