laag val je niet want je krijgt respect van je mede scholieren
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Deze morgen op de radio gehoord: Nederlander rijdt met een onverzekerde wagen tegen een huis en pleegt vluchtmisdrijf. Dankzij alerte buren hebben ze hem kunnen vatten.
Best part is: het was al de 56e keer dat er iemand uit die scherpe bocht is gevlogen en tegen dat huis is gevlogen. Stel je voor zeg. Deze keer was er schade aan de living.
Moyalis: toevallig Nederlander?i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manneke Bekijk BerichtenDeze morgen op de radio gehoord: Nederlander rijdt met een onverzekerde wagen tegen een huis en pleegt vluchtmisdrijf. Dankzij alerte buren hebben ze hem kunnen vatten.
Best part is: het was al de 56e keer dat er iemand uit die scherpe bocht is gevlogen en tegen dat huis is gevlogen. Stel je voor zeg. Deze keer was er schade aan de living.
Moyalis: toevallig Nederlander?
Comment
-
Dat is eens op man bij hond geweest die mensen
Telkens rijden ze hun huis binnen, was pas gemaakt na 3 maanden (duurt altijd lang omdat de brokstukken moeten blijven liggen voor onderzoek enzo) en een week nadien vlamde er weer iemand de living binnen
Nuja, als het over hetzelfde huis gaat, maar ik neem aan van wel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FrE24 Bekijk BerichtenALS dat waar is hoop ik dat ze het geld uit uw zak kloppen dat het niet meer mooi is
Vluchtmisdrijf plegen met een niet verzekerde auto ... hoe laag kan men vallen.
Nuja, de tarief voor het vluchtmisdrijf op zicht bedraagt 1100 euro heden ten dage
De boete voor niet verzekering kan ook wel eens oplopen.
Tis allemaal niet zo erg als het lijkt.
Het moet nog voor de rechtbank komen, dus nog effe afwachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenDat is eens op man bij hond geweest die mensen
Telkens rijden ze hun huis binnen, was pas gemaakt na 3 maanden (duurt altijd lang omdat de brokstukken moeten blijven liggen voor onderzoek enzo) en een week nadien vlamde er weer iemand de living binnen
Nuja, als het over hetzelfde huis gaat, maar ik neem aan van wel
Ze gaan niet meer binnenrijden zunne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenIk zou dan een haagje zetten voor het huis van metertje hoog met om de 40 cm een zware "poutrelle" van 4 meter die 3 meter de grond in zit in dat haagje.
Ze gaan niet meer binnenrijden zunne.
Of gwn het probleem aanpakken en een snelheidsdrempel vragen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenOf gwn het probleem aanpakken en een snelheidsdrempel vragen...
Mja, toen was de oplossing dat ze daar enkele paaltjes in die bocht hadden gezet maar die kegel je toch omver...
Die mensen verdienen er wel veel geld aan hoor, daar mag je zeker van zijn maar of dat opweegt tegen het ongemak en de schrik...
En verhuizen is ook niet echt een optie op die plek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenOf gwn het probleem aanpakken en een snelheidsdrempel vragen...
U bent waarschijnlijk een mens met veel geduld .
Tegen dat die verkeersdrempel er zou liggen staat er al een volgroeid haagje en zie je niks meer van de poutrellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenIk lees met verbijstering dat er hier met lol
en soms met misplaatse trots
gestoeft wordt met snelheidsovertredingen.
Omgekomen op 8 maart 2008 te Heverlee omdat 2 roekeloze mannen
te snel reden en een STOP-teken negeerden.
Ook van mijnentwege innige deelneming en veel sterkte!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenIk lees met verbijstering dat er hier met lol
en soms met misplaatse trots
gestoeft wordt met snelheidsovertredingen.
Omgekomen op 8 maart 2008 te Heverlee omdat 2 roekeloze mannen
te snel reden en een STOP-teken negeerden.
De situatie waar jij mee geconfronteerd wordt is een zeer spijtige zaak en had inderdaad nooit mogen gebeuren, een stop bord negeren, te snel rijden of niet is zoiezo al onaanvaardbaar. Komt daar dan nog eens drugs en te snel rijden bij...
