Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door charlesvdw Bekijk BerichtenEen paar weken geleden, was laat voor werfvergadering, geflitst aan 81 waar ik maar 50 mocht.
200 euro boete.
Is wel auto op bvba, boete kwam ook toe op naam bvba, dus ik denk dat ik het met de bvba-rekening kan betalen, niet ? Uiteraard is de boete wel niet aftrekbaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhet juiste woord is euri
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenja fouter kun je niet
toch vind ik het mooier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Michelooo Bekijk Berichtenen op autoblog.nl zit het dus vol met van die soort
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk BerichtenVandaag mijn eerste boete in de bus gekregen. 135 waar je maar 120 mocht.
€50 is de prijs, en dat valt goed mee imo!!
Gwen: ' Amai als 'k nu ne Porsche had he! *geeft gas bij* '
FLITS
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenWas dat van onze terugrit van Franco ? valt nog mee.. we dachten eerst dat 't aan 160 was..
Gwen: ' Amai als 'k nu ne Porsche had he! *geeft gas bij* '
FLITS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk BerichtenJa, dat is die boete !!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenenigszins valt het dat nog mee he? maar 't blijft wel jammer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gwen Bekijk BerichtenJa, maar 't valt nog mee, vind ik !! Al een geluk dat ik bijna alles dicht heb gesmeten of het had nog wel wat duurder kunnen zijn.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichtenwat zei de mama ?
Comment
-
mijjn eerste en enigste snelheidsovertreding tot nu toe na 10 jaar autorijden is 104 km/h waar je 90 mag gecorrigeerd naar 97,76 = een gevaar op de weg en een steunkaart van 50 euro voor het boetefonds echt belachelijk vind ik het maar ja gewoon braaf betaald
en khield me nog in want kwas eigenlijk gehaast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk BerichtenIk ben gisteren ook in de prijzen gevallen. 139 gemeten waar 70 toegelaten. Na een initiële scheldtirade en het vervloeken van alle dienaars der wet kan je niet anders dan concluderen; Als je het spel lang genoeg speelt moet je op een gegeven moment de prijs betalen.
- 550 EUR boete
- 21 dagen rijverbod
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk BerichtenTo whom it may concern;
- 550 EUR boete
- 21 dagen rijverbod
Dit voorspelt niet veel goeds.
Comment
-
goh
80+ waar je 50 mocht 120 euro boete
70 waar je 50 mocht ( drunk ) 120 euro boet + 120 voor de alcohol erbij.
Comment
Comment