Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenFreedom
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenals je van de viaduct in vilvoorde komt richting gent staat er ook zo een plakaat, krijg dan altijd zin om het kot open te stampen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenHoe is het daar dan ook geen ongelimiteerde autostrade??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten1 van de oorspronkelijke Duitse Autobahnen blijkt een soort test/race-track geweest te zijn.
ik herinner me precies zoiets2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
damn ik zou mij daar goe voelen in Duitsland
ik rij altijd veel te rap ( niet als het water giet) en al bij al heb ik al veel chanse gehad in mijn leven
ik doe nie liever of de topsnelheid testen van een auto/moto waar ik mee op weg ben
oja de A5(3.0TDI) die ik overlaatst getest hebt haalt km teller 245 maar ik ben zeker dat hij nog niet op zijnen top was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenMaar hou vooral alles achter u in de gaten, want 180 is daar cruisen, als er een 250 km/h treintje afkomt maak je best dat je wegbent .
Ik heb altijd pech dat de dikke bakken blijkbaar niet op de baan zijn als ik daar ben
Wij doen om naar Brakel te rijden A40 - A44 - A33 als ik me niet vergis.Last edited by Lotuzzz; 06/12/2007, 21:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk dacht gewoon dat alles Ongelimiteerd was en die borden van 130km gewoon advies was ,echt waar
minimum 130 he Nemo
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenAls je daar 180 rijdt wordt je niet voorbijgestoken, is mijn ervaring.
Maar effectief, als je er 180 gaat, gaan er u niet veel voorbij. Het was toch zo deze zomer toen we even Westhoek-Groß-Umstadt-Westhoek deden op 1 dag. Der zijn er ons maar een stuk of 3 voorbijgevlogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RangeLove Bekijk BerichtenAls ik op een Autobahn kom, dan heb ik eigenlijk nog nooit gekeken hoe hard je daar mag rijden.
Ik ga er altijd van uit dat het ongelimiteerd is en ga dan ook altijd full throttle.
Tot nu toe nog geen problemen mee gehad.
Let dan maar op, want de Duitsers lachen er tegenwoordig niet meer mee!
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk dacht gewoon dat alles Ongelimiteerd was en die borden van 130km gewoon advies was ,echt waar
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichtenis dit als je van Frankfurt komt?
ik herinner me precies zoiets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtende snelheid is idd al een hele tijd ni echt gestegen, maar de 2-dehandse karren die 250+ gaan komen in ieders bereik, en mensen zijn erg mobiel (nog)
en das ni goe voor de toekomst van de autobahn
Autobahn is sowieso doomed to disappear, maar toch nog niet in de nabije toekomst. Daarom -> nu genieten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Geen idee makker!
was echt zalig,
Men pa zo; ja, 250sé..
en blijven gaan!
frankfurt => Kapellen in 2.45u2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichtendamn, binnenkort toch eens naar Frankfurt rijden zodat ik de topsnelheid weet van de MINI
En een serieuze daling, echt zalig..
veel sprintjes van 140- naar pakweg 220 gedaan tegen anderen hoor2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment