Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk BerichtenGa je dit binnenkort kunnen meedelen . Mijne maat is gisteren staande gehouden , 150 waar hij 90 mocht . Rijbewijs mogen inleveren en radardetector ook aangeslegen In la douce france .2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk BerichtenZit dat dan niet verstopt/weggewerkt in de grill/bumper? Ik veronderstel dat dit niet een gadget is dat je met een zuignap aan u ruit bevestigd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten60€, mama betaald.
maar eerste en enigste boete in 3 jaar tijd
-450€ betaald voor 84km/u in zone 50
-40€ betaald voor 106km/u in zone 100 in nederland.
3 boetes op 7 jaar, valt nog mee. Mij vriendin heeft hier 2 boetes op 2 maand verzameld haha2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten4 jaar later:
-450€ betaald voor 84km/u in zone 50
-40€ betaald voor 106km/u in zone 100 in nederland.
3 boetes op 7 jaar, valt nog mee. Mij vriendin heeft hier 2 boetes op 2 maand verzameld haha2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JackR Bekijk BerichtenHeel wat jaren geleden als jonge snaak 201 km/h geklokt waar je 120 mocht. Ik praatte het toen voor mezelf goed omdat ik haast had en de snelweg op zondagochtend zo goed als leeg was. Flinke boete moeten betalen en rijbewijs een hele tijd kwijt.
Maar als ze u dan flitsen.. Problemenprevious : BMW 320D E90, Peugeot 207
current : BMW 330D F30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frederickhassler Bekijk Berichten96 in zone 30 om 3u s'nachts in Gent. 14 dagen en 4000€ boete
€4000?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenFaaak!!
€4000?
Gevolg rijbewijs 14dagen kwijt en moet ng mn uitnodiging krijgen voor de rechtbank.. ze hebben nog 3weken om het op te sturen khoop ergens dat die mens die het moet tekenen in verlof is tot juni maarja kzal het wel weer de laatste dagen voor het verjaart ontvangen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenVorig jaar eind mei: 135km/u waar 70 mocht, geflitst en onderschepping in bebouwde kom waar ik aan 50km/u aan kwam
Gevolg rijbewijs 14dagen kwijt en moet ng mn uitnodiging krijgen voor de rechtbank.. ze hebben nog 3weken om het op te sturen khoop ergens dat die mens die het moet tekenen in verlof is tot juni maarja kzal het wel weer de laatste dagen voor het verjaart ontvangen zeker?
Hier mijn ergste is 80 in een zone 50. Ze stonden 20mtr in de zone 50 na een zone 70. Voor de rest een voorbeeldige chauffeurBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenRechtbank is toch 5 jaar? En daarna 1 jaar voor de uitvoering van de straf door de politie.
Hier mijn ergste is 80 in een zone 50. Ze stonden 20mtr in de zone 50 na een zone 70. Voor de rest een voorbeeldige chauffeur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenVorig jaar eind mei: 135km/u waar 70 mocht, geflitst en onderschepping in bebouwde kom waar ik aan 50km/u aan kwam
Comment
-
Normaal inderdaad 1 jaar vanaf de datum van overtreding tot de datum van vonnis, maar dit jaar kan gestuit worden (als er bepaalde handelingen dienen te gebeuren) en dan begint het opnieuw vanaf 0 te lopen dus in de praktijk zal het zo zijn dat de verjaring pas zeker is 2 jaar na de overtreding.Hier kon iets interessant gestaan hebben...
Comment
-
Ergste snelheidsovertreding of ergste boete?
Ergste boete? 87 waar ik 80 mocht. 50 euro.
Ergste overtreding? Toen ik de topspeed van m'n Yamaha testte. 170 op teller waar ik 90 mocht. Héél even...Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenRechtbank is toch 5 jaar? En daarna 1 jaar voor de uitvoering van de straf door de politie.
Hier mijn ergste is 80 in een zone 50. Ze stonden 20mtr in de zone 50 na een zone 70. Voor de rest een voorbeeldige chauffeur
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten+ 1BMW X5 45e
Comment
Comment