Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door HighwayMan Bekijk Berichten
    Je gaat sowieso een geldboete moeten betalen. Minimum zal dat toch rond de 300 euro hangen denk ik (gerechtskosten + Bijdrage aan het fonds voor verongelukte kinderen(?) + minimumboete). Tenzij je omstandigheden kan inroepen die in jouw voordeel spelen.
    Zoals bv. dat je te veel onder invloed was van ....(zelf in te vullen) om nog uw kilometerteller te kunnen zien ....

Comment

• Wannes

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Indd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
          Indd!
          Ik denk niet dat ik daar ooit mee mee zou rijden...

Comment

• In die video zegt de commentator; BMW Geländewagen.
            En dan laten ze daarna zien hoe hij zogezegd zijn boete betaalt, en plots rijdt hij in een Cayenne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
              In die video zegt de commentator; BMW Geländewagen.
              En dan laten ze daarna zien hoe hij zogezegd zijn boete betaald, en plots rijdt hij in een Cayenne.
              Mja, blijkbaar wordt een touring ook met die term aangeduid.
              Die Cayeen is idd wel belachelijk!

Comment

Goh hij valt wel mee. Soms rijdt ie echt rustig. Soms as in 1% ofzo

Comment

... en echt rustig naar jouw normen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Mja, blijkbaar wordt een touring ook met die term aangeduid.
                    Weird habit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten

Nee zo rustig niet.

Comment

Bwa, het is zoals een achtbaan.
                          Alleen met meer onzekere factoren

Comment

• Hij weet best wat hij doet. Daarover hoeven wij niet te beslissen.

Comment

• MIjn ergste vastgestelde overtreding : 106 op de snelweg waar je toen 70 mocht owv wegenwerken. Natuurlijk belachelijk (het was zelfs nog 500m voor de werken zelf) maar met zo'n 200 euro was ik er van af.

Comment

• Mooi, houden zo, zeker met zo'n wagen.

Comment

Wannes

+ YouTube Video
                                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                  Eigenlijk moeten we hier eerst gevoelige kijkers waarschuwen voor de beelden die ze te zien gaan krijgen.

Moet een waar horror-filmpje zijn voor bvb. Jos&Janet, Stef Anus, PD Cruiser, enz...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                    hoe lang is het al geleden ? ik moet nu binnenkort voorkomen voor 98 waar ik 50 mag .. laat eens weten wat jouw straf is aub
                                    in D'monde: 4 weken rijverbod te nemen in 2 keer en 850 euro boete

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                                      Moet een waar horror-filmpje zijn voor bvb. Jos&Janet, Stef Anus, PD Cruiser, enz...
                                      Ik zal antwoorden met een lijstje: Blink360, Knolselder007, Bunny, ...
                                      '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                      '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Ik dacht dat dit ging opgekuist worden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                                          politie mag van mij over de pechstrook rijden...ze mogen ook door het rode licht rijden...maar dan wel 'niet' zonder geluids of lichtsignalisatie...
                                          op deze manier waren ze in burger, en was het effect dat zij veroorzaakten minstens even verschietachtig dan mijn 'achterlijk' gedrag...
                                          maar nee , dan had ik ze dadelijk opgemerkt, en de snelheid nooit zo hoog opgedreven ...en de boete was nooit zo hoog geweest...besluit: het is er hun allemaal om te doen om zoveel mogelijk geld uit iemand zijn zakken te schudden...maar mij niet gelaten...ik besef dat als je dikwijls spelletjes speelt , je soms ook eens kan verliezen ...en zolang voor mij de ballans van het plezier , en die van de boete's in mijn voordeel overhellen...ben ik een tevreden man...amen
                                          Tis de politie zijn fout dat ge te rap reed en gevaarlijke manoevres deed .
                                          Man, man, man .

Comment

Working...
                                          X