Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Hoe heb je dat gedaan ?
    Om geen boete te hebben, niet de 214 hé
    Een advocaat genomen via rechtsbijstand. Het is ne goeie Ben nog eens geflitst tegen 166 op de ring en dan heb ik ook geen boete gehad en 14 dagen rijverbod.
    2014 Bmw 118d Estorill //M
    2000 Bmw 320d
    2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
    2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
    https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
    Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
    http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
    Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• ik reed met een snelheid van ongeveer 90 km/u in een zone 50 en flits kwas gezien...
      ik heb mijn rijbewijs minder dan 2 jaar ...

waaraan kan ik mij verwachten, wat kunnen "verzachtende omstandigheden" zijn voor de rechter?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
        Een advocaat genomen via rechtsbijstand. Het is ne goeie Ben nog eens geflitst tegen 166 op de ring en dan heb ik ook geen boete gehad en 14 dagen rijverbod.

kun je mij die naam is doorgeven van die advokaad? kan het namelijk goe gebruiken... en hoeveel kost da ongeveer?
        thx

Comment

Hij haalt het zeker, maar ik wou gewoon zeggen dat het voor ene CL500 geen cruize speed is zoals dat voor je RS6 het geval is. Met CL500 moet je echt wel hard doorduwen om daar te geraken ,en laat staan te blijven ...
          Een CL500 is echt wel een stabiele auto, die zijn cruise-snelheid waar hij zich nog 'in zijn sas' voelt, ligt imo ongeveer gelijk met die van een RS6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
            Geflitst tegen 214km/h op de ring van Antwerpen tussen Schoten en St job. Boete 0 euro maar 1000 euro voorwaardelijk, en 8 dagen rijverbod
            Heb nog nooit een flitswagen gezien tussen Kleine Barreel en St Job .

Comment

• 4 keer al deze maand. Ergst deze maand was, denk ik, die scherpe bocht ter hoogte van Machelen die over de spoorweg loopt die ze aan het aanleggen zijn.

je mag daar 50 in die bocht. Ik vloog eraan tegen 106... Zag een wagen staan, maar remmen was te laat...

Comment

• heb 3 boetes gehad tot nu toe

1) geparkeerd op de openbare weg met voorste nummerplaat achter voorruit. ( had nog geen nummerplaathouder en ging geen gaatjes boren in me net gespoten bumper.

dan 2 direct achter elkaar.
                geflitst in westerlo 70 waar men 50 mocht ( kwam van reflex en 100m voorbij de eerste lichten richting snelweg ) = 120 euro boete
                gevolgd door tegengehouden om te blazen , aar we natuurlijk positief blazen. = 3u rijbewijs kwijt + 120 euro boete. heb toen maar 3 uur liggen maffen in me wagen ( wel eerst gevraagd aan de politie of dit mocht, anders kan je daar ook een boete voor krijgen )

Comment

• 180-190 op de E19 tussen Mechelen-Noord en Kontich, met een zwaantje achter me aan
                  "Ik reed 170 km/h en nog reed u van me weg meneer!"

Gelukkig was die agent in een goeie dag / was hij alleen. Hij zee dat hij me niet kon klokken met de moto en dat ik met een mondelinge waarschuwing verder mocht.

Voor de rest nog geen contact gehad met boetes
                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                    Ik ben nog nooit geflitst in Belgie
                    geloof ik niks van

Comment

Heb nog nooit een flitswagen gezien tussen Kleine Barreel en St Job .
                      Daar staan ze nochtans regelmatig

Soms op de pechstrook maar ook in de middenberm..
                      My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• Met de auto: E313, kmpaal 65 vastgestelde snelheid (na correctie) 199km/h
                        Boete 550 euro en 1 maand rijontzegging

Met de motor: Ring van Antwerpen, staande gehouden met vastgestelde snelheid van 190km/h
                        Boete van 400 euro (Reed toen met NL kenteken, directe schikking volgens tabel ipv via rechter :-) )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                          geloof ik niks van
                          Toch is het zo.

Oorspronkelijk geplaatst door CDTI'ke Bekijk Berichten
                          Daar staan ze nochtans regelmatig

Soms op de pechstrook maar ook in de middenberm..
                          Ik rij toch zo'n 4 a 5 x per week langs daar en nooit heb ik er eentje zien staan tussen Kleine Barreel en St job.

Comment

Toch is het zo.

Ik rij toch zo'n 4 a 5 x per week langs daar en nooit heb ik er eentje zien staan tussen Kleine Barreel en St job.
                            In januari ben ik daar dagelijks langsgekomen en ik heb ze toch wel een 3-tal keer zien staan.
                            My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

Net een nieuw record gevestigd blijkbaar ...

Dan woon je in Duitsland en dan kom je hier even topspeed testen

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...MF23022009_010

EDITH we zitten in het openbaar gedeelte blijkbaar. Ik zwijg.
                              Last edited by ; 23/02/2009, 17:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                Ik vind 246 precies meevallen als record op antwerpse wegen.

Ik heb een kennis die op dat stuk snelweg (Turnhout E34 richting Apen) al sneller heeft gereden .
                                Met een van de karren in je onderschrift?
                                En het gaat hier toch over 246 na correctie? das 261 km/h gemeten.
                                Last edited by ; 23/02/2009, 18:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Met een van de karren in je onderschrift?
                                  En het gaat hier toch over 246 na correctie? das 261 km/h gemeten.
                                  Dju, juist te laat ge-edith.

Nee, met m'n ex S4. Nu de auto van Sjakie. 260 op teller.

Comment

Hoezo?

Comment

Dan zal het toch ne nipte zijn.

Comment

Topsnelheid =/= cruizesnelheid

Ik zet de 130i ook vrij snel en eenvoudig in de snelheidsbegrenzer, maar dat is lang zijn cruizesnelheid niet ...
                                        ik kom niet in de snelheidsbegrnzer ma anyway,ieder zijn ding

Comment

Toch is het zo.

Ik rij daar elke dag voorbij en "s avonds na 23u staan ze daar geregeld, ofwel op de middenberm aan schoten ongeveer ofwel verderop op de pechtstrook, en dan nog liefst als alle lichten daar uit zijn!
                                          2014 Bmw 118d Estorill //M
                                          2000 Bmw 320d
                                          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Working...
                                          X