Maar desondanks zijn de posts hier vaak snelheidsovertredingen op banen (meestal dan nog 's nachts) waar er geen direct risico of gevaar optreedt als je iets sneller zou rijden. Ik keur te snel rijden zeker niet goed maar mensen die altijd te snel rijden metteen in verband zetten met ongelukken vind ik ook overdreven. En die trots of dat stoefen zal enkel zo overkomen denk ik... die mensen zijn zeker niet trots als ze hun portemonee moeten openen hoor
In elk geval veel sterkte toegewenst!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenMet alle respect en begrip voor de situatie waar jij je in bevind wil ik toch wel even zeggen dat snelheidsovertredingen niet altijd rechtevenredig in verband staan met ongevallen.
Het is dus wél zo dat er een rechtevenredig verband is tussen snelheid en de ernst van de kwetsuren bij ongeval.
De meesten die het zelf moesten ervaren kunnen het spijtig genoeg niet meer komen vertellen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenIk heb een week geleden niet kunnen (en niet willen) reageren omdat ik k*tsmisselijk was van je commentaar.
Het is dus wél zo dat er een rechtevenredig verband is tussen snelheid en de ernst van de kwetsuren bij ongeval.
De meesten die het zelf moesten ervaren kunnen het spijtig genoeg niet meer komen vertellen.
Maar ik ben niet akkoord dat snelheid metteen een oorzaak is van een ongeval. Tegen 100 door de bebouwde kom zitten scheuren op banen waar je geen overzicht hebt is natuurlijk onverantwoord maar wat is het gevaar om bijvoorbeeld 's nachts op vrijwel lege autostraden bijvoorbeeld 140 te rijden ? Als je zo reageert op mijn commentaar wil dat dus zeggen dat jij nooit te snel rijdt ? Lijkt me sterk...
Alles hangt natuurlijk af van de omgeving en of het verantwoord is. Je moet geen 200 gaan rijden in een bebouwde kom natuurlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenAls je zo reageert op mijn commentaar wil dat dus zeggen dat jij nooit te snel rijdt ? Lijkt me sterk...
Ik rijd zelden sinds ik niet meer werk en vervoer meestal mijn kinderen en hun vrienden naar zwembaden, speelparken, pretparken en nu skateparken.
Niet zelden vervoer ik tot 8 kinderen (ook veel kindervervoer gedaan voor de school naar muzea en zwembad) in mijn Fiat Scudo.
Op autostrade rij ik altijd 90km (dat is even snel of net iets sneller dan de vrachtwagens) en die snelheid hou ik aan of het nu overdag is of 's nachts.
Dat scheelt een hoop op verbruikskosten (dus ook goed voor het milieu) en in aantal minuten maakt het echt niet veel verschil uit.
Ik geef eerlijk toe dat wanneer ik met de auto (Peugeot 807 diesel) van mijn man rijd, ik gemakkelijk sneller ga rijden, omdat die auto veel comfortabeler is dan mijn camionetje, en ik dan gemakkelijk over de snelheidslimiet zou kùnnen gaan.
Het comfort van de grotere en duurdere wagens maakt dat je niet voelt dat je (te) snel rijdt.
En daar begint het volgens mij allemaal : waarom maakt men auto's die snel (kunnen) rijden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Catherien Bekijk BerichtenEn daar begint het volgens mij allemaal : waarom maakt men auto's die snel (kunnen) rijden ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mathiasvdc Bekijk Berichtengistren geflitst door anonieme wagen in merelbeke (bij gent) met nrplaat TTT-???
klootzakn
90 waar 50 mocht
Op de blaren leren zitten of je aan de snelheidslimieten houden, hé.For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mathiasvdc Bekijk Berichtengistren geflitst door anonieme wagen in merelbeke (bij gent) met nrplaat TTT-???
klootzakn
90 waar 50 mocht
waaraan kan ik mij verwachten?
en wat als ik toch maar 80 reed ? hopelijk :p
Comment
Comment