SUV-powah?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het ongevallen topic van AW Forummers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichtenwel ongepast die smiley...
Veel beterschap aan de gewonden.
Want iedereen dacht dat hij van iemand een klop had gekregen...
Mijn broer was dan ook de enigste in onze wagen die geen gordel droeg. Dit toont nog eens aan dat gordels toch wel belangerijk zijn. Moest mijn vader die rechtsvoor zat, zijn gordel niet aangehad hebben....
Nuja het is voorbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenMijn moeder heeft gisteren voor de 2de keer iemand omver gereden
Iemand die vanachter de kusttram kwam en zonder te kijken overliep
Vorige keer was het ook iemand die vanaf de tram recht de baan overliep zonder kijken, hopelijk hebben die hun lesje nu wel geleerd.
Iemand aanrijden, zelfs al is het niet uw schuld, vind ik zo geestig toch niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichtenwhat the fuck...
Iemand aanrijden, zelfs al is het niet uw schuld, vind ik zo geestig toch niet
De eerste keer was ze zelf zwaar in shock, slachtoffer bleef op de grond liggen maar had uiteindelijk niks ergs..
De man van nu heeft een been gebroken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMoet je normaal niet voor iedere hindernis kunnen stoppen? Of is dit relatief?
Dat is niet relatief, das theoretisch.
Anders moet je constant 10p/u rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat is niet relatief, das theoretisch.
Anders moet je constant 10p/u rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenMannen, ik heb een vreemde gevoel voor humor maar zo een reacties op ongevallen waar gewonden zijn
Je moet dat niet speciaal in Italic schrijven hoor.
Mod-wannabe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenJe moet dat niet speciaal in Italic schrijven hoor.
Mod-wannabe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DRIVER-W Bekijk BerichtenMoet je normaal niet voor iedere hindernis kunnen stoppen? Of is dit relatief?
Als ik zoiets als de moeder van pablo meemaak geef ik die idioot nog een mots op z'n gezicht...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenAnders ging ik het in het VET schrijven hoor
Soit. Je had in ieder geval gelijk, dat moet ik je nageven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenMannen, ik heb een vreemde gevoel voor humor maar zo een reacties op ongevallen waar gewonden zijn
2. Zo'n vreemd gevoel voor humor heb je niet, want ik deel deze mening! Toen ik de meeste reacties las, was ik me echt aan het afvragen waar we beland zijn
Lachen met de mensen hun gewond zijn doe je niet, hoe stom die mensen ook zijn door bv. over te steken zonder kijken of dergelijke..
Comment
-
paar jaar geleden gingen we op vakantie.
Ons moeder reed en ik zat een spelleke te spelen op de Nintendo indertijd op de middeste zetel vanachter.
Links en rechts zaten mijn zussen.
Wij pinkten naar't schijnt naar links om hem voorbij te gaan toen die plots besloot in de remmen te vliegen om de afrit te nemen. (snelweg)
ineens riep ons vader: "POMPEN!!"
Terwijl ons moeder net in de spiegel keek om links in te voegen smeet die hollander dus alles toe waarop ons moeder door papa zijn reactie ook in de remmen vloog.
ABS was er toen nog niet (peugeot 605) daarom dat papa "pompen" riep.
Ik keek pas op toen onze papa "pompen" riep en ineens stond er een auto op de motorkap
Ongeval gebeurde in Italië omdat die Turk(!) in een oude golf met hollandse nr-plaat ineens remde zonder reden
We hadden gelukkig allemaal onze gordel aan, of ik zou door de voorruit gevlogen zijn.
Zus wat met haar hoofd tegen het zijraam gebonkt en mijn andere zus had sneden van de gordel.
Onze deuren waren van de slag allemaal naar achter geschoven en het motorblok was ook geraakt.
De peugeot had zich gewoon onder de golf ingereden en die stond dus op onze motorkap, half.
Zijn achterophanging was naar binnen gedrukt en zij hadden niets.
Wij zijn door de ramen naar buiten geklommen terwijl er links en rechts auto's voorbijvlogen
Die hollander kon géén nederlands want bleek een turk te zijn. Na een half uur stond de politie er pas...
uiteindelijk zijn we gesleept naar een alfa-garage (hoe kan het ook anders in italië? ) waar ze het chassis hebben proberen recht te trekken en de motor terug wat vooruit (wat niet gelukt is).
Da's nu al zo'n 10 jaar geleden, maar ik zie het nog allemaal voor me soms
énorm veel geluk gehad toen... (geen zwaargewonden, enkel lichtgewond).
2 maanden later kregen wij een gepeperde rekening in de bus omdat wij in fout waren. (achterop ingereden).
Helaas werden alleen onze remsporen gevonden en niet die van de hollander
Peugeot is nadien total loss verklaart (hoe kan het ook anders?!) en verkocht voor enkele honderden euro's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi.Lampe Bekijk BerichtenWie herkent deze nog...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenAls de 'zwakke weggebruiker' zo denkt zou het nogal een heksenketel worden.
Als ik zoiets als de moeder van pablo meemaak geef ik die idioot nog een mots op z'n gezicht...
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
2. Zo'n vreemd gevoel voor humor heb je niet, want ik deel deze mening! Toen ik de meeste reacties las, was ik me echt aan het afvragen waar we beland zijn
Lachen met de mensen hun gewond zijn doe je niet, hoe stom die mensen ook zijn door bv. over te steken zonder kijken of dergelijke..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenGewonden is ook een groot woord, dat mens had niks en die vent heeft zijn been gebroken. Er breken dagelijks mensen hun been, nogal erg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenWacht tot je het zelf voorhebt .
Comment
Comment