Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ikke ook geweest 2weken geleden.

145 gecorrigeerd waar ik 90 mocht (N60)

550€ waarvan 275€ effectief, 3 jaar voorwaardelijk en 1 maand rijverbod (omdat ik het rijbewijs CE mag behouden)

En wat betekend nu die 3 jaar voorwaardelijk.. moogde dan in 3 jaar ni meer voor de rechter komen of ge krijgt zowiezo nog eens 275?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Calli 2.0i Bekijk Berichten
      Ikke ook geweest 2weken geleden.

145 gecorrigeerd waar ik 90 mocht (N60)

550€ waarvan 275€ effectief, 3 jaar voorwaardelijk en 1 maand rijverbod (omdat ik het rijbewijs CE mag behouden)

En wat betekend nu die 3 jaar voorwaardelijk.. moogde dan in 3 jaar ni meer voor de rechter komen of ge krijgt zowiezo nog eens 275?
      Dat betekent dat je op 3 jaar tijd geen enkel PV op uw naam mag hebben.
      1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2015 Land Rover Discovery SDV6
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
        Dat betekent dat je op 3 jaar tijd geen enkel PV op uw naam mag hebben.
        Jij zou een kenner moeten zijn. Zou.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
          als de wagen op zijn naam ingeschreven staat ja.

Is dat wel zo??
          Oorspronkelijk geplaatst door Malinwa666 Bekijk Berichten

En de auto staat op mijn vader zijn naam ingeschreven.
          Wat ik dus verwachtte.

Moest ik een auto hebben op mijn naam was ik al van laaang m'n rijbewijs kwijt
          (te veel geflitst)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TDJ Bekijk Berichten
            Dat hebt u goed geraden. Maar twas wel omgekeerd
            Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
            Stonden ze dan te flitsen op het 70 stuk? De flitspaal in die richting staat namelijk nog op het 90 stuk ...
            Dat is daar op dat 70 stuk wel geen 4-vaksbaan

Ik vind het daar wel goed qua infrastructuur, los van het feit of de 70 terecht is merk je daar wel een duidelijk verschil in het stuk waar je 90 moogt en het stuk waar je 70 mag.
            '16 Peugeot 308 SW blueHDI
            '15 Volvo XC60 D3

Comment

• met de scorpio eens een boete gehad van 900 euro in duitsland, 130 war erlaubt. ik reed er 217...na correctie 212

kon na betalen direct weer omkeren want al mijn vakantiegeld was op gegaan aan die boete
              en daar is het voor buitenlanders net als ik elke ander land...direct betalen.....

dan voor de volvo.....ehm. één boete wegens snelheid......mijn auto begon flink in te houden....waardoor ik niet harder als 50 reed op de snelweg bleek een verstopte benzinefiltertje te hebben. dus kreeg ik een boete voor het té langzaam rijden en niet houden aan de door de verkeerswet 70 km/h en harder.........270 euro

MAAR IK REED NIET TE SNEL!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Dat is daar op dat 70 stuk wel geen 4-vaksbaan
                Nu niet meer nee

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                Ik vind het daar wel goed qua infrastructuur, los van het feit of de 70 terecht is merk je daar wel een duidelijk verschil in het stuk waar je 90 moogt en het stuk waar je 70 mag.
                Dat is ook het enige voordeel ervan. Mensen die de situatie daar niet kennen werken zich vaak in nesten omdat ineens het linkervak wegvalt en ze rechts moeten invoegen in het treintje dat ze net aan het inhalen waren, en ineens is er in dat treintje helemaal geen plaats meer want doordat ze moeten vertragen krimpen de tussenafstanden. Langs de andere kant krijg je ook helden die perse tot in het gaatje willen rijden en je op het laatste moment nog de pas afsnijden.

Ik snap ook niet zo goed waarom men net daar een snelheidsverlaging en een rijstrookvermindering heeft ingevoerd. Er is weliswaar een kruispunt, maar het is er helemaal niet zo druk, zo zijn er trouwens wel meer op die baan.

