Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het ongevallen topic van AW Forummers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenIk denk dat Pablo niet zo dom is om zonder te kijken de baan over te steken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsEr breken dagelijks mensen hun been, nogal erg
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsMet alle respect maar ik zal zelf wel uitmaken wat ik wel of niet doe
Sorry, maar ik volg je hier echt niet in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenIk denk dat Pablo niet zo dom is om zonder te kijken de baan over te steken...
Ik bedoelde dat op een been breken.. En een been hoef je niet noodzakelijk te breken door zonder te kijken de straat over te steken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenHeb al is mijn enkel gebroken, zo erg is dat nu niet zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenGewonden is ook een groot woord, dat mens had niks en die vent heeft zijn been gebroken. Er breken dagelijks mensen hun been, nogal erg
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenHeb al is mijn enkel gebroken, zo erg is dat nu niet zeker
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door W3N Bekijk BerichtenMaar ik vind dat dat dan nog steeds geen reden is om mee te lachen.
Misschien vind jij dat niet zo erg maar dat is niet voor iedereen zo.
Je ziet het dagelijks dat voetgangers,fietsers,etc..
Maar overal door rijden,denken dat ze voorrang hebben.
En als je ze dan een tik geeft is het "och god ocharme"
overlaatst ook.
Op een drukke baan hier in Kapellen
een fietser zonder licht, om 7.30u.
Een auto had hem niet gezien,wat totaaaal zijn fout niet was.
en wordt "aangereden" enkel wat schaafwonden.De bestuurder was er echt niet goed van.
dan denk ik in men eigen; Kalf, zet je licht op2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ikke nog geen, behalve eens met de remork achteruit ergens tegen gereden (was vergeten da'k een remork bijhad ) en met dezelfde remork een garage ingereden die achteraf gezien te laag was. En voor de rest tot nu toe een goede engelbewaarder
een jaar of 10 terug wel eens overreden met m'n velo (door een auto uiteraard). M'n fietsframe was dubbelgeplooid, en zowat alles wat er opstond was er afgebroken, ik zelf had gelukkig maar wat schaafwonden...
Comment
-
Efkes terug on-topic, de crashes met mijzelf aan het stuur:
- Met de Audi 100 2.0 turbo d van ons moeder naar de garage gegaan voor een nazichtje voor de keuring. De auto moest schuin achteruit van de brug gereden worden, en de garagist liet mij rijden, terwijl hij keek of ik nergens tegen reed (achter de brug stond zijn takelwagen, dus ik moest achteruit rechtsaf draaien om hem niet te raken). Hij was helemaal geconcentreerd op de hoek van zijne camion, zodat hij niet zag dat ik met mijn voorwielen naast de brug terechtkwam => auto viel op zijn bodemplaat, en gleed achteruit de brug af, tegen de takelwagen (achterlicht kapot en diepe kras in het zijpaneel). Uiteindelijk hebben twee rijkswachters die stonden te kijken (er was ook net een ongevalwagen binnengesleept) geholpen om hem terug op de brug te heffen, na uiteraard goed gelachen te hebben.
- Met een vervangwagen van mijn schoonvader (een Corsake) naar huis gereden na een lekker etentje, ik was bob. Omdat ik bredere auto's gewoon was, was ik nogal zelfzeker bij het inrijden van zijn oprit (steil omlaag, onder het huis), gevolg: ik raakte een muurtje met de zijkant, en elke keer als ik mijn rem loste om achteruit weer omhoog te rijden, gleed ik verder naar beneden en werd de kras langer. Ook hier werd ik gered door een behulpzame buur, die met mijn schoonvader de auto ophief en een stukje opzij trok.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk BerichtenHet is dan ook zijn eigen schuld hé.
Je ziet het dagelijks dat voetgangers,fietsers,etc..
Maar overal door rijden,denken dat ze voorrang hebben.
En als je ze dan een tik geeft is het "och god ocharme"
overlaatst ook.
Op een drukke baan hier in Kapellen
een fietser zonder licht, om 7.30u.
Een auto had hem niet gezien,wat totaaaal zijn fout niet was.
en wordt "aangereden" enkel wat schaafwonden.De bestuurder was er echt niet goed van.
dan denk ik in men eigen; Kalf, zet je licht op
Wijzelf hebben nog niet echt iets ergs meegemaakt. Enkel dat ooit is iemand die tegen ons gereden was toen we geparkeerd stonden. Hij had zijn handrem vergeten, en is beginnen bollen.. Toen we terug kwamen stond er een wagen half tegen onze achterbumper.
