Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
    Binnen 2 weken terug 'n tripje naar Praag :

Eerst A4, en daarna 450 km A3, en daarna A6.
    Als ik mij nog goed herinner van deze zomer is zo ongeveer 75% van dit traject toch zonder limiet ?
    Heb je op de site gekeken die ik gaf? Of geraak je er niet aan uit?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Heb je op de site gekeken die ik gaf? Of geraak je er niet aan uit?
      Ja, volgens die site klopt 't ongeveer ... (En in juli heb ik 2x dat traject gereden, dus weet nog hoe zalig het was )

Comment

• Van gisternavond terug van een 3-daagse naar Duitsland: Westhoek -> Rheda-Wiedenbrück -> Arnsberg -> Rothenburg o.d.T. -> Groß-Umstadt -> Luxemburg -> Westhoek.
        Het is een plezier om in Duitsland op de Autobahn te rijden, zelfs in de spits. Treintjes vormen aan hoge snelheden met andere dikke bakken, te zalig. En vooral niet hoeven te letten op die snelheidsmeter.
        Wat viel België tegen in de terugrit (vanuit Luxemburg naar de Westhoek), op de E40 allemaal links aant plakken en nog niet vooruit gaan, in D gaan ze tenminste direct uit de kant als je sneller bent.

Comment

• Ik heb het daarnet ook weer gemerkt....A44 van Düsseldorf naar Aken, nougabollen snelheidslimiet. Teller op 190, cruising gevoel.

Dan Nederland en België weer binnen...

Comment

• Het is door mensen zoals u dat er van die dagelijkse ongevallen gebeuren (waar regelmatig doden bij zijn !)

Meer en overal flitsen da moeten ze doen !! zeker boven 120

Comment

• Inderdaad, zit je van Luxemburg tot Brussel aan 130 te tuffen terwijl, moest het Duitsland zijn, er vlotjes 160-170 kan gereden worden.
              Ach ja, de A2, A7, ... hebben toch deugd gedaan. En de autostrade van Saarbrücken tot in Luxemburg is écht prachtig rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Auto1 Bekijk Berichten
                Het is door mensen zoals u dat er van die dagelijkse ongevallen gebeuren (waar regelmatig doden bij zijn !)
                *zucht*

Comment

Het is door mensen zoals u dat er van die dagelijkse ongevallen gebeuren (waar regelmatig doden bij zijn !)

Ik vraag mij af of u wel enige relevante rijervaring heeft?
                  Ik kan u zeggen dat ik met mijn beperkte rijervaring toch al heb vastgesteld dat het systeem in Duitsland vele malen beter is dan het systeem in België. Hier is iedereen gefrustreerd omdat er maar 120 mag gereden worden en blijft men egoïstisch op het linkervak hangen. In Duitsland maakt iedereen met plezier plaats als je sneller bent.

Comment

gast doe geen domme uitspraken. You know shit.

Comment

• Het is jullie genre (personen die net rijbewijs hebben) die dit niet beseft tot het te laat is !! helaas maar zo gebeurd het.

Comment

• Ah, u bent die persoon die de sticker gaat hangen van "voorbeeldige bestuurder aan boord".

Comment

• Gelieve forummer "Auto1" gewoon straal te negeren, zo zijn we er het snelste van af.

Met dank!

Comment

• Dat is het beste wat je kan doen ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
                              Ah, u bent die persoon die de sticker gaat hangen van "voorbeeldige bestuurder aan boord".
                              Die moet je altijd zo snel mogelijk langs rechts inhalen, liefst aan minstens 140.

Comment

• Minsten aan 140 he

Comment

• Guys, easy. Discussiëren kan, maar op een normaal niveau.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Ik heb het daarnet ook weer gemerkt....A44 van Düsseldorf naar Aken, nougabollen snelheidslimiet. Teller op 190, cruising gevoel.

Dan Nederland en België weer binnen...

Ja Inderdaad
                                    Toen we van Frankfurt terugkwamen
                                    In Duitsland constant boven de 180 tot soms +240.
                                    Endan in België 130/140
                                    (Toen kon Alexander wel volgen )
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Het symbool <x> staat voor variable speed limit.

Wisselt de limit dan tussen 120 en ongelimiteerd? Of eerder tussen bv. 100 en 120? Of is dit afhankelijk van de snelweg?

Het gaat over de A57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                        Zeker, maar ge moet wel weten dat "renolt as't mâa bolt" weg is in Vilvoorde.....
                                        niet helemaal.. de parkings worden nog gebruikt als opslag voor wagens..
                                        de machines in de fabriek zelf worden nog steeds onderhouden, en er is nog altijd een minimum aan personeel aanwezig, dus volledig gesloten is het ni

dat geheel terzijde, uiteraard

Comment

• Vetheid!

Wel geluid afzetten

+ YouTube Video
                                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Working...
                                          X