Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Collapse
X
-
70 in een zone 50. Ze hadden een straat in Merksem van 70 naar 50 gezet en er ineens een flitser bijgezet tijdens m'n verlof...ik reed er bijna dagelijks en uit gewoonte 70 voorbij de flitspaal. Ook ineens m'n enige:-)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten70 in een zone 50. Ze hadden een straat in Merksem van 70 naar 50 gezet en er ineens een flitser bijgezet tijdens m'n verlof...ik reed er bijna dagelijks en uit gewoonte 70 voorbij de flitspaal. Ook ineens m'n enige:-)
Maantjessteenweg is ook 30 geworden tegenwoordig.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk BerichtenEcht? Erjuist nog gepasseerd 50 cruise controle...kak.
Bredabaan na de lichten van de Carrefour richting Merksem.
Aja just, echt onnozel die aanpassing daar. Zaterdag is het daar toch file tot en met en de rest van de week kan je toch 70 blijven rijden imo.BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten70 in een zone 50. Ze hadden een straat in Merksem van 70 naar 50 gezet en er ineens een flitser bijgezet tijdens m'n verlof...ik reed er bijna dagelijks en uit gewoonte 70 voorbij de flitspaal. Ook ineens m'n enige:-)
lijkt me sterk dat dit de dag zelf was, kan soms een jaar duren eer de flitspalen aangepast worden... heb je de borden niet gewoon gemist?
Comment
-
Wat is je ergste snelheidsovertreding ?
Jawel. Door de jaren heen zo gewoon geraakt en het bord gezien maar de frang viel spijtig genoeg ni :-)
En of dat de dag zelf was weet ik niet, ik was net een maand met verlof geweest :-)
Sent from my iPhone using TapatalkLast edited by JosV; 14/05/2016, 17:50.
Comment
Comment