Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenToch vraag ik me af waarom ze aan Wannes zijn bumper kleefden!?
Soit, kzal stoppen de moraalridder uit te hangen want anders loopt het hier toch uit de hand .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenMijn ergste verkeersovertreding ?
N...ken in de auto terwijl de polies klopt op het raam. De voyeurs .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ANTONIO Bekijk BerichtenMijn ergste verkeersovertreding ?
N...ken in de auto terwijl de polies klopt op het raam. De voyeurs .
Ik laat altijd de blauwkes gaan, dan is het koppeltje genoeg verschoten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenTis niet omdat er een auto in uw gat komt duwen dat ge zo een manoevre moet uitvoeren.
Soit, kzal stoppen de moraalridder uit te hangen want anders loopt het hier toch uit de hand .
Terug on, 40 kmh met mijn fietske in zone 30.
Is dat strafbaar?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenMaar politie-agenten die bumperkleven? Waarom?
Terug on, 40 kmh met mijn fietske in zone 30.
Is dat strafbaar?
Aangezien ze u niet kunnen flitsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenJa en nee.
Aangezien ze u niet kunnen flitsen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PHlL1 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenOver de snelheid zeg ik niets maar over het manoevre tijdens het voorbijsteken van de Nissan?: goed zot!
Comment
-
Daar is niets zots aan, die kerel in die nissan moet ten eerste al opschuiven.
En ook al schuift ie niet, er is plaats genoeg voor het manoeuvre dat hij doet. Die kerel in Nissan moet niet panikeren.
Daarstraks vloog er naast mij ook bijna eentje de vangrail in op de Ring van Antwerpen omdat ie verschoot dat ik opeens naast hem hing.
Als de mensen eens wat beter naar het verkeer en de mensen rondom kijken ipv gefocust te zijn op hun kilometerteller, zou het verkeer al heel wat veiliger zijn.
Ter info: ik reed mooi langs links voorbij en reed ook mooi 100 (begrenzer stond aan)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
Moet een waar horror-filmpje zijn voor bvb. Jos&Janet, Stef Anus, PD Cruiser, enz...
PD Cruiser??
En please explain.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
72 waar ik 50 mocht, ik was nog vollen bak aan het optrekken en wist niet dat de roodlichtcamera's ook op snelheid flitsten, ik had vlak daarvoor nog 100 geredenOpenbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
172 waar ik 90 mocht,is al wel enkele jaren geleden,op de 2 vaks baan tussen Den Haan en Blankenberge,we zaten in Bredene op camping,en men ex besloot plots dat ze naar Tien Om Te Zien wou gaan,ik moest me ma spoeien Spijtig voor haar,want we hebben TOZ niet meer gezien
Comment
-
Ergste snelheidsovertreding^^
Ik denk toen ik 18 jaar was en met mijn voorlopig motorijbewijs voor een ritje met een paar vrienden vertrok, ik aan de lichten in Burst moest blijven staan en nadien bij het inhalen van mijn maten aan 101 werd geflitst in wat nadien de bebouwde kom bleek te zijn
Het was gelukkig nog in de tijd dat je 50 km/h teveel mocht rijden (wel, ok, niet mocht, maar pas vanaf dan was je je rijbewijs direct kwijt). De politie had een combi staan, een 100m verder dan waar de flitswagen stond en heeft direct naar het parket in Oudenaarde gebeld. Ik mocht echter mijn rijbewijs houden. Best grappig ook want de flikken waren oprecht geïnteresseerd in welke motor het was en hoeveel ik had betaald enzo
Het heeft me nadien wel een gigantische preek van de rechter, 2 weken rijverbod en 13.000 oude Belgische franken gekost, een peuleschil in vergelijking met wat je daar vandaag zou voor krijgen wss...
Verder heb ik ook in het begin dat ik mijn auto had mijn topsnelheid eens getest op de autostrade, 215 op teller, (205 in't echt volgens mijn boekje) waar ik 120 mocht. Meer dan het vorige verhaal, maar aangezien op de autostrade wel iets veiliger...
Comment
Comment