Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
één boete: onnodig met voorste mistlampen rijden, €50.
Dan hebde chance gehad... 2 of 3 jaar terug reed ik onopzettelijk met m'n voorste mistlampen, ik had m'n lichten aangestoken omdat het regende en m'n mistlampknopke was nog ingedrukt omdat het 's morgens mistig was geweest...
200€ boete.
Ik denk vooral dat da zwaantje mij op de bon heeft gezwierd omdat ik chromé velgen onder m'n cabrio had liggen en m'n basskist was aan het spelen...
zou er in het reglement ergens een uitzondering staan dat bij mercedes, en bij uitbreiding seat en nog wat merken het mistlicht in de bocht mag aangaan ?
zou er in het reglement ergens een uitzondering staan dat bij mercedes, en bij uitbreiding seat en nog wat merken het mistlicht in de bocht mag aangaan ?
In principe mag dat niet hé... Ze hadden het beter zoals bij Opel(,) geintregeerd in het voorlicht...
Meeste flikken zullen daar nog nooit van gehoord hebben denk ik
"Meneer rijdt met mistlichten aan, waarvan er 1 kapot is?"
Dan hebde chance gehad... 2 of 3 jaar terug reed ik onopzettelijk met m'n voorste mistlampen, ik had m'n lichten aangestoken omdat het regende en m'n mistlampknopke was nog ingedrukt omdat het 's morgens mistig was geweest...
200€ boete.
Oeps, heb vorig jaar dan ook chance gehad. Op een hete zomerdag foto's gaan pakken en vergeten mijn lichten + mistlichten uit te zetten. Het was pas toen ik weer thuis kwam dat ik het merkte.
Had ff de ganse weg de 'Marina' uitgehangen.
normaal springen die knopjes terug van zodra je je dimlichten uitzet.
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
hoe kon ik zo dwaas geweest zijn: 163 waar je 50 mocht..... Shame on me
amai dat is wel echt schandalig,zo n snelheden in de bebouwde kom(en ik ben gaan moraalridder) maar k denk als je de boete krijgt dat het wel ineens zal afgeleerd zijn
amai dat is wel echt schandalig,zo n snelheden in de bebouwde kom(en ik ben gaan moraalridder) maar k denk als je de boete krijgt dat het wel ineens zal afgeleerd zijn
Het is niet omdat het een zone 50 is, dat het ook bebouwde kom is hé
In de buurt is hier bijvoorbeeld een baan waar je vroeger 90 mocht (en bijna iedereen effectief 120 reed) en waar men nu nog maar 50 mag.
Vind ik ook. Ik deed het op een verlengstuk aan een industriepark om 23h savonds
Comment