Lol, mijn pa heeft deze namiddag geparkeerd zonder handrem op een hellende parking, hij kwam terug en z'n trekhaak had zich in de auto achter de zijne geboord. Goe bezig
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het ongevallen topic van AW Forummers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door massy Bekijk BerichtenLol, mijn pa heeft deze namiddag geparkeerd zonder handrem op een hellende parking, hij kwam terug en z'n trekhaak had zich in de auto achter de zijne geboord. Goe bezig
Maar dat van die versnellig is precies een BMW-afwijking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jurgenppp Bekijk BerichtenIk had juist 3 weken mijn eigen auto toen de postbode dacht dat mijn wagen er mooier zou uitzien als hij met zijn brommertje mijn rechterspiegel er zou afrijden. Voor de rest niks meegemaakt in het dik jaar dat ik mijn rijbewijs heb.
Ben in gent ,vorig jaar tegen een golf gereden omdat die plots remde.Was met de rav 4 van mijn ma, rijd leuk maar jonges die carrosserie trekte op gene zak!
Golf had kras vanachter, alle carroserie voor mij rechterwiel was naar de zak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenKweet dat dat miserie is ,maar is zalig verwoord
Ben in gent ,vorig jaar tegen een golf gereden omdat die plots remde.Was met de rav 4 van mijn ma, rijd leuk maar jonges die carrosserie trekte op gene zak!
Golf had kras vanachter, alle carroserie voor mij rechterwiel was naar de zak
Toyota-degelijkheid?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sariana Bekijk BerichtenToyota-degelijkheid?
Maar jonges die carroserie trok op niets!!!!
Lak trouwens ook niet.
Hier komt geen toyota meer binnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, kreukelzone
Maar was al plastic, zaten ook veel putjes in van steentjes , zo geen deukjes maar gewoon zo lak dat eraf schilfert enz...
Vond het een tof wagentje dat goe reed enz...
Maar was echt verschieten van prijs na ongevalletje aan 5 per uur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenNeen, kreukelzone
( kijk naar die clip die hier ergens heeft gestaan, R Modus vs een of andere oude 'degelijke' Volvo )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk BerichtenKlopt, hoe meer dat hij plooit, hoe minder gekwetst dat jij gaat zijn
( kijk naar die clip die hier ergens heeft gestaan, R Modus vs een of andere oude 'degelijke' Volvo )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDat was geen 5p/u.
Tot 15 p/u plooien die bumpers gewoon en plooien die terug
Heb niets tegen een rav 4 hoor heb hier dagelijks mee gereden, reed zalig comfortabel enz... verschoot gewoon beetje van de schade na een accidentje, Ze gaven dit in de garage wel toe dat dit een minpuntje was.
Maarja de kosten van de schade zal wel vergoed zijn door de hoge verkoopswaarde.We hebben er na serieuse wat kilometers en 3jaar, er toch nog 16000 voor gekregen.
Comment
-
Mijn vader hebben ze deze week in zijn gat gezeten (met de auto!). De bestuurdster stapt uit en zegt zonder blozen:"we zullen het zo laten", terwijl ze achter op hem in rijdt! Uiteindelijk was er geen schade aan zijn wagen, met dank aan de trekhaak die zich mooi in haar radiatorrooster had geboord.Hyundai Tucson 1.6GDI (2016)
Citroen C3 visiodrive 1.4i (2010)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk BerichtenMijn vader hebben ze deze week in zijn gat gezeten (met de auto!). De bestuurdster stapt uit en zegt zonder blozen:"we zullen het zo laten", terwijl ze achter op hem in rijdt! Uiteindelijk was er geen schade aan zijn wagen, met dank aan de trekhaak die zich mooi in haar radiatorrooster had geboord.Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Moeftie Bekijk BerichtenMijn vader hebben ze deze week in zijn gat gezeten (met de auto!). De bestuurdster stapt uit en zegt zonder blozen:"we zullen het zo laten", terwijl ze achter op hem in rijdt! Uiteindelijk was er geen schade aan zijn wagen, met dank aan de trekhaak die zich mooi in haar radiatorrooster had geboord.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk BerichtenVerkeerd gedeelte, dit zal wel thuis horen in het ergernis topic bij verkeer en wetgeving
Idd niet leuk, heeft hij gestopt of niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk BerichtenGewoon bucht carrosserie, de golf had een paar krasjes, ik 2500 euro schade
Maar was echt verschieten van prijs na ongevalletje aan 5 per uur
Comment
Comment