Oorspronkelijk geplaatst door fredoo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenHeb je op de site gekeken die ik gaf? Of geraak je er niet aan uit?
Comment
-
Van gisternavond terug van een 3-daagse naar Duitsland: Westhoek -> Rheda-Wiedenbrück -> Arnsberg -> Rothenburg o.d.T. -> Groß-Umstadt -> Luxemburg -> Westhoek.
Het is een plezier om in Duitsland op de Autobahn te rijden, zelfs in de spits. Treintjes vormen aan hoge snelheden met andere dikke bakken, te zalig. En vooral niet hoeven te letten op die snelheidsmeter.
Wat viel België tegen in de terugrit (vanuit Luxemburg naar de Westhoek), op de E40 allemaal links aant plakken en nog niet vooruit gaan, in D gaan ze tenminste direct uit de kant als je sneller bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenHet is door mensen zoals u dat er van die dagelijkse ongevallen gebeuren (waar regelmatig doden bij zijn !)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk BerichtenHet is door mensen zoals u dat er van die dagelijkse ongevallen gebeuren (waar regelmatig doden bij zijn !)
Meer en overal flitsen da moeten ze doen !! zeker boven 120
Ik kan u zeggen dat ik met mijn beperkte rijervaring toch al heb vastgesteld dat het systeem in Duitsland vele malen beter is dan het systeem in België. Hier is iedereen gefrustreerd omdat er maar 120 mag gereden worden en blijft men egoïstisch op het linkervak hangen. In Duitsland maakt iedereen met plezier plaats als je sneller bent.
Comment
-
Meer en overal flitsen da moeten ze doen !! zeker boven 120
gast doe geen domme uitspraken. You know shit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk BerichtenAh, u bent die persoon die de sticker gaat hangen van "voorbeeldige bestuurder aan boord".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk heb het daarnet ook weer gemerkt....A44 van Düsseldorf naar Aken, nougabollen snelheidslimiet. Teller op 190, cruising gevoel.
Dan Nederland en België weer binnen...
Toen we van Frankfurt terugkwamen
In Duitsland constant boven de 180 tot soms +240.
Endan in België 130/140
(Toen kon Alexander wel volgen )2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenZeker, maar ge moet wel weten dat "renolt as't mâa bolt" weg is in Vilvoorde.....
de machines in de fabriek zelf worden nog steeds onderhouden, en er is nog altijd een minimum aan personeel aanwezig, dus volledig gesloten is het ni
dat geheel terzijde, uiteraard
Comment
-
Comment