Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIndd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIn die video zegt de commentator; BMW Geländewagen.
En dan laten ze daarna zien hoe hij zogezegd zijn boete betaald, en plots rijdt hij in een Cayenne.
Die Cayeen is idd wel belachelijk!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk denk niet dat ik daar ooit mee mee zou rijden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGoh hij valt wel mee. Soms rijdt ie echt rustig. Soms as in 1% ofzo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenMja, blijkbaar wordt een touring ook met die term aangeduid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenGoh hij valt wel mee. Soms rijdt ie echt rustig. Soms as in 1% ofzoOorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten... en echt rustig naar jouw normen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten... en echt rustig naar jouw normen?
Nee zo rustig niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk BerichtenIk denk niet dat ik daar ooit mee mee zou rijden...
Alleen met meer onzekere factoren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Moet een waar horror-filmpje zijn voor bvb. Jos&Janet, Stef Anus, PD Cruiser, enz...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenhoe lang is het al geleden ? ik moet nu binnenkort voorkomen voor 98 waar ik 50 mag .. laat eens weten wat jouw straf is aub
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenMoet een waar horror-filmpje zijn voor bvb. Jos&Janet, Stef Anus, PD Cruiser, enz...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenpolitie mag van mij over de pechstrook rijden...ze mogen ook door het rode licht rijden...maar dan wel 'niet' zonder geluids of lichtsignalisatie...
op deze manier waren ze in burger, en was het effect dat zij veroorzaakten minstens even verschietachtig dan mijn 'achterlijk' gedrag...
maar nee , dan had ik ze dadelijk opgemerkt, en de snelheid nooit zo hoog opgedreven ...en de boete was nooit zo hoog geweest...besluit: het is er hun allemaal om te doen om zoveel mogelijk geld uit iemand zijn zakken te schudden...maar mij niet gelaten...ik besef dat als je dikwijls spelletjes speelt , je soms ook eens kan verliezen ...en zolang voor mij de ballans van het plezier , en die van de boete's in mijn voordeel overhellen...ben ik een tevreden man...amen
Man, man, man .
Comment
Comment