Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hoe kon ik zo dwaas geweest zijn: 163 waar je 50 mocht..... Shame on me
    BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
      hoe kon ik zo dwaas geweest zijn: 163 waar je 50 mocht..... Shame on me
      Pijnlijk...

Comment

En de "straf/boete"?

Comment

• je bent nog dwazer door je erover te schamen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Flyer.. Bekijk Berichten
            Het nieuwe delict moet dan wel van gelijkwaardige aard en ernst zijn,
            als het delict waarop de voorwaardelijke straf gesteld is.

(Bron=Wikipedia)

Wikipedia =/= altijd juist.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
              één boete: onnodig met voorste mistlampen rijden, €50.
              Dan hebde chance gehad... 2 of 3 jaar terug reed ik onopzettelijk met m'n voorste mistlampen, ik had m'n lichten aangestoken omdat het regende en m'n mistlampknopke was nog ingedrukt omdat het 's morgens mistig was geweest...

200€ boete.

Ik denk vooral dat da zwaantje mij op de bon heeft gezwierd omdat ik chromé velgen onder m'n cabrio had liggen en m'n basskist was aan het spelen...
              Last edited by ; 20/04/2009, 06:26.

Comment

• zou er in het reglement ergens een uitzondering staan dat bij mercedes, en bij uitbreiding seat en nog wat merken het mistlicht in de bocht mag aangaan ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  zou er in het reglement ergens een uitzondering staan dat bij mercedes, en bij uitbreiding seat en nog wat merken het mistlicht in de bocht mag aangaan ?
                  In principe mag dat niet hé... Ze hadden het beter zoals bij Opel(,) geintregeerd in het voorlicht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                    zou er in het reglement ergens een uitzondering staan dat bij mercedes, en bij uitbreiding seat en nog wat merken het mistlicht in de bocht mag aangaan ?

Meeste flikken zullen daar nog nooit van gehoord hebben denk ik
                    "Meneer rijdt met mistlichten aan, waarvan er 1 kapot is?"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TCT Bekijk Berichten
                      In principe mag dat niet hé... Ze hadden het beter zoals bij Opel(,) geintregeerd in het voorlicht...
                      anee, dat valt niet genoeg op voor de andere weggebruikers, of wel ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                        Meeste flikken zullen daar nog nooit van gehoord hebben denk ik
                        "Meneer rijdt met mistlichten aan, waarvan er 1 kapot is?"
                        2 keer boete

Comment

Dan hebde chance gehad... 2 of 3 jaar terug reed ik onopzettelijk met m'n voorste mistlampen, ik had m'n lichten aangestoken omdat het regende en m'n mistlampknopke was nog ingedrukt omdat het 's morgens mistig was geweest...

200€ boete.
                          Oeps, heb vorig jaar dan ook chance gehad. Op een hete zomerdag foto's gaan pakken en vergeten mijn lichten + mistlichten uit te zetten. Het was pas toen ik weer thuis kwam dat ik het merkte.
                          Had ff de ganse weg de 'Marina' uitgehangen.

Comment

normaal springen die knopjes terug van zodra je je dimlichten uitzet.
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                              Niet op een Opel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                Niet op mijn '96 Opel Astra F Cabrio...

Terwijl bijna alle andere Astra f dit wel hadden...

Comment

amai dat is wel echt schandalig,zo n snelheden in de bebouwde kom(en ik ben gaan moraalridder) maar k denk als je de boete krijgt dat het wel ineens zal afgeleerd zijn
                                  2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                                    amai dat is wel echt schandalig,zo n snelheden in de bebouwde kom(en ik ben gaan moraalridder) maar k denk als je de boete krijgt dat het wel ineens zal afgeleerd zijn
                                    Het is niet omdat het een zone 50 is, dat het ook bebouwde kom is hé

In de buurt is hier bijvoorbeeld een baan waar je vroeger 90 mocht (en bijna iedereen effectief 120 reed) en waar men nu nog maar 50 mag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                                      Vind ik ook. Ik deed het op een verlengstuk aan een industriepark om 23h savonds
                                      BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Vind ik ook. Ik deed het op een verlengstuk aan een industriepark om 23h savonds
                                        goed dat je er zo over denkt
                                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

in een industriezone mag je ook geen 163 rijden.
                                          maar begrijp wat je bedoeld

ik hou men hart vast voor je boete.... is die al gecorrigeerd?
                                          wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X