Is dat nog een beetje veilig, 210 km/h met 3 fietsen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ongelimiteerde Autobahnen (D): Waar?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIs dat nog een beetje veilig, 210 km/h met 3 fietsen?
Comment
-
Ze stonden op de trekhaak. Ik had de handleiding nagekeken en die vermeldt dat je je aan de regels moet houden en er rekening mee moet houden dat je wagen langer en breder is dan normaal.
Je moet natuurlijk een beetje uitkijken (waar je forse zijwind kan verwachten, oneffenheden, ...) maar voor de rest merk je amper dat die fietsen erop hangen
Het kan wel van de kwaliteit van de fietsendrager afhangen, maar een Thule Euroclassic is toch een van de stabielere modellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAh ok, ik zag je al gaan met die fietsen op dat dak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtenbwa tegen 190 met een aanhangwagen kan ook achter e buske dus ,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIn Duitsland toch maar 80 toegestaan dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichteney gpsdingkerel, cva man?
Comment
-
btw antigpsdingkerel derièrusOorspronkelijk geplaatst door antigpsdude Bekijk Berichtengoed, en met jou ??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichteneditt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk BerichtenDe laatste keer in Duitsland was het verbruik bij mij niet mis, maar ja 210km/h met een fietsendrager (en 3 fietsen op) is natuurlijk niet nix. Het verbruik in Belgie (aan een slakkengang van 125) was trouwens ook niet mis. De aerodynamica van die fietsen is precies toch niet ideaal
(Heb ondertussen gezien dat het een stabiele constructie is in uw geval, met trekhaak en Thule).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenEn dikwijls dan nog zo'n ding dat enkel met een paar riemen op de achterkant van de wagen bevestigd is ?? Ik zou me aan zo'n constructie niet wagen eerlijk gezegd. Niet dat het bij u het geval is maar de meeste keren dat er meer dan 2 fietsen op nen hoop gesmeten op zo'n spul liggen/hangen is het meestentijds zo'n riemengeval.
(Heb ondertussen gezien dat het een stabiele constructie is in uw geval, met trekhaak en Thule).
Allez 't is goed
Er hangt inderdaad veel af van de kwaliteit van de drager Met zo'n riemending kwam ik vroeger amper aan 110
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fieldmarshall Bekijk BerichtenAllez 't is goed
Met zo'n riemending kwam ik vroeger amper aan 110
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk BerichtenWelke Autobahnen tussen Keulen en Hamburg hebben geen limiet?
Richting Arnhem/zwolle, daarna naar Osnabrück (D).
Dan Osnabrück - Bremen - Hamburg. Veel stukken onbegrensd! Let wel: als het enigszins kan, zorg dat je voor 7u 's morgens aan Bremen bent, ofwel pas na 20u aan Osnabrück. Laatstgenoemde plaats is namelijk één chaos en filebom! Overdag is het van 130 naar 70 afremmen tot en met richting Bremen, 's avonds staat gewoon alles compleet vast! Buiten de spits is Bremen-Hamburg dan weer wel zeer goed te doen, ook aan hogere snelheden.
Moet het echt uit Keulen zijn, dan doe je best Keulen-Dortmund-Osnabrück-Bremen-Hamburg, maar dan blijft de filetip gelden!
Comment
-
Hoe zit het met het innen van Parkeerboetes uit Duitsland ?
Had hier al 4x een parkeerboete met m'n Belgische nrplaat: niks ontvangen in België.
Vorige week had ik een parkeerboete op dezelfde plaats, maar met m'n Duitse transitplaat, en deze week 15 euro boete ontvangen in België ....
Betalen of riskeren om niet te betalen ? (het is niet van de politie, maar van de 'Stadtverwaltung')
Op diezelfde plaats zie ik bijna 2x/week een auto staan, met 2x/week een boete. Een auto met Duits kenteken ... zou die ook altijd betalen dan ?....
Comment
Comment