Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ewout_e Bekijk Berichten
    Geflitst na correctie aan 52 waar ik 50 mocht. Ze stonden net na het bord voor de snelheidsbeperking.
    Zelfs de gemiddelde politieman is zo dom niet om er voor te gaan staan
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      .

Ik laat altijd de blauwkes gaan, dan is het koppeltje genoeg verschoten .
      Hopelijk kom ik je nooit tegen als ik eens aan de kant van de weg sta.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
        Kerel, stop met krempen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
          Kerel, stop met krempen.
          Oorspronkelijk geplaatst door Reglement
          4. Gebruik zoveel mogelijk AN. Replies in dialect zijn vaak wel kleurrijk, maar bevorderen de leesbaarheid niet echt. Probeer het gebruik hiervan dan ook te beperken.
          In dit geval is het zelfs niet kleurrijk.

Wat is "krempen"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
            In dit geval is het zelfs niet kleurrijk.

Wat is "krempen"?
            Zagen, de bomma uithangen...

Comment

Brugs?

Of Gents?

Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord, het lijkt erop dat dit één van die préhistorische woorden is van mensen die voor de WOI geboren zijn...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Het zijn wss ook twee bompa's hé!

Gebanned op Seniorennet.be

Comment

Kerel, stop met krempen.
                  Djeezes als ge al geen grapje meer kunt verdragen, ik gebruik nog speciaal een smiley ding!

Maar geen probleem zen.
                  '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                    Het zijn wss ook twee bompa's hé!

Gebanned op Seniorennet.be
                    Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                    Eigenlijk moeten we hier eerst gevoelige kijkers waarschuwen voor de beelden die ze te zien gaan krijgen.

Moet een waar horror-filmpje zijn voor bvb. Jos&Janet, Stef Anus, PD Cruiser, enz...
                    Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                    Ik zal antwoorden met een lijstje: Blink360, Knolselder007, Bunny, ...
                    Jouw niveau is hier al duidelijk gebleken. Laat maar al zo.
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Jouw niveau is hier al duidelijk gebleken. Laat maar al zo.

edit.
                      Last edited by ; 21/11/2007, 17:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                        Brugs?

Of Gents?

Ik heb er in elk geval nog nooit van gehoord, het lijkt erop dat dit één van die préhistorische woorden is van mensen die voor de WOI geboren zijn...
                        Weet ik veel. Had het ook nog nooit gehoord.

Comment

• "Kreften" word ons' kanten ook wel eens gebruikt in dezelfde betekenis, bv. je moet zo niet kreften....

Comment

Juist ja, zo ver was ik ook al.
                            Te snel is te snel, mijn ergernis was dan ook niet van die aard dat ik er uren of zelfs dagen ambetant van gelopen heb.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ewout_e Bekijk Berichten
                              Juist ja, zo ver was ik ook al.
                              Te snel is te snel, mijn ergernis was dan ook niet van die aard dat ik er uren of zelfs dagen ambetant van gelopen heb.
                              Ik begrijp je ergernis wel hoor, als ze echt 10 meter na dat bord gaan staan of zo kan je je natuurlijk vragen stellen bij hun bedoelingen. Als er 10 meter na dat bord echter een zebrapad is bijvoorbeeld dan kan ik dat weer begrijpen. Het hangt echt van de situatie af. Naar de letter van de wet hebben ze uiteindelijk gelijk natuurlijk.
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• 70 waar ik 50 mocht... was een klein stuksje van 70baan
                                51 waar ik 50 mocht om miserabel van te worden....

het ergste...
                                Het was middag twas loeihard aan het regenen, ik pas mijn snelheid aan en zet men lichten aan. Nu de vorige nacht was het mistig dus mistlampen stonden aan zonder er erg in te hebben. kwordt aan de kant gezet, en berispt omdat men mistlampen aanstonden om 12u 'smiddags... ik zou men tegenliggers verblinden *zucht* 175€ aan men broek. Soms hé.... die flikken... maar tja tzijn ook maar mensen die hun job doen... maar dat ze de mens zijn verhaal niet geloven en bombarderen tot johny omdat ik chrome velgen onder men wagen had staan.... da gaat erover
                                Last edited by ; 23/11/2007, 02:16.

Comment

• 175 EUR, die gasten zijn toch ook echt niet goed wijs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    175 EUR, die gasten zijn toch ook echt niet goed wijs
                                    tegen wie zegt het... ik was in die tijd nog schoolgaand dus dat was een seriueze hap uit men budget

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                      70 waar ik 50 mocht... was een klein stuksje van 70baan

het ergste...
                                      Het was middag twas loeihard aan het regenen, ik pas mijn snelheid aan en zet men lichten aan. Nu de vorige nacht was het mistig dus mistlampen stonden aan zonder er erg in te hebben. kwordt aan de kant gezet, en berispt omdat men mistlampen aanstonden om 12u 'smiddags... ik zou men tegenliggers verblinden *zucht* 175€ aan men broek. Soms hé.... die flikken... maar tja tzijn ook maar mensen die hun job doen... maar dat ze de mens zijn verhaal niet geloven en bombarderen tot johny omdat ik chrome velgen onder men wagen had staan.... da gaat erover
                                      chrome velgen en maar 175€ boete??

wat een softies die flikken!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                                        chrome velgen en maar 175€ boete??

wat een softies die flikken!!
                                        hey man ik ga nu eenmaal niet graag vissen... ieders zijn hobby hé... nu heb ik een normale wagen al zal dit niet lang duren

i love those

srry voor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Andy Temmerman Bekijk Berichten
                                          70 waar ik 50 mocht... was een klein stuksje van 70baan

het ergste...
                                          175 € vind ik wat overdreven maar voor mijn part mogen ze de mistlichtrijders overdag wel aanspreken en eventueel beboeten.. Dat stoort ongelooflijk dat auto's rondrijden met mistlichten op klaarlichte dag, ook s avonds als het donker is MAAR GEEN MIST..
                                          Maar 175 € is idd wel té !

Comment

Working...
                                          X