Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
4. Gebruik zoveel mogelijk AN. Replies in dialect zijn vaak wel kleurrijk, maar bevorderen de leesbaarheid niet echt. Probeer het gebruik hiervan dan ook te beperken.
Zelfs de gemiddelde politieman is zo dom niet om er voor te gaan staan
Juist ja, zo ver was ik ook al.
Te snel is te snel, mijn ergernis was dan ook niet van die aard dat ik er uren of zelfs dagen ambetant van gelopen heb.
Juist ja, zo ver was ik ook al.
Te snel is te snel, mijn ergernis was dan ook niet van die aard dat ik er uren of zelfs dagen ambetant van gelopen heb.
Ik begrijp je ergernis wel hoor, als ze echt 10 meter na dat bord gaan staan of zo kan je je natuurlijk vragen stellen bij hun bedoelingen. Als er 10 meter na dat bord echter een zebrapad is bijvoorbeeld dan kan ik dat weer begrijpen. Het hangt echt van de situatie af. Naar de letter van de wet hebben ze uiteindelijk gelijk natuurlijk.
70 waar ik 50 mocht... was een klein stuksje van 70baan 51 waar ik 50 mocht om miserabel van te worden....
het ergste...
Het was middag twas loeihard aan het regenen, ik pas mijn snelheid aan en zet men lichten aan. Nu de vorige nacht was het mistig dus mistlampen stonden aan zonder er erg in te hebben. kwordt aan de kant gezet, en berispt omdat men mistlampen aanstonden om 12u 'smiddags... ik zou men tegenliggers verblinden *zucht* 175€ aan men broek. Soms hé.... die flikken... maar tja tzijn ook maar mensen die hun job doen... maar dat ze de mens zijn verhaal niet geloven en bombarderen tot johny omdat ik chrome velgen onder men wagen had staan.... da gaat erover
70 waar ik 50 mocht... was een klein stuksje van 70baan 51 waar ik 50 mocht om miserabel van te worden....
het ergste...
Het was middag twas loeihard aan het regenen, ik pas mijn snelheid aan en zet men lichten aan. Nu de vorige nacht was het mistig dus mistlampen stonden aan zonder er erg in te hebben. kwordt aan de kant gezet, en berispt omdat men mistlampen aanstonden om 12u 'smiddags... ik zou men tegenliggers verblinden *zucht* 175€ aan men broek. Soms hé.... die flikken... maar tja tzijn ook maar mensen die hun job doen... maar dat ze de mens zijn verhaal niet geloven en bombarderen tot johny omdat ik chrome velgen onder men wagen had staan.... da gaat erover
het ergste...
175 € vind ik wat overdreven maar voor mijn part mogen ze de mistlichtrijders overdag wel aanspreken en eventueel beboeten.. Dat stoort ongelooflijk dat auto's rondrijden met mistlichten op klaarlichte dag, ook s avonds als het donker is MAAR GEEN MIST..
Maar 175 € is idd wel té !
Comment