Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik was naar vilvoorde aan het scheuren tegen de 150 op links rijvak. Toen er een oud peke in audi in men gat kwam boren ik liet em voorbij hee deed fuck you naar me en dan ben ik erachter gegaan 190 met mijn 1.2 opel corsa benzine. Dan kwam er nog een audi gevaarlijk in mijn gat boren ging ik weer opzei 2 audie's voor me de eerste wou de andere niet voorbij laten gaan. EN dan nog een bmw in men gat... We waren met 4 tegen de 190-180 aan het scheuren tot de eerste begong te vertragen...

En ineens FLITS FLITS FLITS FLITS alle vier geflitst aan vilvoorde waar ge zo die brug hebt met die werf oprit zo. Stonden ze achter een herashekje opgesteld onzichtbaar. Ik vraag me nu echt af hoe snel ik geflitst ben... Ik gok tegen de 160 met een correctie word dat 155?
    Dus ik gok op een boete van 250-300 €

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malinwa666 Bekijk Berichten
      Ik was naar vilvoorde aan het scheuren tegen de 150 op links rijvak. Toen er een oud peke in audi in men gat kwam boren ik liet em voorbij hee deed fuck you naar me en dan ben ik erachter gegaan 190 met mijn 1.2 opel corsa benzine.

Comment

... en dan ben ik erachter gegaan 190 met mijn 1.2 opel corsa benzine ...
        Ik wist niet dat een Corsa 1.2i zo hard ging ...
        Nochtans is de topsnelheid volgens de constructeur 168 km/h.

Don't get me wrong, maar heb zo mijn bedenkingen bij de snelheden die je opgeeft.
        Enneuh, ge zijt 19 jaar? Als ge aan 190 zou gepakt worden denk ik dat de fiets terug vanonder het stof mag gehaald worden voor een héle tijd!

Comment

• gepakt aan 59 gecorrigeert naar 53 waar 50 mag.
          grootste overtreding is denk ik een goei 140 waar 70 mag. gewoon even optrekken en terug naar 80 laten uitbollen. openluchtfilters he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
            Laat me raden: de 4 vaksbaan van Kasterlee naar Turnhout, ter hoogte van de Total
            Dat hebt u goed geraden. Maar twas wel omgekeerd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten

Don't get me wrong, maar heb zo mijn bedenkingen bij de snelheden die je opgeeft.
              Enneuh, ge zijt 19 jaar? Als ge aan 190 zou gepakt worden denk ik dat de fiets terug vanonder het stof mag gehaald worden voor een héle tijd!
              als de wagen op zijn naam ingeschreven staat ja.

Is dat wel zo??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
                Dat hebt u goed geraden. Maar twas wel omgekeerd
                Stonden ze dan te flitsen op het 70 stuk? De flitspaal in die richting staat namelijk nog op het 90 stuk ...
                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                  als de wagen op zijn naam ingeschreven staat ja.

Is dat wel zo??
                  Heeft niks met de inschrijving te maken, dan wel met welke naam op het formulier wordt ingevuld om te weten wie de overtreding begaan heeft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                    Heeft niks met de inschrijving te maken, dan wel met welke naam op het formulier wordt ingevuld om te weten wie de overtreding begaan heeft
                    ??? wat formulier.
                    Volg je niet

Comment

• Ge moet invullen wie de overtreding heeft begaan.

Want de leasingmaatschappijen zouden anders hééél content zijn

't kan evengoed de bomma zijn hé die met haren opel corsa aan 180 km/u aan het scheuren was

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                        Stonden ze dan te flitsen op het 70 stuk? De flitspaal in die richting staat namelijk nog op het 90 stuk ...
                        Ik ben er 99% zeker van dat het zone 70 was, stond ook op de pv. Was ook niet van een flitspaal.

