Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Dan ist goed
    Dans Q (nen beleefde franstaligen Brusselaar die nederlands probeert te praten)

Comment

• Bmw 540i --gepakt tege 240-klm e313- 6.30-smorgens
      18 klm van de hollandse grens achter volgt door een blauwe anonieme audi a 4 -1.8 t

was ne zakeman aan vervoere die een pers voorstelling moest geve .
      tot ik een donker blauwe audi a 4 achter mij zie kome .

ik liet gas los en liet ze voorbij kome .
      ze hadde mij gevolgd over een afstand van 8klm

doen ze mij voorbij vloge ginge de flitsers aan en stop teken --POLITIE VOLGEN!!!!!

2agente met getrokke wapens
      over hun toere .

komt 1van die agente naar me doe

agent zegt: Eenige idee hoeveel u reed ?

vipdriver zegt: 190 klm

agent zegt: meneer vind dit nog om te lache ook nog

agent zegt: zulle wij de procureur des konings eens bellen he

paar min later komt die agent terug

ja jonge man heb niet zo goed nieuws voor u !!!

vipdriver zegt :hoezo

agent zegt : ja u wage word in beslag genome

vipdriver zegt : just jom kdenk het niet !!!

ja swat gans verhaal 500euro boete 2 maand rijbewijs in beslag
      en wage niet !!!

de rest heeft de zakeman betaalt

Comment

• was zakenman nog op tijd en heeft die zelf verdergereden ?

Comment

• 205 euro deze vakantie naar Italie.

Ik was in Duitsland op mijn gemak aan het rijden ... 139 waar ik 120 mocht. (Autobahn maar er kwamen werken aan, op 1 km van de grens met Zwitserland).

140 euro ter plaatse moeten betalen en daarna de rest in de bus gekregen...

205 euries in totaal en 1 maand rijberbod !!

Hetgeen mij de das omgedaan heeft? Veiligheidsafstand... ipv 4( meter afstand had ik 13 meter... rijbewijs afgeven dus ... which reminds me, ik moet hem nog opsturen :p)

/edit
          Voor de rest nu ook:
          net ontvangen 50 euries, 79 waar 70 mocht.
          35 euro parkeer boete
          50 euries voor waar ik 70 mocht en 76 aan het rijden was ( te laat voor examen
          Hier stond eens mijn auto vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
            was zakenman nog op tijd en heeft die zelf verdergereden ?

ja procureur had dus de inbeslag name gevraagt van de wage
            wegens de snelheid .

maar ik heb vroeger een jaar bij de politie gewerkt dus wist wel wat ik moest zegge tege de agente .

en ook de wage waarmee ze mij gevolgd hadde had geen radar aan boord om te zien hoe veel men snelheid juist was .

+geen beelde van ook niet.

ik mocht niet meer door rijde dus kwam de zake man en zij luister eens meneer
            als ik door jullie 2 te laat kom dan zal je morge op het matje geroepe worde.

al bij al moest ik hun volge naar een parkeer plaats en moest ik men wage daar achter late .

en is een andere wage ons kome ophaale en zo is de man nog op tijd terug geraakt.

Comment

• En wat moet je dan precies zeggen tegen zo'n agente?

Trouwens, zo'n 1.8T haalt toch geen 240? Gewoon blijven gaan met die bak tot je over de grens bent
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
                wegens de snelheid .

maar ik heb vroeger een jaar bij de politie gewerkt dus wist wel wat ik moest zegge tege de agente .

en ook de wage waarmee ze mij gevolgd hadde had geen radar aan boord om te zien hoe veel men snelheid juist was .

al bij al moest ik hun volge naar een parkeer plaats en moest ik men wage daar achter late .

en is een andere wage ons kome ophaale en zo is de man nog op tijd terug geraakt.
                Vraag maar een nieuw toetsenbord aan sinterklaas. Je "n" toets is defect!

Comment

• Renault Megane II 1.9dci op de e40 (ring van brussel) richting luik 153km/u -6km/u af deed ik 147km/u.
                  Zwarte A4 met camera op dashboard reed een tijd achtermij toen ik een bmw z3 aant volgen was.
                  250€ boete in de bus gekregen.
                  (2jaar geleden ondertussen)

Comment

wegens de snelheid .

had je echt bij de politie gewerkt zou je weten dat ze geen 'radar' of 'beeldscherm'aan boord moeten hebben,hun kilometertellers zijn geijkt
                    als ze je wagen in beslag wilden nemen zal het wel voor een andere reden geweest zijn als je snelheid
                    trouwens zie je jezelf al een pv typen
                    2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

luister eens meneer

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      En wat moet je dan precies zeggen tegen zo'n agente?

Hij zegt het toch hierbove

Comment

inbeslagname gevraagd

ik mocht niet meer door rijde dus kwam de zake man en zij zei luister eens meneer

Was het dan geen zakenvrouw ?? Zij zei schijnbaar iets ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                          Vraag maar een nieuw toetsenbord aan sinterklaas. Je "n" toets is defect!
                          Er is nog wel meer defect bij Vipdriver dan enkel zijn toetsenbord.
                          For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                            Er is nog wel meer defect bij Vipdriver dan enkel zijn toetsenbord.
                            Zijn fantasie doet het echter nog wel prima.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichten
                              Hij zegt het toch hierbove
                              Dat is smaad (dreigen met Comité P, kepie aan haak, etc...), en kan je nog een leuk extraatje opleveren.

Comment

• En ik snap 't nut niet om 240 te rijden als de zakenman na aan de kant gezet te zijn, een telefoontje met de procureur, door rijden naar een parking, iemand opbellen, wachten op dat iemand,...nog altijd op tijd was.

Comment

• snel rijden was blijkbaar niet nodig en indien wel >>> charter helicopter als pdg genoeg aantoonbaar inkomen heeft

Comment

• Een paar weken geleden, was laat voor werfvergadering, geflitst aan 81 waar ik maar 50 mocht.
                                    200 euro boete.
                                    Is wel auto op bvba, boete kwam ook toe op naam bvba, dus ik denk dat ik het met de bvba-rekening kan betalen, niet ? Uiteraard is de boete wel niet aftrekbaar.
                                    2004-2008 : VW Golf IV variant rabbit SDI 68 PK
                                    2008-2013 : Audi A6 avant 2.0 TDI 136 PK
                                    2013-201x : BMW 5 touring 530D 258 PK

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fblade Bekijk Berichten

...
                                      euries
                                      ...
                                      50 euries,
                                      ...
                                      50 euries
                                      Je bedoelt "euro"?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ErikF Bekijk Berichten
                                        Je bedoelt "euro"?
                                        euries wordt gebruikt door kezen die ook spreken over "toko", "tokkie", "aso-bak" enz....

Man, wat heb ik een hekel aan dat soort woorden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                          euries wordt gebruikt door kezen die ook spreken over "toko", "tokkie", "aso-bak" enz....

Man, wat heb ik een hekel aan dat soort woorden...
                                          en op autoblog.nl zit het dus vol met vn die soort
                                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                                          1991 E30 320i

Comment

Working...
                                          X