Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het ongevallen topic van AW Forummers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het ongevallen topic van AW Forummers

Dit topic is speciaal voorbehouden voor ongevallen die je zelf meegemaakt hebt. Heb je parkeerschade opgelopen, is er een auto tegen de uwe gereden, heb je een sportdeuk laat het weten. Zorg voor een woordje uitleg met de nodige foto's.

Indien dit topic reeds bestaat, mag er uiteraard een slotje op
    The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
    BMW F10 520da 2012
    MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
    BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
    Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
    VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

1 nog maar en dat was het volgende:
    ongeval met vluchtsmisdrijf (niet door mij hé nozems )
    Wagen zo terug gevonden op de parking die 20meter van men winkel is. Wagen hangt vol met reclame dus het was maar een kleine moeite geweest om mij te komen verwittigen.

Comment

Verplaatst naar Verkeer & Wetgeving

Comment

die was jaloers van uw ringstikckertje!
        Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Waarschijnlijk.

Comment

Ik heb een keertje eens niet goed opgelet toen ik van een geleeg met slecht zicht op de openbare weg kwam...

...En heb me dan in de achterdeur van een 3-reeks touring die voorbijkwam geparkeerd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reynaerde
              Vandaag bij het achteruitrijden van de oprit een seconde verstrooid geweest, ik kijk in mijn rechterspiegel, rij nog achteruit, maar draai alvast af... opeens: *pieeeeep* de parkeersensoren waarschuwen voor een hindernis en nog voor ik de rem volledig kon induwen *kraaak*
              Ik kijk in mijn linkerspiegel en zie de muur tegen de auto staan

Met de achterbumper de hoek van het huis mee
              Gelukkig is het niet zooo erg, enkel serieus diepe vegen en een héél klein blutsje... maar toch

Toch positief nieuws: bumper was steviger dan het huis, baksteen die geraakt is, is een stuk kwijt

En nu, bijna een jaar later nog altijd niet laten maken

Achja, nog een 4000tal km ofzo tot volgend onderhoud, dan maar eens laten doen denk ik

Comment

foto's zie ik niet
                Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Ai, die zullen naar het vtm forum verwijzen nog

Comment

Wie herkent deze nog...

Comment

nooit een ongeval, altijd bijna

Comment

Nog niet zoveel posts hier maar ik verwacht er wel een heel aantal die tegen die stomme paaltjes gereden zijn die overal in het Belgische landschap als paddestoelen uit de grond schieten.

Heb zelf ook nooit een ongeval gehad.

Wel problemen met die paaltjes en/of beton blokken.

Met R19 tot 2x toe met de achterbumper tegen een paaltje (kleine krasjes)

Met Nissan Primera, bij het uitrijden uit een parkeerplaats, paaltje natuurlijk niet gezien. Resultaat voorste rechter vleugel, bumber en koplamp beschadigd Gelukkig had m'n pa er omium op

Citroën ZX bij het achterruit rijden tijdens het afdraaien met m'n voorwiel achter een betonnen blok blijven hangen. Carosserie oké maar de hele directie om zeep, ben tegen 80km/u vanuit Frankrijk terug gekomen. Zware kosten maar ook weer omium

Ik pleit dus voor het weghalen van de meestal volledig overbodige paaltjes en betonnen blokken. Het straatbeeld zal er mooier op zijn en de verzekeringen goedkoper.

Comment

Met eigen auto's nog geen ongevallen gehad

juist met de Micra 1 maal tegen borduur, siervelg kapot maar da vond ik geen drama

Met mijn moeder haar golf een spiegel afgereden ( klote tegenligger deed mij uitwijken )

Paar kleine accidentjes met dienstauto's, maar ook geen drama

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk Berichten
                            Wie herkent deze nog...

En wat is het verhaal rond deze schade?

Last edited by McClane; 20/10/2007, 20:24.
                            1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                            2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                              En wat is het verhaal rond deze schade?
                              Wel mijn moeder reed op een gewone weg. Er stond een Nissan Micra (met een L plaatje) langs de kanten van de weg, het meisje achter het stuur zwaaide naar haar een vrouw die in de deuropening stond van een huis. Het meisje draaide plots de straat op zonder te kijken, en we remden nog maar het was al te laat...

De foto die jij postte was nog van voor de crash.
                              Last edited by Matthi; 20/10/2007, 20:27.

Comment

Wel mijn moeder reed op een gewone weg. Er stond een Nissan Micra (met een L plaatje) langs de kanten van de weg, het meisje achter het stuur zwaaide naar haar een vrouw die in de deuropening stond van een huis. Het meisje draaide plots de straat op zonder te kijken, en we remden nog maar het was al te laat...

Wat was de schade aan de Micra??

Comment

Spijtige zaak. Niemand gewond hoop ik.
                                  1996 Opel Corsa B Joy 1.2 - 1998 Opel Astra G Comfort 1.7TD - 1995 Opel Corsa B 1.4SI - 2001 Opel Astra G Coupé Bertoné Edition 1.8 - 2002 Opel Zafira A Sport 1.6 - 2005 Opel Vectra C Break Cosmo 1.9CDTI
                                  2006 Opel Corsa C Enjoy 1.2Twinport - 2009 Opel Insignia Sports Tourer Edition 2.0CDTI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                                    Wat was de schade aan de Micra??
                                    Er schoot niet veel van over.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
                                      Spijtige zaak. Niemand gewond hoop ik.
                                      Het meisje in de micra was bewusteloos, en haar hoofd was aan het bloeden...
                                      Jah mijn broer had een blauw oog...

Comment

Het meisje in de micra was bewusteloos, en haar hoofd was aan het bloeden...
                                        Jah mijn broer had een blauw oog...
                                        wel ongepast die smiley...
                                        Veel beterschap aan de gewonden.

Comment

Working...
                                        X