Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die Domain kein-tempolimit.de steht zum Verkauf. Sie können diese Domain jetzt per Sofortkauf zum Festpreis mit dem Treuhandservice von ELITEDOMAINS kaufen.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Je kan daar blijkbaar niet meer stemmen.

http://www.stoppt-tempo-130.de/ is een andere.

Ach, dat heeft toch allemaal geen zin. Een of andere politieke klojo gaat dat binnen dit en 10 jaar beslissen en dan is het wsl aus und ende.

Maar ik put hoop uit de variabele borden.

Comment

• Leuk weetje over Bernd Rosemeyer:

Bernd was killed during a world speed record attempt on the Autobahn between Frankfurt and Darmstadt, on January 28th 1938.
        Competing for the record on the same day against Rudolf Caracciola, the Mercedes driver went first and set a new record of 432 km/h (268 mph) in the early hours of the day. Rosemeyer went out next in his Auto Union Streamliner despite report that the wind was picking up. After two preliminary runs he was on his third and final attempt at 11:47am when the car was probably caught by a gust of wind or an unforeseen aerodynamic effect and skidded to the left and then to the right and off the road. Rosemeyer was thrown out of the car that was somersaulting through the air, and died at the roadside.

Comment

• Iemand tips voor naar Tsjechië te rijden? Fredoo had eens gezegd dat hij een leuke baan kende, maar heeft er niet bijgezegd welk nr. van autostrade dat was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Iemand tips voor naar Tsjechië te rijden? Fredoo had eens gezegd dat hij een leuke baan kende, maar heeft er niet bijgezegd welk nr. van autostrade dat was.
            Voor zover ik weet was dat de route van Mappy
            Gewoon beginbestemming Aalter invullen, en eindbestemming Praag.
            Hele goeie autostrade. (ik deed ze wel telkens in weekends)

Comment

Iemand tips voor naar Tsjechië te rijden? Fredoo had eens gezegd dat hij een leuke baan kende, maar heeft er niet bijgezegd welk nr. van autostrade dat was.
              Als ge tot zaterdag wacht geef ik u 'n goeie beschrijving.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                Voor zover ik weet was dat de route van Mappy
                Gewoon beginbestemming Aalter invullen, en eindbestemming Praag.
                Hele goeie autostrade. (ik deed ze wel telkens in weekends)
                Aah, ge zijt hier nog? Ik dacht dat je al vertrokken ging zijn. Merci!

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
                Als ge tot zaterdag wacht geef ik u 'n goeie beschrijving.
                Te laat!

Comment

Aah, ge zijt hier nog? Ik dacht dat je al vertrokken ging zijn. Merci!

Te laat!
                  Normaal ging ik inderdaad al vertrokken zijn ... Maar door mijn ongeval blif ik de komende 2 maand thuis ...

Geniet van de reis !

Comment

• Oei, ik moet iets gemist hebben?
                    Zalige banen gehad.

Comment

Oei, ik moet iets gemist hebben?
                      Zalige banen gehad.
                      In september rij ik nog eens naar daar. ...

Comment

• Gisteren en eergisteren ook zo'n 1450 km Autobahn gedaan.
                        Via Aachen -> Köln -> Siegen -> Erfurt -> Jena (doorrit, op 'n zondag, geen LKW's :-) )
                        Terugrit via Jena -> Kassel -> Dortmund -> Essen -> Venlo ...

Allebei goede trajecten, maar vooral 2-vaks ... Maar wel heel veel ongelimiteerde stukken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                          Gisteren en eergisteren ook zo'n 1450 km Autobahn gedaan.
                          Via Aachen -> Köln -> Siegen -> Erfurt -> Jena (doorrit, op 'n zondag, geen LKW's :-) )
                          Terugrit via Jena -> Kassel -> Dortmund -> Essen -> Venlo ...

Allebei goede trajecten, maar vooral 2-vaks ... Maar wel heel veel ongelimiteerde stukken.
                          Dat zijn schoon trajectjes. Veel in de auto gezeten zeker op 2 dagen? Uw rug heeft niet geprotesteerd ?

