Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?

Lang getwijfeld om deze link te sharen, maar uiteindelijk toch besloten om het jullie niet te onthouden.

http://www.autobahnatlas-online.de/
    • Klik op "Strecken"
    • Kies een Autobahn.
    Je krijgt vervolgens een volledig schematisch overzicht van de desbetreffende Autobahn, met o.a. het aantal baanvakken, op- en afritten, de toegelaten snelheid etc.

De volledige uitleg van alle kleuren en symbolen vind je onder Legenden op de hoofdpagina.

Mijn favorieten:

A9 München-Berlin
    ca. 530 km 3 vakken en meer
    ca. 60-70% onbegrensd

A31 Bottrop-Emden
    ca. volledig onbegrensd

Ik wil niet moralistisch overkomen, maar ga aub niet als een onbezonnen gek Duitsland binnen knallen. Pas je wat aan, gedraag je disciplinair en anticipeer! We mogen al blij zijn dat er nog onbegrensde stukken zijn, laten we het niet voor onszelf verknallen

Kan je zien welke stukken onbegrensd zijn eigenlijk ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
      Kan je zien welke stukken onbegrensd zijn eigenlijk ?
      Ja uiteraard, dat is de motivatie achter dit topic

Als er een liggend streepje staat, is het onbegrensd. Maar check even de legende

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Ja uiteraard, dat is de motivatie achter dit topic

Als er een liggend streepje staat, is het onbegrensd. Maar check even de legende
        Jij hebt me al duits horen spreken dus je zou beter moeten weten dan me de legende voor te schotelen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
          Jij hebt me al duits horen spreken dus je zou beter moeten weten dan me de legende voor te schotelen
          Ook waar

Comment

1 van de oorspronkelijke Duitse Autobahnen blijkt een soort test/race-track geweest te zijn.

Es war im Jahr 1932 als der damalige Kölner Oberbürgermeister Konrad Adenauer die erste Autobahn Deutschland eröffnete. Mit einer Länge von gerade einmal 20 Kilometer handelt es sich bei der A555 zwischen Köln-Süd und Bonn zwar nicht gerade um eine der längste, dafür aber mit mittlerweile 75 Jahren um die älteste Autobahn des Landes. Zwar weist der Spiegel darauf hin, dass bereits im Jahr 1921 die Berliner Avus in Betrieb genommen wurde, doch handelte es sich hier eher um eine Renn- und Teststrecke und keine reguläre, kostenfreie Straße. 1955 wurde die Strecke Köln-Bonn dann in das mittlerweile entstandene Fernstraßennetz integriert und in den Jahren 1965/66 auf sechs Spuren ausgebaut.

Comment

Dus.

Wanneer is het A31 meeting?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                Dus.

Wanneer is het A31 meeting?

Ma èg hé....

Moeten we doen. Een flink stuk richting Emden zijn er leuke bruggen. Zondagochtend 4u meeting daar, filmmateriaal.

Comment

Ma èg hé....

Moeten we doen. Een flink stuk richting Emden zijn er leuke bruggen. Zondagochtend 4u meeting daar, filmmateriaal.
                  Ik kijk er al naar uit.

Comment

A neun

Comment

Autobahn A9 - Zwischen AS Lenting und AS Ingolstadt Nord - Brücke bei Oberhaunstadt

Comment

Freedom

Comment

Comment

tis een forum dus ik vraag maar

waarom doe je dit nou ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              tis een forum dus ik vraag maar

waarom doe je dit nou ?

Ik zou dit moeten omdopen naar Autobahn-lovers

Comment

ja, ook

Comment

Ik wil niet moralistisch overkomen, maar ga aub niet als een onbezonnen gek Duitsland binnen knallen. Pas je wat aan, gedraag je disciplinair en anticipeer! We mogen al blij zijn dat er nog onbegrensde stukken zijn, laten we het niet voor onszelf verknallen
                                  Ik ben ook grote Autobahn-lover, kan niet wachten tot ik nog eens naar Frankfurt moet .
                                  Maar idd als je onervaren ben kijk je best de kat goed uit de boom, beste is van een snelle Duitser te volgen (genre A8 zoals vorige keer ) zodat je goed kan anticiperen. Maar hou vooral alles achter u in de gaten, want 180 is daar cruisen, als er een 250 km/h treintje afkomt maak je best dat je wegbent .

Comment

tip: zet vooraan een andere plaat dan achteraan

Comment

De A3 naar Frankfurt is heerlijk, bijwijlen lekker bochtig !

Comment

Zalig wanneer doen we onbegrensde, (donker) paarse autobahn roadtrip??

Comment

Working...
                                        X