Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het ongevallen topic van AW Forummers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    25 meter??? wtf
    Wat had daar dan tegen gezeten, en met wat een snelheid??
    Een aanhangwagen met kipbak, nen as of drie, ik denk wel goe voor een paar ton...

Was losgekomen van de trekkende bestelwagen en dan maar de richting van mijn autoke gekozen... Eigenaar van de spullen: "en ik ben er gisteren nog mee naar de keuring geweest" Toch heeft zijne rem nie goe gemarcheerd denk ik...

En diene laguna woog net iets meer dan 1000 kilo
    1991 BMW E30 318is

Comment

• *blaast* met het pijn in het hart.

Jawel vandaag een kop-kont aanrijding gehad.

Mijn examens waren gedaan om 11.30 dus we gingen een pint pakken. Mijne maat die om divere omstandigheden nie dronk reed dan met mijn wagen naar roeselare om ons feestje verder te zetten.

Aan het mammoetcenter in roeselare rijden we aan circa 20 km/h per uur op het gemak. Tot er opeens een fietser zich gewoon overgooid voor onze voorligger. Hij remt en glijdt door op het zebrapad. Mijn maat die reed gooit alles toe maar glijdt door tegen zijn trekhaak. Heel mijn bumper ingedeukt, maar de luchten en de binnennest zijn nog intact op het eerste gezicht (foto's volgen wel nog)

Mijn voorligger is zijn trekhaak overgeplooid en zijn bumper ook geraakt. Dus dat zijn redelijke zware kosten mijn gedacht.

Nu staat me auto in de garage van mijne maat zijn pa en die gaat dat volledig herstellen voor mij. Die papieren zijn wel ingevuld geweest op mijn naam omdat de verzekeringsagent zei dat dat het gemakkelijkste was. Heeft deze persoon in kwestie gelijk of niet?

Comment

• dat is inderdaad het minste werk.

Maar dat is dom, want dan gaat u polis omhoog terwijl jij niet reed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten

De mijne is 4 punten omhoog gegaan.

HATELIJK

Comment

• De mijne is pas nog gezakt

Comment

De mijne is pas nog gezakt

Echt kaka. Door iemand anders z'n fout (ik zat er niet eens bij!?, ik was zelfs niet in't land!), gaat mijn verzekering omhoog.

kutgedoe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Echt kaka. Door iemand anders z'n fout (ik zat er niet eens bij!?, ik was zelfs niet in't land!), gaat mijn verzekering omhoog.

kutgedoe.
                Normaal als iemand anders met u wagen een ket zet is dat toch niet voor u?

Comment

Normaal als iemand anders met u wagen een ket zet is dat toch niet voor u?

Dat vertelde m'n pa me toch, vorig weekend, toen ik erachter vroeg...

ah, en nog een vraagje: is het normaal dat ge als verzekerde geen brief ofzo krijgt van hoeveel uw verzekeringsmaatschappij heeft uitgekeerd aan de schadelijder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Dat vertelde m'n pa me toch, vorig weekend, toen ik erachter vroeg...

ah, en nog een vraagje: is het normaal dat ge als verzekerde geen brief ofzo krijgt van hoeveel uw verzekeringsmaatschappij heeft uitgekeerd aan de schadelijder?
                    Goh, ik heb toch nog niet geweten dat ze dat aankregen.

Mijn neef heeft deze zomer een tram uit zijn sporen geramd met zijn vrachtwagen. Maar toen ik erachter vroeg hadden ze nog geen afrekening aangekregen waarop stond wat de verzekering had moeten betalen aan de Lijn.
                    Maar dat zal wel niet min geweest zijn

Comment

• ik heb dat ook nog niet gekregen.

maar ik zou dat wel willen weten eigelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door VaNdIe Bekijk Berichten
                        Die papieren zijn wel ingevuld geweest op mijn naam omdat de verzekeringsagent zei dat dat het gemakkelijkste was. Heeft deze persoon in kwestie gelijk of niet?
                        De papieren (het aanrijdingsformulier neem ik aan) moet best juist worden ingevuld.

Dus jij als verzekeringsnemer / verzekerde (indien verzekerd op jouw naam uiteraard), jouw vriend als bestuurder.

Comment

dat is inderdaad het minste werk.

Mijn auto wordt wel volledig hersteld op de kosten van hun garage(de pa van mijne maat) en ik heb een gratis vervangwagen gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                            De papieren (het aanrijdingsformulier neem ik aan) moet best juist worden ingevuld.

Dus jij als verzekeringsnemer / verzekerde (indien verzekerd op jouw naam uiteraard), jouw vriend als bestuurder.
                            Ze zijn al getekend en al dus vele kan ik er niet meer aan veranderen.

Comment

dat is inderdaad het minste werk.

Dat is toch niet minder werk?

En de "polis gaat omhoog" ongeacht wie er met de auto reed.

Comment

Ja?

Mij zeiden ze dat dat voor mijn polis niets uitmaakt als iemand anders met mijn auto ergens tegenrijdt.

En ik heb ooit ook een andere naam op het aanrijdingsformulier gezet omdat dat volgens de verzekeringsagent makkelijker was.

Comment

Nuja ik zal wem ijn franchise betalen aan de bank. En zo heb ik er mijn lesje uitgeleerd . Spijtig van zuurverdiende geld.

Comment

• 20 per uur en de trekhaak van de voorligger is geplooid ?

Ik ben zelf eens vanachteren aangereden geweest en ik had gene zak aan mijn auto... alleen 't plastieke kapke op de trekhaak was kapot.
                                    Ik naderde een rond punt en ik moest stoppen want er kwam een fietser op het rond punt af. Mijn achterligger had 't niet gezien en *vlam* tegen mijne trekhaak natuurlijk. Heel zijne voorbumper was gekraakt ('t was zo'n Berlingo-bestelwagengeval) en 'ie verloor ook redelijk wat koelwater. Omdat ik niks had (en dat zei) en de Berlingoman zei dat 't zijn fout was en 'ie zijn eigen kosten sowieso zou moeten betalen, ben ik maar doorgereden.
                                    Nooit meer iets van gehoord.
                                    Life's too short. Not to. Live it.
                                    1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                                    2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                                    2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                                    2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Ik kom net van mijn verzekeraar. Ik moet geen franchise betalen à la chance. Wel mijn bonus malus stijgt.

@ sibi: Ik kan het ook nauwelijks geloven, maar het is zo. En néé er was geen haantjesgedrag met rap rijden enzo , want dan had ik wel gereden .

Comment

Altijd goed rekenen. In mij geval heb ik 0% franchise, maar.... als een bestuurder jonger dan 23 jaar (die niet als regelmatige bestuurder is gekend) ermee rijdt en botst heb ik 5% aan mijn been, jonger dan 29 jaar 2,5%.

ben niet zeker van de cijfers, maar het is iets in die orde.
                                        Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
                                        Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk Berichten
                                          Altijd goed rekenen. In mij geval heb ik 0% franchise, maar.... als een bestuurder jonger dan 23 jaar (die niet als regelmatige bestuurder is gekend) ermee rijdt en botst heb ik 5% aan mijn been, jonger dan 29 jaar 2,5%.

ben niet zeker van de cijfers, maar het is iets in die orde.
                                          Dat kan wel zijn, maar dat wil toch niet zeggen dat je het aanrijdingsformulier verkeerd moet (mag) invullen?

Comment

Working...
                                          X