Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffn Bekijk Berichten
    Is een radardetector een goed idee?
    Ga je dit binnenkort kunnen meedelen . Mijne maat is gisteren staande gehouden , 150 waar hij 90 mocht . Rijbewijs mogen inleveren en radardetector ook aangeslegen In la douce france .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gastje Bekijk Berichten
      Ga je dit binnenkort kunnen meedelen . Mijne maat is gisteren staande gehouden , 150 waar hij 90 mocht . Rijbewijs mogen inleveren en radardetector ook aangeslegen In la douce france .
      Zit dat dan niet verstopt/weggewerkt in de grill/bumper? Ik veronderstel dat dit niet een gadget is dat je met een zuignap aan u ruit bevestigd
      2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
      2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
      2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
      dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
      http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Brebelco Bekijk Berichten
        Zit dat dan niet verstopt/weggewerkt in de grill/bumper? Ik veronderstel dat dit niet een gadget is dat je met een zuignap aan u ruit bevestigd
        Dit was niet ingebouwd maar ook niet met een zuignap aan de ruit bevestigd . Bij inbouw wordt uw wagen onmiddelijk in beslag genomen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
          60€, mama betaald.

maar eerste en enigste boete in 3 jaar tijd
          4 jaar later:
          -450€ betaald voor 84km/u in zone 50
          -40€ betaald voor 106km/u in zone 100 in nederland.

3 boetes op 7 jaar, valt nog mee. Mij vriendin heeft hier 2 boetes op 2 maand verzameld haha
          2015 BMW S1000R
          2010 Renault Clio RS Cup
          1987 Volkswagen Golf GTI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichten
            4 jaar later:
            -450€ betaald voor 84km/u in zone 50
            -40€ betaald voor 106km/u in zone 100 in nederland.

3 boetes op 7 jaar, valt nog mee. Mij vriendin heeft hier 2 boetes op 2 maand verzameld haha
            84km/u in zone 50 is toch ook een rijverbod? Of moest er nog een correctie af?
            2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
            2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
            2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk

2007 BMW E91 318d - 122pk

Bekijk
            dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
            http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/

Comment

• Heel wat jaren geleden als jonge snaak 201 km/h geklokt waar je 120 mocht. Ik praatte het toen voor mezelf goed omdat ik haast had en de snelweg op zondagochtend zo goed als leeg was. Flinke boete moeten betalen en rijbewijs een hele tijd kwijt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JackR Bekijk Berichten
                Heel wat jaren geleden als jonge snaak 201 km/h geklokt waar je 120 mocht. Ik praatte het toen voor mezelf goed omdat ik haast had en de snelweg op zondagochtend zo goed als leeg was. Flinke boete moeten betalen en rijbewijs een hele tijd kwijt.
                Dat durf ik nu nog regelmatig s nachts doen :s

Maar als ze u dan flitsen.. Problemen
                previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                current : BMW 330D F30

Comment

• 96 in zone 30 om 3u s'nachts in Gent. 14 dagen en 4000€ boete

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederickhassler Bekijk Berichten
                    96 in zone 30 om 3u s'nachts in Gent. 14 dagen en 4000€ boete
                    Faaak!!
                    €4000?
                    2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                      Faaak!!
                      €4000?
                      Vorig jaar eind mei: 135km/u waar 70 mocht, geflitst en onderschepping in bebouwde kom waar ik aan 50km/u aan kwam

Gevolg rijbewijs 14dagen kwijt en moet ng mn uitnodiging krijgen voor de rechtbank.. ze hebben nog 3weken om het op te sturen khoop ergens dat die mens die het moet tekenen in verlof is tot juni maarja kzal het wel weer de laatste dagen voor het verjaart ontvangen zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
                        Vorig jaar eind mei: 135km/u waar 70 mocht, geflitst en onderschepping in bebouwde kom waar ik aan 50km/u aan kwam

Gevolg rijbewijs 14dagen kwijt en moet ng mn uitnodiging krijgen voor de rechtbank.. ze hebben nog 3weken om het op te sturen khoop ergens dat die mens die het moet tekenen in verlof is tot juni maarja kzal het wel weer de laatste dagen voor het verjaart ontvangen zeker?
                        Rechtbank is toch 5 jaar? En daarna 1 jaar voor de uitvoering van de straf door de politie.

Hier mijn ergste is 80 in een zone 50. Ze stonden 20mtr in de zone 50 na een zone 70. Voor de rest een voorbeeldige chauffeur
                        BMW X5 45e

Comment

• Heb er al zeer veel gehad, wel bijna uitsluitend in men eerste 5jaar rijbewijs. De laatste jaren niets meer.

Ergste was 84 in zone 30 in de tunnel onder de leie in Antwerpen, denk in 2009 ofzoiets.
                          15dagen rijverbod en alles samen een kleine 500euro boete.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            Rechtbank is toch 5 jaar? En daarna 1 jaar voor de uitvoering van de straf door de politie.

Hier mijn ergste is 80 in een zone 50. Ze stonden 20mtr in de zone 50 na een zone 70. Voor de rest een voorbeeldige chauffeur
                            Voor snelheidsovertredingen 1j. = http://wegcode.be/wetteksten/secties...swet/480-t5hs5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten

Dagvaarding vandaag ontvangen

Comment

• De laatste keer dat ik op de politierechtbank was, heeft de rechter er een paar naar huis gestuurd omdat het geval ondertussen verjaart was. betreft het de uiteindelijke verschijning, of de datum van dagvaarding?

Comment

• Normaal inderdaad 1 jaar vanaf de datum van overtreding tot de datum van vonnis, maar dit jaar kan gestuit worden (als er bepaalde handelingen dienen te gebeuren) en dan begint het opnieuw vanaf 0 te lopen dus in de praktijk zal het zo zijn dat de verjaring pas zeker is 2 jaar na de overtreding.
                                  Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

• Ergste snelheidsovertreding of ergste boete?

Ergste boete? 87 waar ik 80 mocht. 50 euro.
                                    Ergste overtreding? Toen ik de topspeed van m'n Yamaha testte. 170 op teller waar ik 90 mocht. Héél even...
                                    Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                        + 1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                                          + 1
                                          In de ogen van de overheid toch omdat ik nog maar 1 boete heb gehad hé en geen accidenten (buiten die kamikaze die voor mijnen auto sprong )
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X