Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Maar ondertussen heb je 't wel gezegd hé...

Al een geluk dat jij nooit geen schrijffouten maakt.
    Zeg jij. Ik maak er alleszins quasi nooit. Wel veel typfouten door te weinig na te lezen.
    Ga nu maar tegen iemand anders zagen. Ik laat u tenslotte ook gerust. En dan ga jij mij becommentariëren.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Zeg jij. Ik maak er alleszins quasi nooit. Wel veel typfouten door te weinig na te lezen.
      Manneke toch, je maakt hopen fouten, en dan maar op iemand anders afgeven. Echt waar, stoer hoor.

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
      Ga nu maar tegen iemand anders zagen. Ik laat u tenslotte ook gerust. En dan ga jij mij becommentariëren.
      Ik geef commentaar op u wanneer ik dat wil vent. Of word je nerveus misschien?

Edit:

Efkes gesearched voor meester Bikefreak.
      Voilà, amper 8 uur geleden.
      't Was een typfout zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten

Stel, je hebt een budget van maximum (!) 33.000 € waarmee je mag gaan shoppen bij de BMW-dealer. Het zijn je eigen zuurverdiende centjes, dus geen geld dat je krijgt als bonus. Je hebt er dus een aantal jaar voor gespaard.
      Je kan kiezen uit de 118d en de 120d. Welke kies je? En let wel: het geld moet zeker niet allemaal op! Wat je uitspaart, kan je op de spaarboek laten staan, beleggen of gebruiken voor iets helemaal anders.

Even de prijzen van de wagens (Hatch):
      118d (136 pk): 24.150 €
      120d (163 pk): 26.900 €

Ben je bereid 2750 € bij te leggen voor de 120d of blijf je bij de iets tragere, maar nog steeds vlotte 118d? Houd ook rekening met de BIV die om en bij de 750 € duurder is, wat het totaal op 3500 € brengt. De 120d is wel ietsje beter uitgerust, dacht ik.

Nog een opmerking m.b.t. het budget: dit dient alleen voor de wagen, maar het is wel een theoretische waarde, want je mag hier geen rekening houden met eventuele kortingen. M.a.w. een standaard 120d kost je effectief 26.900 €.
      Last edited by Jakkel; 25/03/2008, 22:53.

Comment

• En pipo, waar staat de fout dan wel ?

Ga es een toerke chillen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
          En pipo, waar staat de fout dan wel ?

Ga es een toerke chillen...
          Hier, onzen Tuur zegt ook nog eens iets tegen mij. Hoe is 't man, alles goed? Chillen, wauw cool woord....

'Aantal' is meervoud, dus niet 'jaar', maar 'jaren'.

En nu ga ik chillen pipo...

Hoe doe je dat eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            'n Kennis van mij werd geflitst, bij het buitenrijden van een bebouwde kom, (ofwel nog zone 50 of begin zone 70) aan 186 kmpu. Met de motor. Aan wat zou hij zich kunnen verwachten ??? (Geen goed nieuws vrees ik, direct 2 weken rijbewijs kwijt en dan voor de rest de rechtbank zeker?).
            Dat zal pijn doen...

Afhankelijk van de rechter "zie" ik een rijverbod van 3 à 6 maand, boete 1000 euro, wie weet zelfs verplicht afleggen van de theoretische en/of praktische proeven.

If you can't do the time, don't do the crime. Al speel er ik op sommige momenten ook wel mee

Comment

Hier, onzen Tuur zegt ook nog eens iets tegen mij. Hoe is 't man, alles goed? Chillen, wauw cool woord....

'Aantal' is meervoud, dus niet 'jaar', maar 'jaren'.

En nu ga ik chillen pipo...

Hoe doe je dat eigenlijk?
              Dus volgens uw redenering is "over twintig jaar" ook verkeerd. Ahja, het moet "over twintig jarén" zijn.
              Tot zover ...
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Dus volgens uw redenering is "over twintig jaar" ook verkeerd. Ahja, het moet "over twintig jarén" zijn.
                Tot zover ...

