Oorspronkelijk geplaatst door ewout_e
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten.
Ik laat altijd de blauwkes gaan, dan is het koppeltje genoeg verschoten .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZelfs de gemiddelde politieman is zo dom niet om er voor te gaan staan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenKerel, stop met krempen.Oorspronkelijk geplaatst door Reglement4. Gebruik zoveel mogelijk AN. Replies in dialect zijn vaak wel kleurrijk, maar bevorderen de leesbaarheid niet echt. Probeer het gebruik hiervan dan ook te beperken.
Wat is "krempen"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk BerichtenIn dit geval is het zelfs niet kleurrijk.
Wat is "krempen"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenZagen, de bomma uithangen...
Of Gents?
Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord, het lijkt erop dat dit één van die préhistorische woorden is van mensen die voor de WOI geboren zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenZagen, de bomma uithangen...
Gebanned op Seniorennet.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenKerel, stop met krempen.
Maar geen probleem zen.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenHet zijn wss ook twee bompa's hé!
Gebanned op Seniorennet.beOorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenEigenlijk moeten we hier eerst gevoelige kijkers waarschuwen voor de beelden die ze te zien gaan krijgen.
Moet een waar horror-filmpje zijn voor bvb. Jos&Janet, Stef Anus, PD Cruiser, enz...Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenIk zal antwoorden met een lijstje: Blink360, Knolselder007, Bunny, ...'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenJouw niveau is hier al duidelijk gebleken. Laat maar al zo.
edit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenBrugs?
Of Gents?
Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord, het lijkt erop dat dit één van die préhistorische woorden is van mensen die voor de WOI geboren zijn...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZelfs de gemiddelde politieman is zo dom niet om er voor te gaan staan
Te snel is te snel, mijn ergernis was dan ook niet van die aard dat ik er uren of zelfs dagen ambetant van gelopen heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ewout_e Bekijk BerichtenJuist ja, zo ver was ik ook al.
Te snel is te snel, mijn ergernis was dan ook niet van die aard dat ik er uren of zelfs dagen ambetant van gelopen heb.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
70 waar ik 50 mocht... was een klein stuksje van 70baan
51 waar ik 50 mocht om miserabel van te worden....
het ergste...
Het was middag twas loeihard aan het regenen, ik pas mijn snelheid aan en zet men lichten aan. Nu de vorige nacht was het mistig dus mistlampen stonden aan zonder er erg in te hebben. kwordt aan de kant gezet, en berispt omdat men mistlampen aanstonden om 12u 'smiddags... ik zou men tegenliggers verblinden *zucht* 175€ aan men broek. Soms hé.... die flikken... maar tja tzijn ook maar mensen die hun job doen... maar dat ze de mens zijn verhaal niet geloven en bombarderen tot johny omdat ik chrome velgen onder men wagen had staan.... da gaat erover
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten175 EUR, die gasten zijn toch ook echt niet goed wijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten70 waar ik 50 mocht... was een klein stuksje van 70baan
het ergste...
Het was middag twas loeihard aan het regenen, ik pas mijn snelheid aan en zet men lichten aan. Nu de vorige nacht was het mistig dus mistlampen stonden aan zonder er erg in te hebben. kwordt aan de kant gezet, en berispt omdat men mistlampen aanstonden om 12u 'smiddags... ik zou men tegenliggers verblinden *zucht* 175€ aan men broek. Soms hé.... die flikken... maar tja tzijn ook maar mensen die hun job doen... maar dat ze de mens zijn verhaal niet geloven en bombarderen tot johny omdat ik chrome velgen onder men wagen had staan.... da gaat erover
wat een softies die flikken!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtenchrome velgen en maar 175€ boete??
wat een softies die flikken!!
i love those
srry voor
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten70 waar ik 50 mocht... was een klein stuksje van 70baan
het ergste...
Maar 175 € is idd wel té !
Comment
Comment