Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Een vriend van mij die nog niet zo lang z'n rijbewijs heeft neemt soms de Peugeot 407 2.0 HDI met automaat van z'n moeder om wat te gaan vlammen in Duitsland, redelijk gevaarlijk natuurlijk met zo weinig rij-ervaring... Maar wel leuk.
Wij zouden vrijdag van Bavikhove naar Munchen willen rijden, heen en terug, in één dagsje...wel via Luxemburg en niet via Köln ofzo ...Welke autostrades zijn dan onbegrensd tussen Luxemburg en Munchen?
editje: zal dus niet voor vrijdag zijn, maar mijn vraag blijft geldig waar kan je fahren tussen Luxemburg en Munchen?
Wij zouden vrijdag van Bavikhove naar Munchen willen rijden, heen en terug, in één dagsje...wel via Luxemburg en niet via Köln ofzo ...Welke autostrades zijn dan onbegrensd tussen Luxemburg en Munchen?
editje: zal dus niet voor vrijdag zijn, maar mijn vraag blijft geldig waar kan je fahren tussen Luxemburg en Munchen?
Je zou eerst even met mappy of google maps moeten opzoeken welke autostrades je rijdt. Daarna kan je via de beginpost makkelijk vinden waar het ongelimiteerd is.
Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel!
Comment