Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• E19 tegen middernacht, droog wegdek. 172 met de Volvo waar uiteraard een limiet van 120 is.

Door de vliegende smurfen aan de kant gezet. Volgde me al een tijdje. 'k Had een paar pieken van boven de 200. Gelukkig dat ze het op 't gemiddelde gehouden hebben.

De prijzen waren:

30 dagen rijverbod.

Dikke 300 € boete.

Part of the game... .
    U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• ze volgden jou met pieken boven de 200 en jij komt er vanaf met 300 euro???
      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• 1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
          Blaas maar je banden van je fiets
          Een chauffeur op dienstencheques?
          1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
            E19 tegen middernacht, droog wegdek. 172 met de Volvo waar uiteraard een limiet van 120 is.

Door de vliegende smurfen aan de kant gezet. Volgde me al een tijdje. 'k Had een paar pieken van boven de 200. Gelukkig dat ze het op 't gemiddelde gehouden hebben.

De prijzen waren:

30 dagen rijverbod.

Dikke 300 € boete.

Part of the game... .
            in mijn geval zou dit een ramp betekenen. Heb je de wagen niet nodig om naar het werk te gaan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk Berichten
              To whom it may concern;
              - 550 EUR boete
              - 21 dagen rijverbod
              Hier 133 gemeten waar ik 70 mocht.
              - 187,5 euro boete (50 gerechtskosten, 137,5 voor dat fonds)
              - 21 dagen rijverbod
              - 60u werkstraf
              De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
              1990 Volvo 344
              1991 Mercedes W124 230CE
              2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
              1980 Volkswagen Derby CLS
              1990 Mercedes W124 230CE
              2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                in mijn geval zou dit een ramp betekenen. Heb je de wagen niet nodig om naar het werk te gaan?

Voor mij is dat ook een ramp. Dat gaat me redelijk wat geld aan taxi en openbaar vervoer kosten. Ze wisten jammer genoeg dat ze me met een hoge boete niet echt konden straffen.
                U hoeft dit niet te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
                  Hier 133 gemeten waar ik 70 mocht.
                  - 187,5 euro boete (50 gerechtskosten, 137,5 voor dat fonds)
                  - 21 dagen rijverbod
                  - 60u werkstraf
                  Dus eigenlijk geen monetaire boete maar een taakstraf. Bij komt die 180 EUR nog eens bovenop de 550 "echte" boete en dan nog eens kosten advocaat, dus grapje kost me in totaal wel 1.3k ofzo.
                  Ford Focus RS Mk3
                  Mitsubishi Lancer Evolution VI RS2

Comment

• 60u werkstraf...daar heb ik gene tijd voor, en dat zou mij toch wel wat meer kosten dan €500...

Comment

• Is er verschil wanneer je bij verstek veroordeeld wordt? Of moet je altijd best een advocaat sturen?
                      1991 BMW E30 318is

Comment

Ze wisten jammer genoeg dat ze me met een hoge boete niet echt konden straffen.

Comment

Voor mij is dat ook een ramp. Dat gaat me redelijk wat geld aan taxi en openbaar vervoer kosten. Ze wisten jammer genoeg dat ze me met een hoge boete niet echt konden straffen.
                          Dan is dat geld voor die taxi's en dat openbaar vervoer toch ook geen probleem

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                            Is er verschil wanneer je bij verstek veroordeeld wordt? Of moet je altijd best een advocaat sturen?
                            meestal dekt de rechtsbijstand de kosten van verdediging. waarom zou je dan geen advocaat naar keuze nemen
                            saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                            saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                            saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                            saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                            saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                            renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                            Porsche 993 (1994)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Dan is dat geld voor die taxi's en dat openbaar vervoer toch ook geen probleem
                              Is ook geen probleem ... maar een RAMP!

Comment

Ze wisten jammer genoeg dat ze me met een hoge boete niet echt konden straffen.
                                Je bent dus rijk of zo? Hoe wisten ze dat bij de politie?

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                                Zal ik het even berekenen?
                                Lukt wel, bedankt.
                                Nee, stel je voor man! FAK.

Comment

wat klopt hier niet?

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
                                    meestal dekt de rechtsbijstand de kosten van verdediging. waarom zou je dan geen advocaat naar keuze nemen
                                    Voelt bui hangen: Leasemaatschappij, contract van de auto waarmee "het misdrijf" is gepleegd, is tegen dan 9/10 afgelopen... En ik denk niet dat de verzekeraar van de BMW zal tussenkomen?
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                                      Voelt bui hangen: Leasemaatschappij, contract van de auto waarmee "het misdrijf" is gepleegd, is tegen dan 9/10 afgelopen... En ik denk niet dat de verzekeraar van de BMW zal tussenkomen?
                                      Het volstaat dat er dekking was op het ogenblik van de overtreding (en voor het voertuig waarmee de overtreding werd gepleegd).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk Berichten
                                        Het volstaat dat er dekking was op het ogenblik van de overtreding (en voor het voertuig waarmee de overtreding werd gepleegd).
                                        Tip van't jaar!

Thanks! Voor alle zekerheid best alles eens gaan nalezen denk ik...
                                        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fatsie Bekijk Berichten
                                          Dus eigenlijk geen monetaire boete maar een taakstraf. Bij komt die 180 EUR nog eens bovenop de 550 "echte" boete en dan nog eens kosten advocaat, dus grapje kost me in totaal wel 1.3k ofzo.
                                          Mijn advocaat (via rechtsbijstand) vroeg de rechter of ik een werkstraf kon krijgen ipv een boete omdat ik nog student ben. Daarom gaf de rechter me die 60 uur werkstraf in plaats van een boete van 60 (330 dus) euro.
                                          Veel uur voor dat geld maar het is zo.
                                          De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
                                          1990 Volvo 344
                                          1991 Mercedes W124 230CE
                                          2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
                                          1980 Volkswagen Derby CLS
                                          1990 Mercedes W124 230CE
                                          2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Working...
                                          X