en dit achter een camionette
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenWel, zeeer strange, maar ... nu zondag was de eerste keer dat ik de Duitsers zo massaal de 120-Tempolimit aan hun laars zag lappen.
Ze zijn er nog steeds in overvloed hoor, de zogenoemde Raser. Daarom ook dat ze al die kxtborden gezet hebben
In mijn ogen heb je zo'n 3 soorten chauffeurs:
A. De slakken, groenen, ouden van tegenwoordig. Maximumsnelheid is zowat de top die ze er uit gehaald hebben, en adviessnelheid 130 is bij die mensen ook wel degelijk 130.
B. De normale vlotte chauffeur, houdt zich mooi aan de snelheid waar begrensd, als onbegrensd cruisesnelheid ca 160 - 190.
C. De chauffeurs die als hoofddoel hebben alle paarden uit hun wagen te persen, no matter what.
Ik ben een combinatie van de 2 laatste
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenRustig aanschuiven in de spits
En de spits rond/in de steden is soms best pijnlijk in Duitsland...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOp de E40 Aalter-Gent kan je dat ook in de spits, op de E17 is dat dan weer onmogelijk.
En de spits rond/in de steden is soms best pijnlijk in Duitsland...
Ja absoluut, zeker in de Ruhr, dan kan je beter met de fiets gaan.
Maar deze foto is rond Darmstadt getrokken denk ik, daar hebben ze richting Mannheim gewoon ineens twee autostrade naast elkaar aangelegd
A67 en A5 denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJa absoluut, zeker in de Ruhr, dan kan je beter met de fiets gaan.
Maar deze foto is rond Darmstadt getrokken denk ik, daar hebben ze richting Mannheim gewoon ineens twee autostrade naast elkaar aangelegd
A67 en A5 denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenEen voor camions en een voor RS6-en?
Eerste wat ik doe als ik dictator word, m'n eigen rijstrook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEerste wat ik doe als ik dictator word, m'n eigen rijstrook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenNou, waar ligt die dan?
In mijn land hé, das Vierte Reich
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Normaal ongelimeteerd, maar door de spits maar 120km/u?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWat willen die borden nu eigenlijk zeggen.
Neen. Het is daar verboden om PAL 120 te rijden.
119 en 121 mogen nog net.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenWat willen die borden nu eigenlijk zeggen.
Deze matrixborden heffen dat verbod dan weer op.
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNeen. Het is daar verboden om PAL 120 te rijden.
119 en 121 mogen nog net.
Ergens klinkt dat nog wel logisch
Comment
-
we waren aan het cruisen tegen 160-170 op de A61 iets voorbij de ring, mocht je effe maar 130... maarja , en een M5 komt ons voorgereden en zet zich ook rechts. Ineens slaat die M5 alles toe... wat stond er langs de rechterkant te flitsen, die opel omega break die ook eens aan de ring stond te flitsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwe waren aan het cruisen tegen 160-170 op de A61 iets voorbij de ring, mocht je effe maar 130... maarja , en een M5 komt ons voorgereden en zet zich ook rechts. Ineens slaat die M5 alles toe... wat stond er langs de rechterkant te flitsen, die opel omega break die ook eens aan de ring stond te flitsen
Fak ik had zoveel geluk dat ik die toen gezien had
Comment
Comment