Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenGeflitst tegen 214km/h op de ring van Antwerpen tussen Schoten en St job. Boete 0 euro maar 1000 euro voorwaardelijk, en 8 dagen rijverbod
Flitsen ze daar regelmatig? En waar verstoppen ze zich dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenIk rij daar elke dag voorbij en "s avonds na 23u staan ze daar geregeld, ofwel op de middenberm aan schoten ongeveer ofwel verderop op de pechtstrook, en dan nog liefst als alle lichten daar uit zijn!
Comment
-
Paar jaar geleden met de Delta HPE, regen en dan race gedaan met anonieme wagen van onze vrienden, was een Audi A4 quattro 2.8
Was in Verviers richting Francorchamps, geluk dat ik zo snel weg was want hij had maar 180Km/h gemeten maar ben tot 230Km/h toen gegaan
Na de papieren en blablabla kwam hij nog even terug, is dit een Turbo Mr.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk BerichtenNa de papieren en blablabla kwam hij nog even terug, is dit een Turbo Mr.
"Hoe, da's een diesel ofwa?".
14 daagjes treinrijden. Ik haat treinen.
Die limiet op de E19 tussen Zemst en de R0 is ook belachelijk... In Nederland zijn ze na Utrecht ook aan het bouwen, en daar mag je gewoon lustig 90 km/u hetzelfde manoever maken (waar ook niemand zich aan houdt, maar dit terzijde). Op de E19 wordt je bij 70 km/u terecht opgeduwd door vrachtwagens.
Comment
-
Deze week de misselijkste boete ooit gekregen; voor een vijventwintig meter pechstrook rijden (om de afrit te nemen) en zo 2 wagens in te halen, werd een onmiddellijke inning van 510€ gevraagd ... het enige wat ik kon doen toen ik dat bedrag hoorde, was luidop beginnen lachen ...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDeze week de misselijkste boete ooit gekregen; voor een vijventwintig meter pechstrook rijden (om de afrit te nemen) en zo 2 wagens in te halen, werd een onmiddellijke inning van 510€ gevraagd ... het enige wat ik kon doen toen ik dat bedrag hoorde, was luidop beginnen lachen ...i 1 2 1/2 6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDeze week de misselijkste boete ooit gekregen; voor een vijventwintig meter pechstrook rijden (om de afrit te nemen) en zo 2 wagens in te halen, werd een onmiddellijke inning van 510€ gevraagd ... het enige wat ik kon doen toen ik dat bedrag hoorde, was luidop beginnen lachen ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk BerichtenDeze week de misselijkste boete ooit gekregen; voor een vijventwintig meter pechstrook rijden (om de afrit te nemen) en zo 2 wagens in te halen, werd een onmiddellijke inning van 510€ gevraagd ... het enige wat ik kon doen toen ik dat bedrag hoorde, was luidop beginnen lachen ...
Comment
-
deze week nieuwe boete gehad, mijn 4de op 4 jaar tijd.
62 gereden waar ik 50 mocht. mits morge zat ik dus op 56 waar ik 50 mocht.
op de zandpoortvest in mechelen.
50 euries boete
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenAls er op 25 meter 2 auto's reden, wat deed jij dan op de pechstrook?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenAls er op 25 meter 2 auto's reden, wat deed jij dan op de pechstrook?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk BerichtenVolledig terecht bedragOorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenAls er op 25 meter 2 auto's reden, wat deed jij dan op de pechstrook?
Goh ja ... er was echt een archilange file, we moesten een afrit hebben (die ook in file stond) en gingen iets te vroeg naar rechts
Ik ben gigantisch tegen pechstrookrijden, behalve in't buitenland omdat de pakkans daar zoveel kleiner is. dacht ik1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtendeze week nieuwe boete gehad, mijn 4de op 4 jaar tijd.
62 gereden waar ik 50 mocht. mits morge zat ik dus op 56 waar ik 50 mocht.
op de zandpoortvest in mechelen.
50 euries boete
on topic: 62 gecorrigeerd waar ge 50 mocht, in walem
Comment
-
Comment
Comment