Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• gisteren terug van Hamburg. Op een paar wegenwerken na altijd plancé.... I love it.
    Een paar M6's zien voorbij vliegen, leuke karretjes....Was wel blij dat ik na 5 uur rijden in mijn nest lag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
      Bedankt

Dat stukje vanaf E314 boven Aachen zelf?
      Dat vraag ik mij eigenlijk ook af, vorige zondag langsdaar gereden en ik wist totaal ni waar het begrensd was....

Comment

• Heerlijk dagje, 650km op de klok, voornamelijk A1 gereden

Meegezogen met een C63 AMG die voor je de baan vrijmaakt, en op de terugweg minimaal 30 flikken busjes voorbijgereden aan +220 km/h

Volgens mij was het meeting in Köln voor die gasten ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
          Bedankt

Dat stukje vanaf E314 boven Aachen zelf?
          Even schetsen:

Op dit moment rij je Aken binnen via E314/A4, bij Heerlen (NL).

Vroeger kon je dan meteen het gas op tot iets voor Kreuz Aachen, op dit moment is het begrensd op 120 wegens werken.

Vanaf Kreuz Aachen richting Köln (A4) is het even lekker scheuren voor een paar kilometer, met 3 a 4 vakken.

Daarna komen er redelijk wat werken, Kreuz Kerpen, etc.. niet echt een leuk stuk.

Als je noordwaarts gaat eindigen, dan kan je beter bij Kreuz Aachen de A44 op richting Düsseldorf, wat hobbelig maar grotendeels onbegrensd.

Comment

• (Lang) filmpje, weinig op te zien, maar geeft een idee over 's nachts onbegrensd rijden met veel power.

+ Google Video
            ERROR: If you can see this, then Google Video is down or you don't have Flash installed.

En dit filmpje is hier al langer bekend

+ YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ben ook in Duitsland geweest afgelopen weekend.

A1...

S'morgens vroeg...

GTT...

full throtlle on the A1 in Germany....again...
              www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                Ben ook in Duitsland geweest afgelopen weekend.

A1...

S'morgens vroeg...

GTT...

http://nl.youtube.com/watch?v=roCjDSCYh9k
                Wat is dat blauw licht die daar op 't einde op de dash verschijnt?

Comment

• Toerental begrenzer die nu op 6500 rpm staat.
                  Kan tot 7500 gaan...

www.perfectshine.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                    Heerlijk dagje, 650km op de klok, voornamelijk A1 gereden

Meegezogen met een C63 AMG die voor je de baan vrijmaakt, en op de terugweg minimaal 30 flikken busjes voorbijgereden aan +220 km/h

ge moogt er fier op zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door civicdude Bekijk Berichten
                      ge moogt er fier op zijn
                      Dat ik de flikken legaal voorbij rij? I certainly am

Ook een goeieavond trouwens!

Comment

• ok tis legaal,hebt gelijk.
                        kben mss wa jaloers dat de mijne geen 220km/u haalt
                        ...

Comment

ok tis legaal,hebt gelijk.
                          kben mss wa jaloers dat de mijne geen 220km/u haalt
                          ...
                          De mijne ook niet, maar als er geen snelheidslimieten zijn speelt dat toch geen rol dat iemand anders die snelheid haalt ? (Zelfs als er een limiet ingesteld is geneert het mij niet dat ze die snelheid zouden doen daar de eventuele gevolgen toch voor de chauffeur zijn, en vermits ieder diertje zijn pleziertje moet kunnen hebben......).

Comment

• Als ik ze tegen 160 had voorbijgereden had me dat ook plezier opgeleverd hoor

Ik vind dat altijd leuk in Duitsland....uit nature hou je in, maar in principe houdt niets je tegen om ze tegen 250 voorbij te stuiven.
                            Je moet wel zeker zijn dat je op een onbegrensd stuk zit natuurlijk

Comment

• moet wel rot zijn voor die flikken,ze kunnen niets doen

Comment

moet wel rot zijn voor die flikken,ze kunnen niets doen
                                Goh...in zoverre ik ervaring heb met die gasten hebben die een compleet andere mentaliteit. Ik ben er 's nachts al aan de kant gezet op een Landstrasse tegen meer dan dubbel de toegelaten snelheid, en ik ben er van af gekomen met een waarschuwing van 35 EUR: puur omdat de situatie niet gevaarlijk was: goed weer, goed zicht, 1 uur 's nachts dus geen verkeer, geen bomen langs de baan...

Geen zwart/wit mannetjes zeg maar.

Comment

• Zalig, kunnen onze smurfen nog wat van leren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Heerlijk dagje, 650km op de klok, voornamelijk A1 gereden

Wat is je verbruik zo op 't einde van de dag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk Berichten
                                      Zalig, kunnen onze smurfen nog wat van leren...
                                      222222

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nightfox Bekijk Berichten
                                        Wat is je verbruik zo op 't einde van de dag?
                                        10,5 liter, een litertje meer dan m'n gemiddelde tot nu toe met die kar.

Comment

• De laatste keer in Duitsland was het verbruik bij mij niet mis, maar ja 210km/h met een fietsendrager (en 3 fietsen op) is natuurlijk niet nix. Het verbruik in Belgie (aan een slakkengang van 125) was trouwens ook niet mis. De aerodynamica van die fietsen is precies toch niet ideaal

Comment

Working...
                                          X