Ik kan maar twee redenen bedenken eigenlijk: ofwel had de flitspaal (die er al van voor de snelheidsbeperking staat) te weinig klanten, ofwel is er net op dat kruispunt ooit eens een zwaar ongeval gebeurd waardoor men in een vlaag van paniekvoetbal een "oplossing" (kuch) heeft bedacht, een beetje zoals de 70km/h in de Kennedytunnel.
                AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk Berichten
                  Jij zou een kenner moeten zijn. Zou.

Geef dan ineens het juiste antwoord he
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                    Geef dan ineens het juiste antwoord he
                    Nee, dat doe ik niet.

'k Dacht dat jij een grapje maakte om de vraagsteller bang te maken. Ik wil hem dan weer niet al te veel geruststellen.

Comment

• Een voorwaardelijke boete moet je betalen wanneer je opnieuw een zware overtreding maakt, waarvoor je dus opnieuw voor de politierechtbank moet komen.
                      Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
                        Een voorwaardelijke boete moet je betalen wanneer je opnieuw een zware overtreding maakt, waarvoor je dus opnieuw voor de politierechtbank moet komen.

Al iets dichter bij de waarheid, maar er nog steeds ver genoeg van af.

Comment

Voor de zelfde inbreuk
                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
                            Voor de zelfde inbreuk
                            Kouder ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
                              Nu niet meer nee

Dat is ook het enige voordeel ervan. Mensen die de situatie daar niet kennen werken zich vaak in nesten omdat ineens het linkervak wegvalt en ze rechts moeten invoegen in het treintje dat ze net aan het inhalen waren, en ineens is er in dat treintje helemaal geen plaats meer want doordat ze moeten vertragen krimpen de tussenafstanden. Langs de andere kant krijg je ook helden die perse tot in het gaatje willen rijden en je op het laatste moment nog de pas afsnijden.

Ik snap ook niet zo goed waarom men net daar een snelheidsverlaging en een rijstrookvermindering heeft ingevoerd. Er is weliswaar een kruispunt, maar het is er helemaal niet zo druk, zo zijn er trouwens wel meer op die baan.

Ik kan maar twee redenen bedenken eigenlijk: ofwel had de flitspaal (die er al van voor de snelheidsbeperking staat) te weinig klanten, ofwel is er net op dat kruispunt ooit eens een zwaar ongeval gebeurd waardoor men in een vlaag van paniekvoetbal een "oplossing" (kuch) heeft bedacht, een beetje zoals de 70km/h in de Kennedytunnel.
                              Ja ik zie ook geen verschil tussen dat kruispunt en de anderen, de oplossing lijkt me ook nogal tijdelijk, hoewel ik denk dat de situatie al een tijdje zo is daar.

Eigenlijk is de situatie voor de flitspaal, net achter de brug veel gevaarlijker.
                              '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                              '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                Ja ik zie ook geen verschil tussen dat kruispunt en de anderen, de oplossing lijkt me ook nogal tijdelijk, hoewel ik denk dat de situatie al een tijdje zo is daar.
                                Ik weet niet hoelang de linkerrijstrook er al afgezet is, ik denk dat dat inderdaad al een paar jaar zo is. De snelheidsbeperking naar 70km/h dateert van de periode eind 2007 of begin 2008. In die periode kwam ik daar bijna dagelijks voorbij, en ik schrok me een bult toen daar plots een bord van 70 stond waar het voordien 90 was.
                                AutoMinded.be

Comment

Hoe is 't dan?
                                  Peugeot Partner Tepee 1.6 BlueHDi ETG

Comment

• ja, wil ik ook wel weten, want ik heb ook een jaar voorwaardelijk voor de deur staan ...
                                    1994 Mercedes SL320
                                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Met mijn eerste auto 187 waar 120...
                                      Had toen nog maar een jaar mijn rijbewijs:
                                      550€ en 8 dagen rijverbod, vond ik goed meevallen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malinwa666 Bekijk Berichten
                                        We waren met 4 tegen de 190-180 aan het scheuren tot de eerste begong te vertragen...
                                        roflcopter, de audi's/bmw gaan ook raar gekeken hebben. zelf nog eventjes een corsa als firmawagen gehad, een teef van een auto, en je moet toch een serieuze deathwish hebben om meer dan 160 te rijden met dat ding
                                        1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

• ergste snelheidsovertreding tot nu toe is 64 waar 50 toegelaten. ergens in amsterdam.

50 euro boete.

Comment

Working...
                                          X