Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• je hebt gelijk wannes het was ni netjes van hen
    maar je mag er ni in trappen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      je hebt gelijk wannes het was ni netjes van hen
      maar je mag er ni in trappen
      bobo, heb ik al is vermeld dat ik jouw replies heerlijk vind?

Comment

• nee, maar anders had ik al een hoop bagger van de moraalridders over me gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
          zij rijden over de pechstrook...dat vind ik veel achterlijker...maar ja...anders kunnen ze niet volgen...de speciaal opgeleide schijtluizen
          Mag de politie niet over de pechstrook rijden ?
          Last edited by ; 12/11/2007, 01:00. Reden: foutje

Comment

• Ik ben zelf geflitst op 5 maart 2007.
            Toegelaten snelheid: 50 km/u.
            Gereden: 89 km/u
            Gecorrigeerd: 83 km/u

Moet nog voorkomen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
              ben je alleen voor het gerecht gekomen of met een advocaat ? en heb je specifiek gevraagd voor een voorwaardelijke straf ?
              Ik ben zonder advocaat naar het gerecht geweest, achteraf gezien misschien geen slimme zet. Vooral omdat advocaten voorrang krijgen, anders ben je al snel twee uur aan't wachten.

Die voorwaardelijke straf heb ik niet speciaal gevraagd, want ik vind het een hele zware straf. Maar de rechter heeft deze gegeven aangezien ik nog student was en hij mij financieel wou sparen.

Comment

• Mijn ergste snelheidsovertreding was toen ik een Range Rover "Sport" aan het afdrogen was aan de lichten terwijl de flikken hem al aan het achtervolgen waren. Ik reed 140km/h waar ik 70 mocht. Op de koop toe steek ik ook nog een andere auto rechts voorbij. Konden ze niet me lachen. Toch denk ik dat ze geen bewijzen hebben van de snelheid vermits ze de Range aan het filmen waren. Anders had ik mijn auto kunnen laten staan gok ik... Hij zei toen zelfs dat hij over de snelheid niets ging opschrijven (omdat hij geen bewijzen had volgens mij). Een week later bon in de bus voor te hard rijden en rechts voorbijsteken: 200€
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                  geachte jos,
                  geachte jef,

kan je mij even uitleggen waarom "gebeurd" met een d wordt geschreven.

bedankt.
                  Omdat het vroeger gebeurte en nu niet meer? :d

Sorry! Ik denk dat ik Waalse voorouders heb, ik ben namelijk te dom om deftig nederlands te leren.
                  '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                    Omdat het vroeger gebeurte en nu niet meer? :d

Sorry! Ik denk dat ik Waalse voorouders heb, ik ben namelijk te dom om deftig nederlands te leren.
                    te lui bedoel je dan waarschijnlijk
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Wannes met z'n Pooper?

+ YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                        Wannes met z'n Pooper?

+ YouTube Video
                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Klinkt meer als een diesel, lekker diep gebrom

Maar rijdt wel als een zot, prolly geen Duitser

Comment

• kan trouwens ni rijden want drukt steeds de koppeling in

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL Bekijk Berichten
                            Mag de politie niet over de pechstrook rijden ?
                            politie mag van mij over de pechstrook rijden...ze mogen ook door het rode licht rijden...maar dan wel 'niet' zonder geluids of lichtsignalisatie...
                            op deze manier waren ze in burger, en was het effect dat zij veroorzaakten minstens even verschietachtig dan mijn 'achterlijk' gedrag...
                            maar nee , dan had ik ze dadelijk opgemerkt, en de snelheid nooit zo hoog opgedreven ...en de boete was nooit zo hoog geweest...besluit: het is er hun allemaal om te doen om zoveel mogelijk geld uit iemand zijn zakken te schudden...maar mij niet gelaten...ik besef dat als je dikwijls spelletjes speelt , je soms ook eens kan verliezen ...en zolang voor mij de ballans van het plezier , en die van de boete's in mijn voordeel overhellen...ben ik een tevreden man...amen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
                              Klinkt meer als een diesel, lekker diep gebrom

Maar rijdt wel als een zot, prolly geen Duitser

mijn poeperke huilt veel harder

Comment

politie mag van mij over de pechstrook rijden...ze mogen ook door het rode licht rijden...maar dan wel 'niet' zonder geluids of lichtsignalisatie...
                                op deze manier waren ze in burger, en was het effect dat zij veroorzaakten minstens even verschietachtig dan mijn 'achterlijk' gedrag...
                                maar nee , dan had ik ze dadelijk opgemerkt, en de snelheid nooit zo hoog opgedreven ...en de boete was nooit zo hoog geweest...besluit: het is er hun allemaal om te doen om zoveel mogelijk geld uit iemand zijn zakken te schudden...maar mij niet gelaten...ik besef dat als je dikwijls spelletjes speelt , je soms ook eens kan verliezen ...en zolang voor mij de ballans van het plezier , en die van de boete's in mijn voordeel overhellen...ben ik een tevreden man...amen
                                Om nog wat feller in beeld te komen zou ik in't vervolg nog wat afval op die Skoda gooien, enkele lege blikjes (of volle, zo je wil) creëren een extra effect!

"Mein Got, der Arschloch schmeisst lege blickskens auf unsere brol-krelle"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                  Om nog wat feller in beeld te komen zou ik in't vervolg nog wat afval op die Skoda gooien, enkele lege blikjes (of volle, zo je wil) creëren een extra effect!

"Mein Got, der Arschloch schmeisst lege blickskens auf unsere brol-krelle"

Comment

mijn poeperke huilt veel harder
                                    indeedy, heb ook al eens een vliegtuig horen passeren

en het bleek Wannes te zijn

Comment

ik kan het nu eenmaal niet laten...ik zal niet makkelijk met mijn lichten flachen of met mijn pinkers knipperen...ik laat ze eerst de kans van opzij te gaan...blijf er een beetje achter hangen...ga dan een beetje in de helft van de 2 vakken rijden ( zodanig dat ze me in hun rechterspiegel goed kunnen zien ... dat werkt eerder op de zenuwen dan in de linker) en zodanig heb ik ook een beter overzicht op een eventueel vrij plaastke...
                                      Zo is de correcte manier, zeggen van : hey, ho ! Hier is plaats op de middenstrook ... kijk maar !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                        hoe lang is het al geleden ? ik moet nu binnenkort voorkomen voor 98 waar ik 50 mag .. laat eens weten wat jouw straf is aub
                                        Tis bij mij van eind mei geleden. Heb enkel brief gehad dat mijn dossier naar de procureur doorgestuurd wordt. Sindsdien niks meer van gehoord.
                                        Ik ga zonder advocaat gaan en vragen voor een voorwaardelijke geldboete omdat dit mijn eerste overtreding is. Hoe lang ik mijn rijbewijs kwijt zal zijn maakt mij niet uit, ik wil er gewoon niet te veel geld aan geven

Comment

• Je gaat sowieso een geldboete moeten betalen. Minimum zal dat toch rond de 300 euro hangen denk ik (gerechtskosten + Bijdrage aan het fonds voor verongelukte kinderen(?) + minimumboete). Tenzij je omstandigheden kan inroepen die in jouw voordeel spelen.

Comment

Working...
                                          X