Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    In de ogen van de overheid toch omdat ik nog maar 1 boete heb gehad hé en geen accidenten (buiten die kamikaze die voor mijnen auto sprong )
    Dan ben ik een heilige als je dat als referentie neemt

Comment

• 70 in een zone 50. Ze hadden een straat in Merksem van 70 naar 50 gezet en er ineens een flitser bijgezet tijdens m'n verlof...ik reed er bijna dagelijks en uit gewoonte 70 voorbij de flitspaal. Ook ineens m'n enige:-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten
        70 in een zone 50. Ze hadden een straat in Merksem van 70 naar 50 gezet en er ineens een flitser bijgezet tijdens m'n verlof...ik reed er bijna dagelijks en uit gewoonte 70 voorbij de flitspaal. Ook ineens m'n enige:-)

Welke straat dat?

Maantjessteenweg is ook 30 geworden tegenwoordig.
        BMW X5 45e

Comment

• Echt? Erjuist nog gepasseerd 50 cruise controle...kak.
          Bredabaan na de lichten van de Carrefour richting Merksem.

Comment

Echt? Erjuist nog gepasseerd 50 cruise controle...kak.
            Bredabaan na de lichten van de Carrefour richting Merksem.

Enkel aan Joma en die andere school daar. Maar ik weet niet of de palen mee zijn aangepast. Nuja die aant buskotje over Joma krijgen ze toch niet meer open

Aja just, echt onnozel die aanpassing daar. Zaterdag is het daar toch file tot en met en de rest van de week kan je toch 70 blijven rijden imo.
            BMW X5 45e

Comment

• Idd, zeker die frats met de rijbanen net voor de maantjessteenweg, constant zever daar.
              Ik hoop dat die palen nog op 50 staan want anders zijn het er 3 deze week....alleszins nog geen flits gezien.

Comment

70 in een zone 50. Ze hadden een straat in Merksem van 70 naar 50 gezet en er ineens een flitser bijgezet tijdens m'n verlof...ik reed er bijna dagelijks en uit gewoonte 70 voorbij de flitspaal. Ook ineens m'n enige:-)

lijkt me sterk dat dit de dag zelf was, kan soms een jaar duren eer de flitspalen aangepast worden... heb je de borden niet gewoon gemist?

Comment

• Wat is je ergste snelheidsovertreding ?

Jawel. Door de jaren heen zo gewoon geraakt en het bord gezien maar de frang viel spijtig genoeg ni :-)
                  En of dat de dag zelf was weet ik niet, ik was net een maand met verlof geweest :-)

Last edited by JosV; 14/05/2016, 17:50.

Comment

• Die palen aan die zone 30 zijn niet aangepast. Heb enkel schrik dat er daar een mobiele gaat staan dus rij daar altijd 35 a 40 niet te traag maar ook niet overdreven rap.

Comment

• Goei nieuws voor mij dan x

Comment

Working...
                      X