Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN.
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenJe bent dus rijk of zo? Hoe wisten ze dat bij de politie?
.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pipi Langkous Bekijk BerichtenHoe wist je dat de boete 60 euro zou geweest zijn?
@Naish: ik heb een dikke 10 euro met mijn vakantiejob inderdaadDe dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.
1976 Volkswagen Kever 1200L
1990 Volvo 344
1991 Mercedes W124 230CE
2016 Skoda Octavia van 't werk
Verkocht
1980 Volkswagen Derby CLS
1990 Mercedes W124 230CE
2008 Renault Espace 2.0 dci 130
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roger BMW Bekijk Berichtenwat klopt hier niet?
U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenGecorrigeerde snelheid 183 waar 120 toegelaten is.
Rechtzaak moet nog voorkomen maar aangezien dit mijn 2de keer is vrees ik er wel een beetje voor.
En wanneer emigreer je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten2 keer geflitst in la Suisse.
Het zal mij gaan benieuwen wat dat gaat kosten ....
Snelheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSnelheid?
een keer iets van een 87 op de teller waar ik 80 mocht, zo een ding boven de weg, onder een bord.
En een keer 107 op teller waar 100 of 80 mocht. Die laatste was in een tunnel, maar we hebben er toen gedaan waar je 100 mocht en waar je 80 mocht, ik weet dus niet welke het was. Die laatste was echt dwaas. De 2 koplopers laten zich wat vertragen om dan met veel kabaal op te trekken. Ik wil terug aansluiten bij die mannen en FLITS in mn bakkes
Heb ze beide op film maar het is niet echt te lezen wat daar de snelheidsbeperking was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWeet het niet exact.
een keer iets van een 87 op de teller waar ik 80 mocht, zo een ding boven de weg, onder een bord.
En een keer 107 op teller waar 100 of 80 mocht. Die laatste was in een tunnel, maar we hebben er toen gedaan waar je 100 mocht en waar je 80 mocht, ik weet dus niet welke het was. Die laatste was echt dwaas. De 2 koplopers laten zich wat vertragen om dan met veel kabaal op te trekken. Ik wil terug aansluiten bij die mannen en FLITS in mn bakkes
Heb ze beide op film maar het is niet echt te lezen wat daar de snelheidsbeperking was.
Die eerste is vermoed ik in Basel, tweede geen flauw idee. Maar als't daar 80 is kan dat wel pijnlijk worden.
Om u een idee te geven...mijn vodje pakken ze hier af vanaf:
65 km/h waar 50 toegestaan is
100 waaar 80 toegestaan is (buiten bebouwde kom)
145 waar 120 toegestaan is (autostrade)
Vrij strikt, dus
Ze rekenen wel nog ca. 5 km/h marge als ik me niet vergis
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenGecorrigeerde snelheid 183 waar 120 toegelaten is.
Rechtzaak moet nog voorkomen maar aangezien dit mijn 2de keer is vrees ik er wel een beetje voor.
Moet ook nog voorkomen, ooit, van november geleden. Maar met de snelheid waarmee de huidige justitie structuren werken, ga ik waarschijnlijk nog ff mogen rond bollen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenEn wat moet je dan precies zeggen tegen zo'n agente?Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichtenik mocht niet meer door rijde dus kwam de zake man en zij luister eens meneer
als ik door jullie 2 te laat kom dan zal je morge op het matje geroepe worde.Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenVraag maar een nieuw toetsenbord aan sinterklaas. Je "n" toets is defect!Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk BerichtenEr is nog wel meer defect bij Vipdriver dan enkel zijn toetsenbord.
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenZe wisten jammer genoeg dat ze me met een hoge boete niet echt konden straffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenU bent daarvoor te goed of zo?
Ocharme die andere 1000den die er elke dag mee naar het werk gaan.
Nu ik erover nadenk, ir_fuel is echt een sukkelaar
Het grote probleem is dat het tijdverspilling is. Om van A -> B te geraken met het openbaar vervoer ben je meestal dubbel zoveel tijd kwijt. Ook ben je alle flexibiliteit op vlak van verplaatsing kwijt!
Vandaar dat een rijverbod veel meer pijn doet dan een hoge geldboete.U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
Ben jij dan zo rijk?
Firma betaald de boetes...U hoeft dit niet te lezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenHet grote probleem is dat het tijdverspilling is. Om van A -> B te geraken met het openbaar vervoer ben je meestal dubbel zoveel tijd kwijt. Ook ben je alle flexibiliteit op vlak van verplaatsing kwijt!
Vandaar dat een rijverbod veel meer pijn doet dan een hoge geldboete.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk BerichtenFirma betaald de boetes...
Comment
Comment