hoe kon ik zo dwaas geweest zijn: 163 waar je 50 mocht..... Shame on me
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenhoe kon ik zo dwaas geweest zijn: 163 waar je 50 mocht..... Shame on me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenhoe kon ik zo dwaas geweest zijn: 163 waar je 50 mocht..... Shame on me
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk BerichtenHet nieuwe delict moet dan wel van gelijkwaardige aard en ernst zijn,
als het delict waarop de voorwaardelijke straf gesteld is.
(Bron=Wikipedia)
Wikipedia =/= altijd juist.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichtenéén boete: onnodig met voorste mistlampen rijden, €50.
200€ boete.
Ik denk vooral dat da zwaantje mij op de bon heeft gezwierd omdat ik chromé velgen onder m'n cabrio had liggen en m'n basskist was aan het spelen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzou er in het reglement ergens een uitzondering staan dat bij mercedes, en bij uitbreiding seat en nog wat merken het mistlicht in de bocht mag aangaan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzou er in het reglement ergens een uitzondering staan dat bij mercedes, en bij uitbreiding seat en nog wat merken het mistlicht in de bocht mag aangaan ?
Meeste flikken zullen daar nog nooit van gehoord hebben denk ik
"Meneer rijdt met mistlichten aan, waarvan er 1 kapot is?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenIn principe mag dat niet hé... Ze hadden het beter zoals bij Opel(,) geintregeerd in het voorlicht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenMeeste flikken zullen daar nog nooit van gehoord hebben denk ik
"Meneer rijdt met mistlichten aan, waarvan er 1 kapot is?"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDan hebde chance gehad... 2 of 3 jaar terug reed ik onopzettelijk met m'n voorste mistlampen, ik had m'n lichten aangestoken omdat het regende en m'n mistlampknopke was nog ingedrukt omdat het 's morgens mistig was geweest...
200€ boete.
Had ff de ganse weg de 'Marina' uitgehangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk BerichtenDan hebde chance gehad... 2 of 3 jaar terug reed ik onopzettelijk met m'n voorste mistlampen, ik had m'n lichten aangestoken omdat het regende en m'n mistlampknopke was nog ingedrukt omdat het 's morgens mistig was geweest...1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtennormaal springen die knopjes terug van zodra je je dimlichten uitzet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtennormaal springen die knopjes terug van zodra je je dimlichten uitzet.
Terwijl bijna alle andere Astra f dit wel hadden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichtenhoe kon ik zo dwaas geweest zijn: 163 waar je 50 mocht..... Shame on me2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtenamai dat is wel echt schandalig,zo n snelheden in de bebouwde kom(en ik ben gaan moraalridder) maar k denk als je de boete krijgt dat het wel ineens zal afgeleerd zijn
In de buurt is hier bijvoorbeeld een baan waar je vroeger 90 mocht (en bijna iedereen effectief 120 reed) en waar men nu nog maar 50 mag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichtenamai dat is wel echt schandalig,zo n snelheden in de bebouwde kom(en ik ben gaan moraalridder) maar k denk als je de boete krijgt dat het wel ineens zal afgeleerd zijnBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenVind ik ook. Ik deed het op een verlengstuk aan een industriepark om 23h savonds2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenVind ik ook. Ik deed het op een verlengstuk aan een industriepark om 23h savonds
maar begrijp wat je bedoeld
ik hou men hart vast voor je boete.... is die al gecorrigeerd?
Comment
Comment