Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het ongevallen topic van AW Forummers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
    dat is normaal hoor. kheb mij met mijn auto ook eens achteruit in een wagen geboord. de achterligger was pertotal en mijn wagen had enkel een afdruk op de bumper.
    Sterke bak.
    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
      Sterke bak.
      golf III tegen citroen BX
      ik rij achteruit voor een parkeerplaats en de citroen komt juist vanachter de hoek.
      resultaat: een afdruk op mijn bumper samen met koelvloeistof van de tegenpartij.
      de tegenpartij zijn motorkap zat omhoog, beide lichten stuk, bumper in frut en radiator spoot zijn laatste water uit.
      Het feit dat het een citroen was, zal er ook voor iets tussengezeten hebben.

Comment

• Een BX geeft een kunststof motorkap, dus dat kan tegen niet veel. Nochtans is de BX in mijn herinneringen een wagen die valt in de categorie 'good value for your money'. De onze heeft veel misbruik getolereerd.
        Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk Berichten
          Een BX geeft een kunststof motorkap
          En wat krijgt hij daarvoor in de plaats?

Sorry, deze kan ik niet laten liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            De mijne is 4 punten omhoog gegaan.

HATELIJK
            Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
            Echt kaka. Door iemand anders z'n fout (ik zat er niet eens bij!?, ik was zelfs niet in't land!), gaat mijn verzekering omhoog.

kutgedoe.

Verzekering is toch niet omhoog gegaan.

Bonus Malus is gewoon verder gezakt naar 8, ipv te stijgen naar 13. Ben superblij!

Fioew!

Comment

• Dit jaar moet ik erop letten dat ik minder nonchalant rijd, want vorig jaar heb ik vier keer ergens tegen gezeten. Geen ernstige schade hoor. Hooguit een paar strepen (geen diepe krassen) op de bumpers. En één keer het spiegeltje van mijn buitenspiegel moeten laten vervangen.

Voordien had ik trouwens nog zo goed als niets gehad.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Al een geluk dat je meer verkeersinzicht hebt dan de gemiddelde mens.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Da's niet om te lachen hé, da's echt wel zo hoor!

Comment

• Owned

Comment

• het forum is zelfregulerend eerlijk

Comment

• .. geeft toch nog altijd een naar gevoel om naar die foto's te kijken..

Comment

• ai, das een serieuze botsing geweest precies
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Idd, wat is er juist gebeurd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
                                Idd, wat is er juist gebeurd?
                                hij wou niet afgeven dacht ik....

Comment

• Vorige zomer heeft een rode oude ford zich in de zijkant van de carina geparkeerd terwijl ik ermee aan het rijden was. Ik was redelijk verschoten ook al was het maar wat blikschade. Uiteindelijk was ik blij dat mijn ouders meewaren anders had die oudere vrouw mij waarschijnlijk de kop volgescholden. Ze was al bezig in de trend van "Veel te snel willen rijden, een ziekte van de jeugd tegenwoordig." en tralala

uiteindelijk bleek ze in fout, ik reed op de weg en zij kwam van haar parkeerplaats en dwarste de weg.

Was ik alleen geweest ik had waarschijnlijk de polite gebeld met zo'n gedrag...

Ik hoop dat ik van dergelijke gevallen gespaard mag blijven met mijn nieuwe (oude) punto.

Comment

• Vandaag in Luik: Ik rij met een Passat, voor mij rijdt een Golf II. We staan stil voor een rond punt. De Golf II vertrekt weer en ik ook. Meteen daarna stopt hij abrupt om een voor mij nog steeds onbekende reden. Ik had dit niet tijdig gezien en tik hem aan achteraan. De bestuurder stapt na enige tijd uit en ik doe hetzelfde om de schade op te meten. Blijkt dat er aan zijn Golf niks is maar de chromé omlijsting van het radiatorrooster van de Passat is kapot. De bestuurder van de Golf maakt er geen punt van dus ik ook niet.
                                    Stom ongeval, maar dat zijn ze allemaal veronderstel ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                                      Vandaag in Luik: Ik rij met een Passat, voor mij rijdt een Golf II. We staan stil voor een rond punt. De Golf II vertrekt weer en ik ook. Meteen daarna stopt hij abrupt om een voor mij nog steeds onbekende reden. Ik had dit niet tijdig gezien en tik hem aan achteraan. De bestuurder stapt na enige tijd uit en ik doe hetzelfde om de schade op te meten. Blijkt dat er aan zijn Golf niks is maar de chromé omlijsting van het radiatorrooster van de Passat is kapot. De bestuurder van de Golf maakt er geen punt van dus ik ook niet.
                                      Stom ongeval, maar dat zijn ze allemaal veronderstel ik?
                                      Yep. Mijn vriendin heeft een gelijkaardig ongeval meegemaakt. Ze reed een dik jaar geleden met een nieuwe Golf Plus van het bedrijf (echt maar een paar weken oud). Ze staat achter een camionette te wachten om door te rijden. Camionette trekt op en stopt plots om een onduidelijke reden. Zij trekt mee op en had de wagen niet zien stoppen (ze was naar het aankomend verkeer aan het kijken); vlamt los op de trekhaak. Golfke Plus was opeens een golfke min . Perte total. Zij had *gelukkig* niks.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DeJokke Bekijk Berichten
                                        vlamt los op de trekhaak. Golfke Plus was opeens een golfke min . Perte total. Zij had *gelukkig* niks.
                                        Is ze niet op meer dan de trekhaak gevlamd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Freude am Fahren Bekijk Berichten
                                          Is ze niet op meer dan de trekhaak gevlamd?
                                          is dat nu een flauwe sexuele toespeling?

Comment

Working...
                                          X