Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Alé, LL.. da jij da ni weet
was echt zalig,
Men pa zo; ja, 250sé..
en blijven gaan!
frankfurt => Kapellen in 2.45u
Da's pokkevlug!
Mijn ervaring in Duitsland rijden: daar 160 rijden is veel moeilijker dan hier. Hier ben je dan de rapste, daar ben je quasi de traagste!!
Ik herinner me nog goed deze zomer. Ik reed dik 170, een sprinter duwt mij naar rechts, hij wordt op zijn beurt naar rechts geduwd door een A6, hij wordt op zijn beurt naar rechts geduwd door een E39 M5, en die wordt dan op zijn beurt naar rechts geduwd door een oranje 997GT3RS die voluit accelereerde en bleef doorknallen!
Mijn ervaring in Duitsland rijden: daar 160 rijden is veel moeilijker dan hier. Hier ben je dan de rapste, daar ben je quasi de traagste!!
Ik herinner me nog goed deze zomer. Ik reed dik 170, een sprinter duwt mij naar rechts, hij wordt op zijn beurt naar rechts geduwd door een A6, hij wordt op zijn beurt naar rechts geduwd door een E39 M5, en die wordt dan op zijn beurt naar rechts geduwd door een oranje 997GT3RS die voluit accelereerde en bleef doorknallen!
ja echt ni normaal !
gemiddelde van 165 denk iik
verbruik van 18 liter
aaaaaiightt
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Mijn ervaring in Duitsland rijden: daar 160 rijden is veel moeilijker dan hier. Hier ben je dan de rapste, daar ben je quasi de traagste!!
Ik herinner me nog goed deze zomer. Ik reed dik 170, een sprinter duwt mij naar rechts, hij wordt op zijn beurt naar rechts geduwd door een A6, hij wordt op zijn beurt naar rechts geduwd door een E39 M5, en die wordt dan op zijn beurt naar rechts geduwd door een oranje 997GT3RS die voluit accelereerde en bleef doorknallen!
Een jaartje geleden nog op die autobahn naar München gereden (snowboard verlof). 200 aan het gaan met een X5, waarna een blauwe audi RS4 mij heel beleefd vroeg of hij mocht passeren
Echt genieten!
Let dan maar op, want de Duitsers lachen er tegenwoordig niet meer mee!
Wel, zeeer strange, maar ... nu zondag was de eerste keer dat ik de Duitsers zo massaal de 120-Tempolimit aan hun laars zag lappen. Misschien kwam het omdat het zondagavond was en de Duitse snorren op dat tijdstip het flitsvogeltje z'n zondagsrust gunnen, i wouldn't know, maar er was niks aan van dat anders "ze razen je rond te oren tot je 'n bordje 120 passeert, dan remmen ze zelfs en houden ze zich aan de snelheidsregels".
Zotste rencontres :
Audi A2 1.4 aan (vermoed ik) topsnelheid, ik deed 165 op tempomat en dat klapbedmeubeltje-op-wielen kwam me voorbijgeraasd met minstens 20 kilometer per uur verschil, in 'n snelle afdaling/bocht. Op bandjes een pink breed. Ik zou niet in de auto willen zitten hebben.
Een 45-jarige Duitse nektapijterige Blitz-liebende arbeider van 120 kg die zichtbaar in z'n nopjes was dat Opel nu éindelijk 'es een auto met richtig Power aanbiedt, en dus z'n potsierlijk verlaagde, Playmobil-blauwe Vectra GTS OPC met twee knoerten van aftermarket uitlaattippen grootlichtflikkerend onder de bumper van elke voorligger parkeerde aan 200 à 230 km/u.
Audi A8 4.2 TDI facelift! Ik taffelde op dat moment maar wat aan met ongeveer 200 op de klok, en dat ding kwam effe naast me hangen (tot de auto die me net had ingehaald voor me kwam rijden) en schoot er dan als aan een gigantische elastiek bungee'end weer vandoor. Impressive!!
Ouwe Mercedes-Benz 190 (zonder type-aanduiding, 't was een Mk.I met licht naar onder gekrulde uitlaat maar de benzines hadden die ook dacht ik?) full pull op de linker rijstrook, en zéér duidelijk niet zinnens naar rechts te gaan voor snellere BMW's. 't Was een goeie koptrekker, dus ik ben 'm graag enkele kilometers gevolgd, tot 't me beu was dat 'ie in een bergafje geen 200 haalde en toen ben ik 'm maar voorbijgereden.
Een Alpina B3 biturbo coupé in 't Alpina-blauw kwam naast me hangen eventjes, terwijl ik 165 op tempomat aan 't cruisen was, en ging toen 'ie vrije baan had met kickdown ervandoor ... wat een sound!
En ik was getuige van een robbertje sterrenvechten, David vs. Goliath. Ik had al een eindje een CLK (laatste model, pre-facelift) voor me, met AMG-bumpers en een knoert van een uitlaat, op zielige 16" stalen wintervelgjes. Hmmm, lawaai maken kon 'ie als de beste, en 180 haalde 'ie wel maar daarna vond ik wel dat 't pit eruit was want ik kon zachtjes op 'm inlopen. Geen AMG dus. Tot er ons een nieuwe SLK nadert, met aan 't stuur een madam, en meneer CLK zet zich meteen links en gaat er met al z'n ezels vandoor, ik blijf op 'n drafje volgen. Tot CLK de fout maakt plaats te maken voor de SLK, miljaar dat ding stoof weg. SLK 350 dus, wat een power.
Duitsland. Ik zou er graag wonen. 't Is er doorgaans veel netter dan hier, doorgaans is alles ook degelijker dan hier, en 't minste wat je van die mannen kan zeggen is dat ze zeer principieel zijn. I like it.
Een 45-jarige Duitse nektapijterige Blitz-liebende arbeider van 120 kg die zichtbaar in z'n nopjes was dat Opel nu éindelijk 'es een auto met richtig Power aanbiedt, en dus z'n potsierlijk verlaagde, Playmobil-blauwe Vectra GTS met twee knoerten van aftermarket uitlaattippen grootlichtflikkerend onder de bumper van elke voorligger parkeerde aan 200 à 230 km/u.
De beschrijving klopt als een bus met een Vectra OPC
Duitsland. Ik zou er graag wonen. 't Is er doorgaans veel netter dan hier, doorgaans is alles ook degelijker dan hier, en 't minste wat je van die mannen kan zeggen is dat ze zeer principieel zijn. I like it.
Comment