Ik was naar vilvoorde aan het scheuren tegen de 150 op links rijvak. Toen er een oud peke in audi in men gat kwam boren ik liet em voorbij hee deed fuck you naar me en dan ben ik erachter gegaan 190 met mijn 1.2 opel corsa benzine. Dan kwam er nog een audi gevaarlijk in mijn gat boren ging ik weer opzei 2 audie's voor me de eerste wou de andere niet voorbij laten gaan. EN dan nog een bmw in men gat... We waren met 4 tegen de 190-180 aan het scheuren tot de eerste begong te vertragen...
En ineens FLITS FLITS FLITS FLITS alle vier geflitst aan vilvoorde waar ge zo die brug hebt met die werf oprit zo. Stonden ze achter een herashekje opgesteld onzichtbaar. Ik vraag me nu echt af hoe snel ik geflitst ben... Ik gok tegen de 160 met een correctie word dat 155?
Dus ik gok op een boete van 250-300 €
En ineens FLITS FLITS FLITS FLITS alle vier geflitst aan vilvoorde waar ge zo die brug hebt met die werf oprit zo. Stonden ze achter een herashekje opgesteld onzichtbaar. Ik vraag me nu echt af hoe snel ik geflitst ben... Ik gok tegen de 160 met een correctie word dat 155?
Dus ik gok op een boete van 250-300 €
Comment