Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Jij hebt me al duits horen spreken dus je zou beter moeten weten dan me de legende voor te schotelen
    Je kan ook voor Engels kiezen als je op de vlag van UK klikt.

Comment

Als ik op een Autobahn kom, dan heb ik eigenlijk nog nooit gekeken hoe hard je daar mag rijden.

Ik ga er altijd van uit dat het ongelimiteerd is en ga dan ook altijd full throttle.
      Tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Freedom

als je van de viaduct in vilvoorde komt richting gent staat er ook zo een plakaat, krijg dan altijd zin om het kot open te stampen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
          als je van de viaduct in vilvoorde komt richting gent staat er ook zo een plakaat, krijg dan altijd zin om het kot open te stampen
          Hoe is het daar dan ook geen ongelimiteerde autostrade??

Comment

leuk topic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
              Hoe is het daar dan ook geen ongelimiteerde autostrade??
              probeer es

Comment

Ik dacht gewoon dat alles Ongelimiteerd was en die borden van 130km gewoon advies was ,echt waar

Comment

1 van de oorspronkelijke Duitse Autobahnen blijkt een soort test/race-track geweest te zijn.

is dit als je van Frankfurt komt?
                  ik herinner me precies zoiets
                  2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

damn ik zou mij daar goe voelen in Duitsland

ik rij altijd veel te rap ( niet als het water giet) en al bij al heb ik al veel chanse gehad in mijn leven
                    ik doe nie liever of de topsnelheid testen van een auto/moto waar ik mee op weg ben

oja de A5(3.0TDI) die ik overlaatst getest hebt haalt km teller 245 maar ik ben zeker dat hij nog niet op zijnen top was

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                      Maar hou vooral alles achter u in de gaten, want 180 is daar cruisen, als er een 250 km/h treintje afkomt maak je best dat je wegbent .
                      Als je daar 180 rijdt wordt je niet voorbijgestoken, is mijn ervaring.

Ik heb altijd pech dat de dikke bakken blijkbaar niet op de baan zijn als ik daar ben

Wij doen om naar Brakel te rijden A40 - A44 - A33 als ik me niet vergis.
                      Last edited by Lotuzzz; 06/12/2007, 21:53.
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                        Ik dacht gewoon dat alles Ongelimiteerd was en die borden van 130km gewoon advies was ,echt waar

minimum 130 he Nemo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          Als je daar 180 rijdt wordt je niet voorbijgestoken, is mijn ervaring.
                          Dat was mijn eerste ervaring met Duitsland. We hadden de Audi nog geen 2 jaar en was mee met pa op zakenreis. Rustig 180 aan het bollen op het derde vak. Plots schiet pa daar naar het 2e, nog geen 5 seconden later knallen ons daar een Porsche, Mercedes S en BMW 7 voorbij alsof we stilstonden.

Maar effectief, als je er 180 gaat, gaan er u niet veel voorbij. Het was toch zo deze zomer toen we even Westhoek-Groß-Umstadt-Westhoek deden op 1 dag. Der zijn er ons maar een stuk of 3 voorbijgevlogen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk Berichten
                            Als ik op een Autobahn kom, dan heb ik eigenlijk nog nooit gekeken hoe hard je daar mag rijden.

Ik ga er altijd van uit dat het ongelimiteerd is en ga dan ook altijd full throttle.
                            Tot nu toe nog geen problemen mee gehad.

Let dan maar op, want de Duitsers lachen er tegenwoordig niet meer mee!

Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                            Als die borden in het blauw zijn is dat ook zo

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
                            is dit als je van Frankfurt komt?
                            ik herinner me precies zoiets
                            Geen idee makker!

Comment

de snelheid is idd al een hele tijd ni echt gestegen, maar de 2-dehandse karren die 250+ gaan komen in ieders bereik, en mensen zijn erg mobiel (nog)

en das ni goe voor de toekomst van de autobahn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                de snelheid is idd al een hele tijd ni echt gestegen, maar de 2-dehandse karren die 250+ gaan komen in ieders bereik, en mensen zijn erg mobiel (nog)

en das ni goe voor de toekomst van de autobahn

Autobahn is sowieso doomed to disappear, maar toch nog niet in de nabije toekomst. Daarom -> nu genieten

Comment

allright !

Comment

Dus die stukken waar " - " staat wilt zeggen geen snelheidsbeperking?

Comment

Geen idee makker!
                                      Alé, LL.. da jij da ni weet
                                      was echt zalig,
                                      Men pa zo; ja, 250sé..
                                      en blijven gaan!
                                      frankfurt => Kapellen in 2.45u

Comment

damn, binnenkort toch eens naar Frankfurt rijden zodat ik de topsnelheid weet van de MINI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                          damn, binnenkort toch eens naar Frankfurt rijden zodat ik de topsnelheid weet van de MINI
                                          ja, is daar ook niet druk!
                                          En een serieuze daling, echt zalig..
                                          veel sprintjes van 140- naar pakweg 220 gedaan tegen anderen hoor

Comment

Working...
                                          X