Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het ongevallen topic van AW Forummers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door DeJokke Bekijk Berichten
    Een collega van mij zat in de wagen die vannacht frontaal werd aangereden door een vrachtwagen op de A12. Hij ligt momenteel in coma. Let's hope he pulls through...
    't Is in orde. Een paar vieze breuken, maar niets heel ernstigs. Hij reed blijkbaar net op de A12 toen de camionchauffeur zijn fout doorhad. De chauffeur was aan het draaien en hij is dus onder de vrachtwagen geschoven met zijn wagen. All's well that ends well...

    Comment


    • Manman, gij hebt ook al wat meegemaakt

      Comment


      • Heeft iemand hier een idee wanneer of bij welke snelheid een bestuurderszetel in ligstand " breekt" bij een ongeval, wanneer je langs achteren bent aangereden.
        Ben serieus onder de indruk als ik de wagen van mijn echtgenote bekijk na haar ongeval.
        Dus zij stond stil en iemand is er los achterop ingereden, wagen is voor de schroot. Het was een recente fiesta.
        Crashtesten langs achterzijde zouden ook wat meer publiek gemaakt mogen naar mijn mening.

        Comment


        • Hoe gaat het met je echtgenote?

          Je vraag kan niet zomaar beantwoord worden. Alles hangt af van snelheden van beide auto's (of snelheidsverschil), en de gewichten. Daarenboven maakt de constructie van beide kreukelzones ook nog wat uit.

          Comment


          • Flink door elkaar gerammeld en de gekende problemen bij dat soort ongevallen. Nek, onderrug en van die dingen.
            Hopelijk allemaal van voorbijgaande aard.
            1 ding weet ik nu wel, kofferruimte kan nooit lang genoeg zijn bij een wagen.

            Comment


            • Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
              1 ding weet ik nu wel, kofferruimte kan nooit lang genoeg zijn bij een wagen.
              Staat er los van he, ge kunt een jeep kopen die nog onveiliger is dan een kleine Fiesta. Belangrijker is stevigheid/kwaliteit van het chassis.

              Neem nu deze, de Volvo stond stil, en er is iemand tegen 70kmh achterop gereden, en ge kunt duidelijk zien dat het hele chassis de klap opvangt, ipv dat de achterkant naar binnen plooit. En zo een C30 heeft nog een kleiner koffer dan een Fiesta :p




              Als ge dat vergelijkt met een Fiesta, ziet ge meteen dat hier gewoon de bumper en stootbalk naar binnen gedrukt is:

              Comment


              • & nog eentje ontopic:
                In September op vakantie een ongeluk gehad, 's nachts tegen +-140kmh een bocht gemist en een paar keer overkop gegaan. Als dat in een Fiesta was, dan leefde ik misschien niet meer haha

                Comment


                • Wagen ziet er idd nog behoorlijk uit mbt de omstandigheden
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


                  Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

                  Comment

                  Working...
                  X