Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Je gaat sowieso een geldboete moeten betalen. Minimum zal dat toch rond de 300 euro hangen denk ik (gerechtskosten + Bijdrage aan het fonds voor verongelukte kinderen(?) + minimumboete). Tenzij je omstandigheden kan inroepen die in jouw voordeel spelen.
Zoals bv. dat je te veel onder invloed was van ....(zelf in te vullen) om nog uw kilometerteller te kunnen zien ....
In die video zegt de commentator; BMW Geländewagen.
En dan laten ze daarna zien hoe hij zogezegd zijn boete betaalt, en plots rijdt hij in een Cayenne.
In die video zegt de commentator; BMW Geländewagen.
En dan laten ze daarna zien hoe hij zogezegd zijn boete betaald, en plots rijdt hij in een Cayenne.
Mja, blijkbaar wordt een touring ook met die term aangeduid.
Die Cayeen is idd wel belachelijk!
MIjn ergste vastgestelde overtreding : 106 op de snelweg waar je toen 70 mocht owv wegenwerken. Natuurlijk belachelijk (het was zelfs nog 500m voor de werken zelf) maar met zo'n 200 euro was ik er van af.
politie mag van mij over de pechstrook rijden...ze mogen ook door het rode licht rijden...maar dan wel 'niet' zonder geluids of lichtsignalisatie...
op deze manier waren ze in burger, en was het effect dat zij veroorzaakten minstens even verschietachtig dan mijn 'achterlijk' gedrag...
maar nee , dan had ik ze dadelijk opgemerkt, en de snelheid nooit zo hoog opgedreven ...en de boete was nooit zo hoog geweest...besluit: het is er hun allemaal om te doen om zoveel mogelijk geld uit iemand zijn zakken te schudden...maar mij niet gelaten...ik besef dat als je dikwijls spelletjes speelt , je soms ook eens kan verliezen ...en zolang voor mij de ballans van het plezier , en die van de boete's in mijn voordeel overhellen...ben ik een tevreden man...amen
Tis de politie zijn fout dat ge te rap reed en gevaarlijke manoevres deed .
Man, man, man .
Comment