Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Flitsen zal wel lukken, de eigenaar opsporen aan de hand van de nummerplaat lijkt me iets moeilijker Of moet je een bepaalde breedte hebben vooraleer je geflitst kan worden?
Over de snelheid zeg ik niets maar over het manoevre tijdens het voorbijsteken van de Nissan?: goed zot!
Het leuke aan een forum is dat je je mening kan en mag geven maar er is over dat maneuver al genoeg gezeverd. Ik denk dat we het moeten laten zoals het is.
Daar is niets zots aan, die kerel in die nissan moet ten eerste al opschuiven.
En ook al schuift ie niet, er is plaats genoeg voor het manoeuvre dat hij doet. Die kerel in Nissan moet niet panikeren.
Daarstraks vloog er naast mij ook bijna eentje de vangrail in op de Ring van Antwerpen omdat ie verschoot dat ik opeens naast hem hing.
Als de mensen eens wat beter naar het verkeer en de mensen rondom kijken ipv gefocust te zijn op hun kilometerteller, zou het verkeer al heel wat veiliger zijn.
Ter info: ik reed mooi langs links voorbij en reed ook mooi 100 (begrenzer stond aan)
Volgens de nieuwe wetgeving voor mensen die nog geen 2 jaar in het bezit zijn van hun rijbewijs zou mijn ergste snelheidsovertreding 50 km/u in een zone 30 moeten zijn.
72 waar ik 50 mocht, ik was nog vollen bak aan het optrekken en wist niet dat de roodlichtcamera's ook op snelheid flitsten, ik had vlak daarvoor nog 100 gereden
Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
172 waar ik 90 mocht,is al wel enkele jaren geleden,op de 2 vaks baan tussen Den Haan en Blankenberge,we zaten in Bredene op camping,en men ex besloot plots dat ze naar Tien Om Te Zien wou gaan,ik moest me ma spoeien Spijtig voor haar,want we hebben TOZ niet meer gezien
Ik denk toen ik 18 jaar was en met mijn voorlopig motorijbewijs voor een ritje met een paar vrienden vertrok, ik aan de lichten in Burst moest blijven staan en nadien bij het inhalen van mijn maten aan 101 werd geflitst in wat nadien de bebouwde kom bleek te zijn
Het was gelukkig nog in de tijd dat je 50 km/h teveel mocht rijden (wel, ok, niet mocht, maar pas vanaf dan was je je rijbewijs direct kwijt). De politie had een combi staan, een 100m verder dan waar de flitswagen stond en heeft direct naar het parket in Oudenaarde gebeld. Ik mocht echter mijn rijbewijs houden. Best grappig ook want de flikken waren oprecht geïnteresseerd in welke motor het was en hoeveel ik had betaald enzo
Het heeft me nadien wel een gigantische preek van de rechter, 2 weken rijverbod en 13.000 oude Belgische franken gekost, een peuleschil in vergelijking met wat je daar vandaag zou voor krijgen wss...
Verder heb ik ook in het begin dat ik mijn auto had mijn topsnelheid eens getest op de autostrade, 215 op teller, (205 in't echt volgens mijn boekje) waar ik 120 mocht. Meer dan het vorige verhaal, maar aangezien op de autostrade wel iets veiliger...
87 in bebouwde kom, totaal verstrooid. Niet afgeremd na een zone 90.
81 effectief, 1 week rijverbod, en de boete, die zijn ze nog aan het zoeken. Ondertussen 3 jaar geleden.
Comment