Comment

• edit...
                          Last edited by janvkn; 30/03/2010, 16:43.
                          AutoMinded.be

Comment

En ineens FLITS FLITS FLITS FLITS alle vier geflitst aan vilvoorde waar ge zo die brug hebt met die werf oprit zo. Stonden ze achter een herashekje opgesteld onzichtbaar. Ik vraag me nu echt af hoe snel ik geflitst ben... Ik gok tegen de 160 met een correctie word dat 155?
                            Dus ik gok op een boete van 250-300 €
                            aan de werken van de spoorlijn op de E19? is de limiet daar niet 90 of zelfs minder? Of was het richting Brussel?
                            autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fantaflesdopke Bekijk Berichten

Ik kan je de bevestiging geven mijn gps geeft als topsnelheid 185 aan. Maar het duurt meestal wel tijdje voor ik die haal en beetje bergaf is ook altijd mooi meegenomen En die zit altijd er beetje onder maar ik heb de boete gekregen vandaag 70 € ik ben geflitst tegen de 143 per uur. Ik ben blij dat het zo weinig was mijn moeder vond dat ik er niet mee moest lachen. Maar ik lachte omdat ik blij was dat het maar 70 € was.

En de auto staat op mijn vader zijn naam ingeschreven.

Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                              aan de werken van de spoorlijn op de E19? is de limiet daar niet 90 of zelfs minder? Of was het richting Brussel?
                              Tussen de afslag zemst en vilvoorde dus richting brussel. Maar ze staan er net aan een bocht niet die ene bocht die lange zo maar eentje naar rechts. Zo vaak kom ik langs die kant niet dus kan je niet zo goed helpen. Maar chapo voor die flikken tis een goei plekje dat niemand verwacht...
                              Last edited by ; 28/03/2009, 01:38.

Comment

Ik kan je de bevestiging geven mijn gps geeft als topsnelheid 185 aan. Maar het duurt meestal wel tijdje voor ik die haal en beetje bergaf is ook altijd mooi meegenomen En die zit altijd er beetje onder maar ik heb de boete gekregen vandaag 70 € ik ben geflitst tegen de 143 per uur. Ik ben blij dat het zo weinig was mijn moeder vond dat ik er niet mee moest lachen. Maar ik lachte omdat ik blij was dat het maar 70 € was.

Tussen de afslag zemst en vilvoorde dus richting brussel. Maar ze staan er net aan een bocht niet die ene bocht die lange zo maar eentje naar rechts. Zo vaak kom ik langs die kant niet dus kan je niet zo goed helpen. Maar chapo voor die flikken tis een goei plekje dat niemand verwacht...
                                Vorige week geflitst, minstens 250 km/u, thv Rijsel,
                                of was ik met de Eurostar op weg naar Londen, en heeft mijn reisgezel het fototoestel gebruikt.
                                truth is in the eye of the beholder

Comment

Dus uw heel verhaaltje kunnen we met een korreltje zout nemen...

Comment

• ik heb daarstraks mijn ernstigste overtreding gedaan. Vond het zelf niet eens leuk om te doen, zelfs zwaar tegen de goesting maar ik was te laat op mn werk (verslapen). Tegen 180 door de regen, nee echt daar heb ik een hekel aan.

Het was welliswaar autostrade maar dat ligt me echt niet zo snel met nat weer, gelukkig was het totaal niet druk
                                    Last edited by ; 28/03/2009, 15:46.

Comment

• Ik ben laatst geflitst rond de 120-125 km/u..
                                      Een tweevaksbaan langs beide kanten van de weg gescheiden door een dubbele witte lijn. (4 rijvakken dus in totaal). De toegelate snelheid was er 70km/u.
                                      Nu heb ik mijn rijbewijs nog net geen jaar..
                                      Iemand die mij kan zeggen wat er me te wachten staat.. greetz..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GJ___ Bekijk Berichten
                                        Ik ben laatst geflitst rond de 120-125 km/u..
                                        Een tweevaksbaan langs beide kanten van de weg gescheiden door een dubbele witte lijn. (4 rijvakken dus in totaal). De toegelate snelheid was er 70km/u.
                                        Nu heb ik mijn rijbewijs nog net geen jaar..
                                        Iemand die mij kan zeggen wat er me te wachten staat.. greetz..
                                        Jij mag hoogstwaarschijnlijk een boete betalen en je theorie en/of praktijkexamen opnieuw doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk Berichten
                                          Jij mag hoogstwaarschijnlijk een boete betalen en je theorie en/of praktijkexamen opnieuw doen.
                                          In sommige gevallen als je geluk hebt laat de rechter de keuze aan jou of je uw theorie of praktijk wil opnieuw doen.

Al meegemaakt en die eikel koos voor praktijk. Duidelijk geen slimme da.
                                          Last edited by ; 29/03/2009, 14:39.

Comment

Working...
                                          X