Jongen toch, je maakt je gewoonweg onsterfelijk belachelijk. Mensen op hun dt-fouten wijzen en zelf regelmatig zondigen tegen de Nederlandse taal. Hoe laag kan je nog vallen?
                De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Een spreekwoord dat perfect bij u past mijnheer Bikefreak. En dat geldt niet alleen op taalgebied...

Ik zal het even uitleggen vermits je die bepaalde les Nederlands gemist hebt vroeger.
                De tijdsaanduiding (jaar, uur,...) na een onbepaald telwoord wordt in het meervoud gezegd of geschreven, na een bepaald telwoord (vijf, dertig,...) in het enkelvoud.
                Vermits het woord 'aantal' een onbepaald telwoord is, is het 'aantal jaren' en niet 'aantal jaar'.
                Begrepen?

Mvg Jakkel

En nu terug on-topic, of ik krijg hier straks weer naar m'n voeten... .

Comment

• jakkel en bikfreak, je zou ze eens 24u in een kotje van 2 op 2 moeten steken.

en tuurbo als de spreekwoordelijke stok.

Comment

• 150 euro: Door rood licht gereden
                    80 euro: 70 waar ik 50 mocht

Comment

• Ik denk dat Jakkel aan het menstrueren is of zo

Comment

Jongen toch, je maakt je gewoonweg onsterfelijk belachelijk. Mensen op hun dt-fouten wijzen en zelf regelmatig zondigen tegen de Nederlandse taal. Hoe laag kan je nog vallen?
                        De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Een spreekwoord dat perfect bij u past mijnheer Bikefreak. En dat geldt niet alleen op taalgebied...

Ik zal het even uitleggen vermits je die bepaalde les Nederlands gemist hebt vroeger.
                        De tijdsaanduiding (jaar, uur,...) na een onbepaald telwoord wordt in het meervoud gezegd of geschreven, na een bepaald telwoord (vijf, dertig,...) in het enkelvoud.
                        Vermits het woord 'aantal' een onbepaald telwoord is, is het 'aantal jaren' en niet 'aantal jaar'.
                        Begrepen?

Mvg Jakkel

En nu terug on-topic, of ik krijg hier straks weer naar m'n voeten... .

ma vent toch... bleit wa!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                          ma vent toch... bleit wa!!!

Maar u heeft gelijk.

Comment

• *Neemt een doos popcorn en gaat er eens goed voor zitten*

Comment

Uw gebruik van de DT-regels, deugt ook niet.

Edit:
                              Dat ventje dat hieronder zijn uitleg doet, heeft de bedoeling van deze post niet gesnapt.
                              Heb er vannacht nog aan gedacht dat ik er meer deugd zou aan gehad hebben had dat andere meer gedeugt (maar ben er toch niet voor uit mijn bed gekomen om een verbetering uit te voeren, wat dus ook niet nodig was re de quote.

Comment

• Mogen gewone verkeersovertredingen ook ?

Zoals, in een niet-verzekerde wagen vluchtmisdrijf plegen bijvoorbeeld?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door moyalis Bekijk Berichten
                                  Mogen gewone verkeersovertredingen ook ?

Ik denk het wel

Comment

Enkel als die gestolen is.

Comment

Iets zegt mij dat dat een zware verkeersovertreding is.

Serieus: je zwanst maar wat, right?
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Laat ons hopen...
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

ALS dat waar is hoop ik dat ze het geld uit uw zak kloppen dat het niet meer mooi is

Vluchtmisdrijf plegen met een niet verzekerde auto ... hoe laag kan men vallen.

Nuja, de tarief voor het vluchtmisdrijf op zicht bedraagt 1100 euro heden ten dage

De boete voor niet verzekering kan ook wel eens oplopen.
                                          Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Working...
                                          X