Comment

• Duitsland en Oostenrijk vond ik dik tegenvallen qua banen. Vooral in Duitsland veel werken momenteel heb ik de indruk. De onbeperkte stukken zijn dan ook niet superlang, maar toch lang genoeg om enkele Germans voorbij te zien vliegen

Roemenië daarintegen is gewoon zaligheid om te rijden, das gewoon constant volle bak gassen, mijn zaligste baantje ooit was toch daar.

Hongarije is ook best cool op sommige plaatsen, enkel teveel bebouwde kommen om deftig door te kunnen peren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ddk Bekijk Berichten
                              Dat zijn schoon trajectjes. Veel in de auto gezeten zeker op 2 dagen? Uw rug heeft niet geprotesteerd ?
                              Idd, veel in de auto gezeten op 2 dagen. Maar moest dringend iets gaan regelen in Duitsland dus er was geen andere keuze om het zo snel te doen.
                              M'n rug viel goed mee, had 'n goeie verstelbare zetel in de roadtripkar

Comment

• Gisteren een kort stuk autobahn gedaan tussen Zwitserland en Straatsburg(het stuk langs de grens met Frankrijk dus). Spijtig genoeg was het erg druk op de baan en is niet het gehele stuk onbeperkt in snelheid waardoor ik eigenlijk meer 120 achter voorbijstekers reed dan wat anders.

Italie daarentegen is naar mijn mening echt het auto-land bij uitstek. De Italianen rijden zelf erg graag snel. De wegen zijn vaak prachtig. De snelheidslimieten staan er meer als versiering. Ik heb daar echt 10 dagen genoten. Zowel van de prachtige bergweggetjes in Toscane en Piemonte die je aan hoog tempo kan afhaspelen, de autosnelwegen waar je gemakkelijk 180 kan rijden, de veel te smalle straatjes in onooglijke dorpjes, de drukte en het geslalom tussen lukraak geparkeerde auto's in steden steden als Torino en de prachtige maar bij momenten ook vreselijk drukke en hectische kustlijn van Sorrento richting Amalfi.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmw alpina Bekijk Berichten
                                  Gisteren een kort stuk autobahn gedaan tussen Zwitserland en Straatsburg(het stuk langs de grens met Frankrijk dus). Spijtig genoeg was het erg druk op de baan en is niet het gehele stuk onbeperkt in snelheid waardoor ik eigenlijk meer 120 achter voorbijstekers reed dan wat anders.
                                  De A5

Wel begrensd tussen Freiburg-Süd en Basel, maar een heerlijk stukje...wel enkel 's nachts, vrees ik, of op een zondag. Het blijft toch grotendeels een 2-vak.

Hier nog een filmpje dat ik ooit 'ns gemaakt hebt, doodsaai eigenlijk maar soit

Vanaf ca. 31:30 kom ik op het 3-vaks gedeelte, vanaf daar gaat het eigenlijk pas ietwat vooruit. Volgens mij zijn wel veel delen daarvan nu begrensd

Comment

• Is er een stuk onbegrensd naar de Nurburgring via Aachen? Denk het niet maar aangezien jullie daar wel al zijn geweest en contraire tot ik...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                      Is er een stuk onbegrensd naar de Nurburgring via Aachen? Denk het niet maar aangezien jullie daar wel al zijn geweest en contraire tot ik...

Ja. Vanaf kreuz Aachen is er een stukje onbegrensd (daar waar je richting Keulen gaat). Daarna is het voornamelijk variabel, dus afhankelijk van de omstandigheden. Wat overdag toch meestal resulteert in max 120/130.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                        Ja. Vanaf kreuz Aachen is er een stukje onbegrensd (daar waar je richting Keulen gaat). Daarna is het voornamelijk variabel, dus afhankelijk van de omstandigheden. Wat overdag toch meestal resulteert in max 120/130.
                                        Bedankt

Dat stukje vanaf E314 boven Aachen zelf?

Comment

• Vorige week terug 'n hoop kilometers kunnen afleggen op 'n hoop ongelimiteerde Autobahnen. (oa 690 km A3) ....

Comment

Working...
                                          X