De persoon kwam niet veel later toe, en schrok zich een bult! We hebben het dan zo onder ons geregeld. Bij ons moest enkel de achterbumper vervangen worden, bij hem enkel zijn voorbumper dacht ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenGewonden is ook een groot woord, dat mens had niks en die vent heeft zijn been gebroken. Er breken dagelijks mensen hun been, nogal erg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo GovaertsGelukkig heeft ze een lage motorkap en vliegen ze altijd omhoog en niet onder de wagen ofzo.
Ben blij dat het slachtoffer niks ergs heeft.
Ik noem dat niet gelukkig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door elio Bekijk BerichtenEfkes terug on-topic, de crashes met mijzelf aan het stuur:
- Met de Audi 100 2.0 turbo d van ons moeder naar de garage gegaan voor een nazichtje voor de keuring. De auto moest schuin achteruit van de brug gereden worden, en de garagist liet mij rijden, terwijl hij keek of ik nergens tegen reed (achter de brug stond zijn takelwagen, dus ik moest achteruit rechtsaf draaien om hem niet te raken). Hij was helemaal geconcentreerd op de hoek van zijne camion, zodat hij niet zag dat ik met mijn voorwielen naast de brug terechtkwam => auto viel op zijn bodemplaat, en gleed achteruit de brug af, tegen de takelwagen (achterlicht kapot en diepe kras in het zijpaneel). Uiteindelijk hebben twee rijkswachters die stonden te kijken (er was ook net een ongevalwagen binnengesleept) geholpen om hem terug op de brug te heffen, na uiteraard goed gelachen te hebben.
- Met een vervangwagen van mijn schoonvader (een Corsake) naar huis gereden na een lekker etentje, ik was bob. Omdat ik bredere auto's gewoon was, was ik nogal zelfzeker bij het inrijden van zijn oprit (steil omlaag, onder het huis), gevolg: ik raakte een muurtje met de zijkant, en elke keer als ik mijn rem loste om achteruit weer omhoog te rijden, gleed ik verder naar beneden en werd de kras langer. Ook hier werd ik gered door een behulpzame buur, die met mijn schoonvader de auto ophief en een stukje opzij trok.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMoet je normaal niet voor iedere hindernis kunnen stoppen? Of is dit relatief?Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat is niet relatief, das theoretisch.
Anders moet je constant 10p/u rijden
en een been breken doet ferm zeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenAls ik 9jaar was had ik eens geen zin om te remmen aan een klein kruispuntje met de fiets want was gehaast en heb doorgevlamd en mijn fiets is onder een auto terecht gekomen. Gelukkig had ik gewoon wat schaafwondes aan mn been en knietjes.
papa had mijn stuur hoger gezet en zadel ook want ik was groter geworden.
alles ging goed, tot ik eens ging proberen om een wheelie te trekken.
Plots had ik het stuur in mn handen en knalde ik op een geparkeerde auto
ook steentjes in mn knie en nooit meer met die fiets gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenhad ook zo een stoot voor met mn fietske...
papa had mijn stuur hoger gezet en zadel ook want ik was groter geworden.
alles ging goed, tot ik eens ging proberen om een wheelie te trekken.
Plots had ik het stuur in mn handen en knalde ik op een geparkeerde auto
ook steentjes in mn knie en nooit meer met die fiets gereden
Comment
-
Twee jaar geleden rij ik over een wegje dat net breed genoeg is voor twee wagens. Langs mijn rijrichting is er een brede gelijkgrondse verharde berm van ongeveer 1.3m. Langs mijn linkerkant stond een auto geparkeerd dus volgens alle verkeersregels mag ik mijn gewone weg vervolgen. Uit de tegengestelde richting kwam een Golf IV die vertraagde voor de geparkeerde auto. Opeens duwt die pee op zijn gas en wijkt uit voor de geparkeerde auto. Had hij normaal uitegweken, dan was ik ferm verschoten maar verder niets. Maar die vent wijkt 1.5m uit. Dat was dus wel een probleem. Ik heb in een reflex naar rechts gestuurd en keihard op de rem gaan staan. Ik stond op iets van een 6m stil vanaf 50 à 55km/u. Thank God for ABS. Resultaat?: Onze linkerspiegel 3 keer ingeklapt tot tegen de deur en zijn spiegel in fritten vaneen. Langs de rechterkant stond ik op 10cm van een brievenbus. Oorzaak van de onzachte aanraking?: Die vent was poepeloere zat.
Ik had dan ongeveer 2 maand mijn permanent rijbewijs. Er zijn dan aangenamere dingen om tegen te komen.Last edited by PT Cruiser; 21/10/2007, 13:30.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
Comment