Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Ik denk dat er een hier een groot misverstand bestaat tussen cruizesnelheid en topsnelheid !

Ik wil niet weten hoe hard die vivaro moet afzien om 180, 190 te halen ... dat noem ik geen cruizesnelheid.
    Mijn golfje heeft als cruizesnelheid 160 tot 170 ongeveer. Eens daarboven moet hij teveel afzien en dat laat hij ook weten.

Bij de 130i zit dat een stuk boven de 200, maar vanaf 240 moet je toch al goed doorduwen, en dat noem ik geen cruizesnelheden meer ...

Ik kan met de 130i rustig 200 tot 220 rijden zonder stress op de wagen. Dat is dus zijn cruizesnelheid ...
    Aan 240 - 250 voel je toch dat hij zijn best moet gaan doen.

Bovenstaand is mijn mening uiteraard ...
    Mijn topsnelheid is 180... Ik rij dan 3000 toeren en een niet al te hoog verbruik, dus is dit ook een cruizesnelheid voor mij, als ik eens in Duitsland kom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
      Geflitst tegen 214km/h op de ring van Antwerpen tussen Schoten en St job. Boete 0 euro maar 1000 euro voorwaardelijk, en 8 dagen rijverbod

Flitsen ze daar regelmatig? En waar verstoppen ze zich dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
        Ik rij daar elke dag voorbij en "s avonds na 23u staan ze daar geregeld, ofwel op de middenberm aan schoten ongeveer ofwel verderop op de pechtstrook, en dan nog liefst als alle lichten daar uit zijn!
        Oeps nog ni gelezen gehad... vergeet vorige post

Comment

• Moet iets van een 30km/h teveel geweest zijn op de autostrade.

Comment

• Paar jaar geleden met de Delta HPE, regen en dan race gedaan met anonieme wagen van onze vrienden, was een Audi A4 quattro 2.8
            Was in Verviers richting Francorchamps, geluk dat ik zo snel weg was want hij had maar 180Km/h gemeten maar ben tot 230Km/h toen gegaan
            Na de papieren en blablabla kwam hij nog even terug, is dit een Turbo Mr.

Comment

• Ik vermoed iets van een 100kmh in bebouwde kom, wel niet voor geflitst geweest

Op autosnelweg zal'k niet vaak over de 160kmh zijn gegaan in Belgie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rikske_007 Bekijk Berichten
                Na de papieren en blablabla kwam hij nog even terug, is dit een Turbo Mr.
                Ik zeg niks, behalve...

"Hoe, da's een diesel ofwa?".

14 daagjes treinrijden. Ik haat treinen.

Die limiet op de E19 tussen Zemst en de R0 is ook belachelijk... In Nederland zijn ze na Utrecht ook aan het bouwen, en daar mag je gewoon lustig 90 km/u hetzelfde manoever maken (waar ook niemand zich aan houdt, maar dit terzijde). Op de E19 wordt je bij 70 km/u terecht opgeduwd door vrachtwagens.

Comment

• Deze week de misselijkste boete ooit gekregen; voor een vijventwintig meter pechstrook rijden (om de afrit te nemen) en zo 2 wagens in te halen, werd een onmiddellijke inning van 510€ gevraagd ... het enige wat ik kon doen toen ik dat bedrag hoorde, was luidop beginnen lachen ...
                  1963 Land Rover Series IIa
                  1994 Mercedes SL320
                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Deze week de misselijkste boete ooit gekregen; voor een vijventwintig meter pechstrook rijden (om de afrit te nemen) en zo 2 wagens in te halen, werd een onmiddellijke inning van 510€ gevraagd ... het enige wat ik kon doen toen ik dat bedrag hoorde, was luidop beginnen lachen ...
                    lichtjes overdreven zeg... Anoniem voertuig of zo?
                    i 1 2 1/2 6

Comment

• een snelheidsovertreding. wa is da?

Comment

Deze week de misselijkste boete ooit gekregen; voor een vijventwintig meter pechstrook rijden (om de afrit te nemen) en zo 2 wagens in te halen, werd een onmiddellijke inning van 510€ gevraagd ... het enige wat ik kon doen toen ik dat bedrag hoorde, was luidop beginnen lachen ...
                        ik lach nu ook. met u!

Comment

Volledig terecht bedrag

Comment

• deze week nieuwe boete gehad, mijn 4de op 4 jaar tijd.
                            62 gereden waar ik 50 mocht. mits morge zat ik dus op 56 waar ik 50 mocht.
                            op de zandpoortvest in mechelen.

50 euries boete

Comment

Als er op 25 meter 2 auto's reden, wat deed jij dan op de pechstrook?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                Da waren Naish en The Swede, elk met hun caravan achter de auto

Comment

Comment

goed om te weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door binnenmuisarchitekt Bekijk Berichten
                                      Volledig terecht bedrag
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                                      Ik reed zelf niet

Goh ja ... er was echt een archilange file, we moesten een afrit hebben (die ook in file stond) en gingen iets te vroeg naar rechts

Ik ben gigantisch tegen pechstrookrijden, behalve in't buitenland omdat de pakkans daar zoveel kleiner is. dacht ik
                                      1963 Land Rover Series IIa
                                      1994 Mercedes SL320
                                      2015 Land Rover Discovery SDV6
                                      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                                        deze week nieuwe boete gehad, mijn 4de op 4 jaar tijd.
                                        62 gereden waar ik 50 mocht. mits morge zat ik dus op 56 waar ik 50 mocht.
                                        op de zandpoortvest in mechelen.

50 euries boete
                                        een van dé flitsplekskes van mechelen, als ge daar geen max 55 rijdt zult ge daar ooit nog wel is geflitst worden

on topic: 62 gecorrigeerd waar ge 50 mocht, in walem

Comment

Is't nu 25, vijventwintig of vijfentwintig ?? (Dat nieuwe groene boekje is niet gemakkelijk).

Comment

Working...
                                          X