Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Die muziek

Machtig filmpje wel

Comment

• km'tjes afmalen

Comment

• zalig

weet je toevallig welke auto?

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            zalig

weet je toevallig welke auto?

Geen flauw idee, geen enorm snelle lijkt me, maar dat hoeft ook niet

Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zalig! Zouden we echt is moeten doen

Memories voor later.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Vetheid!

Wel geluid afzetten

+ YouTube Video
              Echt superleuk die Autobahn...

Een vriend van mij die nog niet zo lang z'n rijbewijs heeft neemt soms de Peugeot 407 2.0 HDI met automaat van z'n moeder om wat te gaan vlammen in Duitsland, redelijk gevaarlijk natuurlijk met zo weinig rij-ervaring... Maar wel leuk.

Comment

• M5 G-Power Hurricane Autobahn

Hell yeah, "A9, sechsspurig"

fak

Comment

• Vant weekend naar Munchen gereden, meer baustellen gezien dan iets anders

Comment

M5 G-Power Hurricane Autobahn

Hell yeah, "A9, sechsspurig"

fak

http://www.bmwperformance.hu/index.p...c=detail&id=63
                    idd fak

Comment

• A2 Hannover-Berlin. Eerste keer dat ik effectief ietsje kalmer ben gaan rijden.

Comment

• Comment

• Hoewel ik vermoed dat het merendeel van de kruisjes Polen, Roemenen en consoorten zijn.

Manman wat een irritant volkje op de Autobahn zeg, en morgen moet ik richting Polen dus dan wordt het nog erger.

Comment

• WTF?

Zoveel.

En waarom altijd 3 kruisjes?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Het begin van het einde?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                WTF?

Zoveel.

En waarom altijd 3 kruisjes?
                                Zou volgens mij ook een truc kunnen zijn van de overheid om de mensen voorzichtiger te doen rijden.

2006-2010 '97 VW Golf III TDI
                                2010-2012 '98 Mercedes-Benz C250 Turbodiesel Sport
                                2012-...
                                '07 BMW 118d

Comment

We weten allemaal dat ooit de dag gaat komen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                                    We weten allemaal dat ooit de dag gaat komen ...
                                    Het gaat maar over 60 km die sowieso al grotendeels begrensd waren...maar het is wel een irritant precedent.

De eerstvolgende rood-groene regering maakt er werk van vrees ik

Comment

• Wij zouden vrijdag van Bavikhove naar Munchen willen rijden, heen en terug, in één dagsje...wel via Luxemburg en niet via Köln ofzo ...Welke autostrades zijn dan onbegrensd tussen Luxemburg en Munchen?

editje: zal dus niet voor vrijdag zijn, maar mijn vraag blijft geldig waar kan je fahren tussen Luxemburg en Munchen?
                                      Last edited by ; 19/04/2008, 16:56.

Comment

• Binnen 'n week of 3 rij ik nog es richting Leipzig, en waarschijnlijk Praag....
                                        Terug wat ongelimiteerde stukken in het vooruitzicht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                          Wij zouden vrijdag van Bavikhove naar Munchen willen rijden, heen en terug, in één dagsje...wel via Luxemburg en niet via Köln ofzo ...Welke autostrades zijn dan onbegrensd tussen Luxemburg en Munchen?

editje: zal dus niet voor vrijdag zijn, maar mijn vraag blijft geldig waar kan je fahren tussen Luxemburg en Munchen?

Je zou eerst even met mappy of google maps moeten opzoeken welke autostrades je rijdt. Daarna kan je via de beginpost makkelijk vinden waar het ongelimiteerd is.
                                          Als je hulp nodig hebt hoor ik het wel!

Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                                          Binnen 'n week of 3 rij ik nog es richting Leipzig, en waarschijnlijk Praag....
                                          Terug wat ongelimiteerde stukken in het vooruitzicht
                                          Zalig, cruising time!

Comment

Working...
                                          X